paulette Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Noen her som har erfaringer med tannkremen fra SmileLab? Evt andre billige og enkle hjemmeblekingsalternativ
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Du finner ikke noen produkter solgt i Norge som bleker tennene fordi de ikke innholder kjemikalier som kan bleke. Jeg syns det funker å bruke natron, det tar litt av gulfargen, men det bleker ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 16 timer siden, Boomonster skrev: Du finner ikke noen produkter solgt i Norge som bleker tennene fordi de ikke innholder kjemikalier som kan bleke. Jeg syns det funker å bruke natron, det tar litt av gulfargen, men det bleker ikke. Hvis en blander natron med salt, bleker det som regel noe. Må ikke gjøres ofte. Da kan emaljen ødelegges. Anonymkode: cf693...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Vil du ha hvitere tenner ved bleking må du oppsøke tannlege. Ingen av produktene som selge si butikk er sterke nok til å gi noen efffekt i form av hvitere tenner. Merkelig at det er lov å selge disse produktene i og med at det er ren svindel. Anonymkode: d9f2b...fbe
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 I USA har de en tannkrem som heter noe med Crest white. Den skal fungere, men jeg kastet den og husker ikke hvor mye blekemiddel den inneholder. Anonymkode: 9d327...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå