Gå til innhold

1.80 høy - Hvor kjøpe bukser??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.80 høy.og sliter med å finne bukser. Jeg har i tillegg brede hofter, men smal midje. Jeg har funnet noe high-waist jeans på f.eks B-Young, men sånn til hverdags er jeg mest glad i tights. Bruker mye svarte tights og har funnet en del av de på New Yorker. 

Jeg liker best svarte tights/stoffbukser (ikke jeans) med knapper foran. Hvor finner jeg dette?? Har raida alle butikkene på kjøpesenteret, men finner liksom ingenting😏

Anonymkode: b31ea...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt skinny high-waist bukser på monki. Jeg er selv 179 høy og slank, og akkurat den modellen jeg kjøper lang og god i beina!

Skrevet

Se etter bukser fra Object! Jeg bruker en modell som heter OBJSKINNYTSALLY, de er helt fantastisk. Får de med ekstra lengde, de er super stretchy og er akkurat om å gå i tights. Det er jeans, vet du ikke spurte etter det, men det er helt seriøst akkurat som tights. Jeg er også bred over rumpa og smal i midjen, og passformen er perfekt. Jeg har aldri prøvd bukser som er FOR lange, før jeg fant disse :) 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, boblevann skrev:

Se etter bukser fra Object! Jeg bruker en modell som heter OBJSKINNYTSALLY, de er helt fantastisk. Får de med ekstra lengde, de er super stretchy og er akkurat om å gå i tights. Det er jeans, vet du ikke spurte etter det, men det er helt seriøst akkurat som tights. Jeg er også bred over rumpa og smal i midjen, og passformen er perfekt. Jeg har aldri prøvd bukser som er FOR lange, før jeg fant disse :) 

Husker du hvilken butikk som selger disse? Ser de selges på Zalando, men skummelt å kjøpe på nett uten å prøve først :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker du hvilken butikk som selger disse? Ser de selges på Zalando, men skummelt å kjøpe på nett uten å prøve først :)

Den butikken jeg kjøpte dem på, er en enkeltstående butikk i en knøtabygd på vestlandet, altså ingen kjede :( Men tror Vero Moda/Only/Pieces har Object sine bukser, så verdt et forsøk?

Skrevet

Jeg er 1.82 og kjøpte nylig en svart bukse fra Bikbok i lengde 33 som er så lang at den krøller seg nederst! For en luksus:fnise: De er superstrechy og veldig behagelige å ha på, så anbefaler de virkelig:) 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, eccentricity skrev:

Jeg er 1.82 og kjøpte nylig en svart bukse fra Bikbok i lengde 33 som er så lang at den krøller seg nederst! For en luksus:fnise: De er superstrechy og veldig behagelige å ha på, så anbefaler de virkelig:) 

Er det high-waist? Kan sjelden ha bukser med vanlig midje😏

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det high-waist? Kan sjelden ha bukser med vanlig midje😏

Ja, det er high waist :)  Anbefaler forresten gruppen "Høye damer i høye hæler" på facebook. Der får du masse tips til butikker, klær, sko etc. for oss over 180 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...