AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er en jente som den siste tiden har vært kjempe sår og til tider også kjempe hoven nedentil. Hva kan det være? Tok klamydia test for 2 år siden, pga nytt forhold med ny gutt. Er fortsatt sammen med han. Har prøvd daktacort og canesten, men gir seg ikke så det er Ikke sopp. Kommer å går i perioder. Atm er klitten trippel str. Og kjønnsleppene såre og hovne. Anonymkode: d78f2...598
Gjest lipgloss Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 huff da,syns du bør ta dette med fastlegen din ingen her som kan gi deg et 100% svar som du kan stole på,det jeg kan si er at du trenger ikke å bekymre deg men du kan heller ikke ha det slikt. Gå til legen du vennen så ordner det seg sikkert lykke til Ronja😘
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Er dette noe jeg kan ta opp og teste meg for på helsestasjonen? Hilsen fattig student// TS Anonymkode: d78f2...598
Gjest Linaria Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Dra på helsestasjon, ja. Hilsen en annen fattig student.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå