Gå til innhold

Noen som kan anbefale en kirurg til redusering av øyelokk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med å fjerne litt hud over øyelokket for et mer våkent og yngre blikk? Har ikke mye hud i veien, men nok til at jeg ser dradd og sliten ut. Livredd det skal bli fjernet for mye. 

Anonymkode: fbe06...b26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg ble advart mot slik kirurgi da det kan endre utseende valdig mye. Se på Rene Zellweger hun har gjort det og bildene gikk verden rundt. Folk kjente henne ikke igjen. Så jeg gjorde det derfor aldri, og nå er jeg glad for det :) 

Det finnes andre måter å stramme opp tunge øyelokk på, dermaroller med 0.5 mm nåler vil hjelpe å stramme opp. Det finnes flere metoder også, men dermaroller er en god start. Velg et 0.5 mm stempel som dette eller en rulle med 192 nåler som denne, gå for kvalitet damange ruller har så dårlig kvalitet at de kun er egnet for et par gangers bruk. 

Ville prøvd det først, og siden kanskje vurdert laser for å stramme opp. Men ikke kirurgi, det blir sjeldent pent. 

Anonymkode: e6201...043

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at det kan endre utseendet mye, men det trenger ikke det. Det kommer an på ditt utgangspunkt, hvor god kirurgen er, og hvor mye som tas.

Renee Zellweger hadde veldig karakteristiske øyne, og har alltid hatt tunge øyelokk, selv som ung. Det samme gjelder Charlotte Rampling. Da vil utseendet endres veldig. 

Gisele Bundchen har gjort det samme, og hennes resultat er i mine øyne veldig bra. 

Ville tatt flere konsultasjoner for å få ulike meninger. 

Anonymkode: 3b569...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Du nevner kjendiser som har tilgang på de beste kirurgene i verden. Har til dags dato ikke sett en eneste vellykket øyelokkoprasjon. Jeg har selv tunge øyelokk, det har jeg hatt hele livet. Jeg ble helt besatt over at jeg ikke ville ha det men det er en del av mitt utseende og det er ingenting galt med det. 

Og siden HI snakker om at det er bare litt hud så ville jeg først prøvd ikke kirurgiske alternativ da det er mye tryggere. Min tante har tatt oprasjonen men hun hadde virkelig heng som kom i veien slik at kun ikke så skikkelig. Så ville prøvd andre ting om ikke problemet er stort, noe jeg også ikke tror det er. Hvor gammel er du HI?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg ble advart mot slik kirurgi da det kan endre utseende valdig mye. Se på Rene Zellweger hun har gjort det og bildene gikk verden rundt. Folk kjente henne ikke igjen. Så jeg gjorde det derfor aldri, og nå er jeg glad for det :) 

Det finnes andre måter å stramme opp tunge øyelokk på, dermaroller med 0.5 mm nåler vil hjelpe å stramme opp. Det finnes flere metoder også, men dermaroller er en god start. Velg et 0.5 mm stempel som dette eller en rulle med 192 nåler som denne, gå for kvalitet damange ruller har så dårlig kvalitet at de kun er egnet for et par gangers bruk. 

Ville prøvd det først, og siden kanskje vurdert laser for å stramme opp. Men ikke kirurgi, det blir sjeldent pent. 

Takk for tips! Jeg er bare 29, men ser jeg blir utrolig mye penere når jeg drar øyelokket litt opp. Ser veldig dradd og puffy ut slik som de er nå, ser faktisk fyllesyk ut. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer at det kan endre utseendet mye, men det trenger ikke det. Det kommer an på ditt utgangspunkt, hvor god kirurgen er, og hvor mye som tas.

Renee Zellweger hadde veldig karakteristiske øyne, og har alltid hatt tunge øyelokk, selv som ung. Det samme gjelder Charlotte Rampling. Da vil utseendet endres veldig. 

Gisele Bundchen har gjort det samme, og hennes resultat er i mine øyne veldig bra. 

Ville tatt flere konsultasjoner for å få ulike meninger. 

Anonymkode: 3b569...5fa

Sikkert lurt med litt forskjellige konsultasjoner ja, takk for svar :) 

Anonymkode: fbe06...b26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte øvre øyelokk for to år siden da jeg var 30. Det ser utrolig naturlig, og det synes ikke at jeg har operert. Jeg ser det selvsagt selv. Ser så våken og opplagt ut! Og trenger ikke "holde" øynene åpne, hvis du skjønner. Sidsel gedde-Dahl utførte operasjonen, meget dyktig! 

Anonymkode: 7a4d6...4e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...