Gå til innhold

Har du blitt avvist eller ikke hørt mer etter en date ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt avvist eller ikke hørt mer etter 1 date. Via nettdating? 

Anonymkode: 39c4a...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg dater ikke så mye, men det har skjedd et par ganger, én gang ganske nylig. Var på en Tinder-date som gikk veldig bra; vi hadde masse å snakke om, lo masse, hadde det generelt veldig gøy, så snakka vi litt av og på i noen dager etterpå, avtalte sånn halvveis ting vi kunne gjøre sammen, også slutta han plutselig å svare heh. Litt kjipt er det jo, men går ut ifra at det ikke var meg det var noe galt med, men at han møtte (eller allerede hadde møtt) en annen som han heller ville satse på, er jo det som ofte skjer når man driver med sånn halv-casual dating:laugh:

Endret av vscare
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, vscare skrev:

Jeg dater ikke så mye, men det har skjedd et par ganger, én gang ganske nylig. Var på en Tinder-date som gikk veldig bra; vi hadde masse å snakke om, lo masse, hadde det generelt veldig gøy, så snakka vi litt av og på i noen dager etterpå, avtalte sånn halvveis ting vi kunne gjøre sammen, også slutta han plutselig å svare heh. Litt kjipt er det jo, men går ut ifra at det ikke var meg det var noe galt med, men at han møtte (eller allerede hadde møtt) en annen som han heller ville satse på, er jo det som ofte skjer når man driver med sånn halv-casual dating:laugh:

Det er sant :) . Det har skjedd 3 ganger med meg det siste året. Men jeg regner med at det kan være andre årsaker som gjør det enn at det har med meg å gjøre. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant :) . Det har skjedd 3 ganger med meg det siste året. Men jeg regner med at det kan være andre årsaker som gjør det enn at det har med meg å gjøre. 

Ja, nei, så lenge man er relativt sosialt oppegående (og så fremt daten ikke er en sånn veldig utgående person som kan fake interesse veldig godt) merker man det stort sett selv mens daten pågår om det ikke går så bra og dermed blir det liksom ikke et stort mysterium hvis h*n ikke tar kontakt etterpå :) Så hvis du selv synes at de datene du har vært på har gått bra og du likevel ikke hørte noe mer i ettertid, så vil jeg tro det er en ganske stor sjanse for at det var andre grunner enn at det var noe galt med deg! H*n kan ha møtt noen andre, h*n fikk inntrykk av at du var ute etter noe annet enn ham/henne, etc etc. Men har du prøvd å ta kontakt med disse menneskene selv? For hvis begge parter sitter og venter på at den andre skal ta kontakt så blir det jo litt vanskelig heheh

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så er det bare å forsøke. Om de forsvinner en etter en så gjelder det å våge å bli avvist. 

Skrevet

hva mener du sluttet å svare ? at han ikke svarer på mld eller at han ikke tar initiativ? er mange menn som er ganske lei av å være den eneste som tar initiativ og rett og slett ikke gidder fordi damen forventer oppmerksomhet først og ikke tar initiativ til noe som helst

AnonymBruker
Skrevet

Jepp men så har de antagelig bare vært ute etter sex og når de ikke får det på første date, så slutter de å svare i ettertid. Og det er helt greit ;) 

Jeg sier alltid takk for daten uansett hvordan det gikk. Jeg har da folkeskikk og jeg nekter å behandle andre som søppel. 

Men svarer de ikke, eller bare fader ut, så er det helt greit. Jeg selv prøver alltid å si "takk men nei takk" på en pen måte om jeg ikke vil møte en fyr mer. 

Anonymkode: 94d89...088

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, brownbrown skrev:

hva mener du sluttet å svare ? at han ikke svarer på mld eller at han ikke tar initiativ? er mange menn som er ganske lei av å være den eneste som tar initiativ og rett og slett ikke gidder fordi damen forventer oppmerksomhet først og ikke tar initiativ til noe som helst

Psst! Tråden er startet av utestengt bruker (du vet hun med svensken). 

Anonymkode: 38497...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...