AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er 1.80 høy.og sliter med å finne bukser. Jeg har i tillegg brede hofter, men smal midje. Jeg har funnet noe high-waist jeans på f.eks B-Young, men sånn til hverdags er jeg mest glad i tights. Bruker mye svarte tights og har funnet en del av de på New Yorker. Jeg liker best svarte tights/stoffbukser (ikke jeans) med knapper foran. Hvor finner jeg dette?? Har raida alle butikkene på kjøpesenteret, men finner liksom ingenting😏 Anonymkode: b31ea...97d
FruHudson Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har kjøpt skinny high-waist bukser på monki. Jeg er selv 179 høy og slank, og akkurat den modellen jeg kjøper lang og god i beina!
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Se etter bukser fra Object! Jeg bruker en modell som heter OBJSKINNYTSALLY, de er helt fantastisk. Får de med ekstra lengde, de er super stretchy og er akkurat om å gå i tights. Det er jeans, vet du ikke spurte etter det, men det er helt seriøst akkurat som tights. Jeg er også bred over rumpa og smal i midjen, og passformen er perfekt. Jeg har aldri prøvd bukser som er FOR lange, før jeg fant disse
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 14 minutter siden, boblevann skrev: Se etter bukser fra Object! Jeg bruker en modell som heter OBJSKINNYTSALLY, de er helt fantastisk. Får de med ekstra lengde, de er super stretchy og er akkurat om å gå i tights. Det er jeans, vet du ikke spurte etter det, men det er helt seriøst akkurat som tights. Jeg er også bred over rumpa og smal i midjen, og passformen er perfekt. Jeg har aldri prøvd bukser som er FOR lange, før jeg fant disse Husker du hvilken butikk som selger disse? Ser de selges på Zalando, men skummelt å kjøpe på nett uten å prøve først Anonymkode: b31ea...97d
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du hvilken butikk som selger disse? Ser de selges på Zalando, men skummelt å kjøpe på nett uten å prøve først Anonymkode: b31ea...97d Den butikken jeg kjøpte dem på, er en enkeltstående butikk i en knøtabygd på vestlandet, altså ingen kjede Men tror Vero Moda/Only/Pieces har Object sine bukser, så verdt et forsøk?
eccentricity Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er 1.82 og kjøpte nylig en svart bukse fra Bikbok i lengde 33 som er så lang at den krøller seg nederst! For en luksus De er superstrechy og veldig behagelige å ha på, så anbefaler de virkelig
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, eccentricity skrev: Jeg er 1.82 og kjøpte nylig en svart bukse fra Bikbok i lengde 33 som er så lang at den krøller seg nederst! For en luksus De er superstrechy og veldig behagelige å ha på, så anbefaler de virkelig Er det high-waist? Kan sjelden ha bukser med vanlig midje😏 Anonymkode: b31ea...97d
eccentricity Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det high-waist? Kan sjelden ha bukser med vanlig midje😏 Anonymkode: b31ea...97d Ja, det er high waist Anbefaler forresten gruppen "Høye damer i høye hæler" på facebook. Der får du masse tips til butikker, klær, sko etc. for oss over 180 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå