Gå til innhold

Hvem tillater du adgang til ditt hjem om du selv ikke er hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 53962...17f

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet

to av naboene har kode til døren, og passer katter, vanner blomster etc når vi er borte. Samt svigerforeldrene mine.

Skulle noen av dem trenge noe her hjemme om vi ikke er hjemme så ber jeg de bare låse seg inn.

AnonymBruker
Skrevet

Naboene og foreldrene 

Anonymkode: 1af70...e68

AnonymBruker
Skrevet

Familie, venner og kjæresten.

Anonymkode: 3382a...d51

Skrevet

Foreldre, kjæresten og en nabo som også har vært en god venn i over 10 år.

Skrevet

Foreldre, kjæreste, søsken, husvert om det er behov for det og kanskje naboer og nære venner. 

Dette er de jeg ville gitt tilgang ved ulike situasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Kun meg og min samboer. 

Jeg stoler ikke på noen etter at jeg begynte å legge ut "feller" eller sette opp webcam hjemme :ler: Før var jeg nemlig ikke så streng på det, men så begynte jeg å ane ugler i mosen for å si det sånn. Fikk bevis på at enkelte snoket litt for mye i mine meget private ting. Tenkte først at det var den ene personen, alle kan vel ikke være som hen. Men jeg lot webcam stå på hver gang jeg lot noen andre gå inn i huset, og alle som en snoket der de ikke skulle. 

Ikke at det er helt krise at de finner ting og tang, men det er å gå langt over en grense for hva jeg godtar uansett. Man snoker ikke i andres hus, basta 

Anonymkode: f9412...f43

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, kun vi som allerede bor i huset. Altså min mann og megselv.

Anonymkode: fc5fd...363

• Liker 1
Skrevet

Min svoger har koden til døra, med streng beskjed om å ikke gi den videre, spesielt ikke til sin ekstremt snoke-glade søster (vår nabo). Stesønn (25) har nøkkelbrikke selv om han bor på en annen kant av landet, det hender han er i området i forbindelse med jobb.

Skrevet
3 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Foreldre, kjæreste, søsken, husvert om det er behov for det og kanskje naboer og nære venner. 

Dette er de jeg ville gitt tilgang ved ulike situasjoner. 

Har alle disse nøkkel til leiligheten din?

• Liker 1
Skrevet

hushjelpa thats it.

Skrevet

Foreldre, kjæreste og 3 nære venner. Svigerforeldrene også nemnder har ikke vært tilfelle ennå.. :) 

Skrevet (endret)

To av barna mine har nøkkel til leiligheten min. Husverten har selvfølgelig også. Ingen av dem låser seg inn uten etter avtale.

Endret av Arabella
Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)

-

Endret av Rosetelys
AnonymBruker
Skrevet

Familie, en nabo og venner for eventuelt kattepass.

Anonymkode: c5a5f...406

Skrevet

Absolutt ingen, kun vi to som bor der. Har svært dårlig erfaring med at biosvigers hadde  nøkkel - og mine foreldre trenger ikke da de bor langt unna :) har en "tilfelle absolutt krise"-nøkkel hengende hos fostersvigers, men de stoler vi 100% på og VET at de ikke bruker den :) ingen har noe der og gjøre.

Skrevet
22 minutter siden, Arabella skrev:

Har alle disse nøkkel til leiligheten din?

Nei, mente det ikke sånn. Mente at disse kunne fått tilgang. Kanskje jeg misforstod spørsmålet. 

Skrevet
1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

Nei, mente det ikke sånn. Mente at disse kunne fått tilgang. Kanskje jeg misforstod spørsmålet. 

Tittelen på tråden er uklar. Det kan like gjerne være jeg som misforstår. :)

AnonymBruker
Skrevet

Min mor :)

Anonymkode: 2c43d...2c6

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 53962...17f

Det blir nær familie. Min mor, svigermor og svigerfar, vår datter som ikke bor hjemme, osv - gjelder selvfølgelig dersom det er ferie. I hverdagen er det bare oss i familien som har tilgang. Er usikker på om vi har en ekstranøkkel hos svigermor og svigerfar. De bor nærme og det er greit å ha en nøkkel utplassert der.

Endret av Coolaid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...