AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc 1
Stabeis Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Enhver kvinne gjør nok det samme. Vil du vite sannheten? Ut i fra nivået på denne tråden tipper jeg de fleste kvinner setter deg i den sistnevnte kategorien din. 11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, MiniMjau skrev: Akkurat sånn er vi kvinner også. Mjau, du lyver 😎 Ts. Anonymkode: 6c705...ddc
MiniMjau Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mjau, du lyver 😎 Ts. Anonymkode: 6c705...ddc Snakker jeg bare for meg selv? 😂😂
Cathrine88 Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Og vurderer deg som seksuelt objekt, TS. 4
sol87 Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc Ok, og hva så?
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc Eller så er de aseksuelle Uansett så er jo dette noe både menn og kvinner gjør. Og hva så jeg mener man må være passe naiv om man tror at folk ikke tenker seksuelt om det motsatte kjønn om man tenner på det. Endret 16. mars 2017 av Balian de Ibelin
Trolltunge Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc Og dette trodde du var en nyhet for oss? Selvsagt vet vi dette, men vi vurderer også mennene. Vi har imidlertid fire grovsorteringer 1: Pulbar. 2: Tja??? 3: Ordinær og fullstendig til å overse 4: Æsj Svært få havner i kategori 1 og 2, og de fleste havner i 3- sortering. 3
Gjest 007_008_007 Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc Snakk for deg selv. Det er noen som klarer å holde hormonene under kontroll og ikke peiser på som idioter. Dessverre er en del av befolkningen rølpete mannfolk som har skittent språk, lite å snakke om og er generelt sett ekle.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Akkurat nå, Trolltunge skrev: . Vi har imidlertid fire grovsorteringer 1: Pulbar. 2: Tja??? 3: Ordinær og fullstendig til å overse 4: Æsj Dette er samme sortering jeg har for kvinner. De aller fleste havner i 3 og 4. Jeg havner selvsagt som nr 4 oss kvinners sortering. Endret 16. mars 2017 av Balian de Ibelin
Gjest Coolaid Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enhver mann som ser deg i løpet av dagen vurderer deg som seksuelt objekt. Det er to grovsorteringer: pulbar og ikke pulbar. Menn som nekter på dette enten lyver, eller så spiller de på det andre laget. Anonymkode: 6c705...ddc Hvorfor skriver du dette anonymt? Jeg skal ihvertfall svare deg skikkelig. Du har noe rett, men ikke helt. Jeg tenker ikke om kvinner er pulbare eller ikke pulbare. Om kvinner tenker jeg om jeg blir tiltrukket av dem, ser på utstråling og selvtillit osv. Det er ikke så unyansert som "pulbar" eller ei. Men ja, ser også på kvinner som et seksuelt vesen, ikke som et objekt - det er en vesentlig forskjell der. Kanskje det er bare du som er litt "enkel" i din "grovsortering"
Gjest 007_008_007 Skrevet 26. mars 2017 #15 Skrevet 26. mars 2017 På 16.3.2017 den 17.24, Coolaid skrev: Hvorfor skriver du dette anonymt? Jeg skal ihvertfall svare deg skikkelig. Du har noe rett, men ikke helt. Jeg tenker ikke om kvinner er pulbare eller ikke pulbare. Om kvinner tenker jeg om jeg blir tiltrukket av dem, ser på utstråling og selvtillit osv. Det er ikke så unyansert som "pulbar" eller ei. Men ja, ser også på kvinner som et seksuelt vesen, ikke som et objekt - det er en vesentlig forskjell der. Kanskje det er bare du som er litt "enkel" i din "grovsortering" Enkle menn ser enkelt på verden. Garantert medlem av Mannegruppen Ottar og diverse nazipropagandasider.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #16 Skrevet 26. mars 2017 På 16.3.2017 den 17.24, Coolaid skrev: Hvorfor skriver du dette anonymt? Jeg skal ihvertfall svare deg skikkelig. Du har noe rett, men ikke helt. Jeg tenker ikke om kvinner er pulbare eller ikke pulbare. Om kvinner tenker jeg om jeg blir tiltrukket av dem, ser på utstråling og selvtillit osv. Det er ikke så unyansert som "pulbar" eller ei. Men ja, ser også på kvinner som et seksuelt vesen, ikke som et objekt - det er en vesentlig forskjell der. Kanskje det er bare du som er litt "enkel" i din "grovsortering" Han er sikkert veldig ung ca 18-20 år og i den mest hormonelle fasen. Menn roer seg mer med årene de også. Anonymkode: c3dde...d10
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #17 Skrevet 26. mars 2017 På 16.03.2017 den 17.15, Balian de Ibelin skrev: Dette er samme sortering jeg har for kvinner. De aller fleste havner i 3 og 4. Jeg havner selvsagt som nr 4 oss kvinners sortering. Dette var ren herming bare. Litt fornærmet over hvordan kvinner gjør det eller? Anonymkode: 3abda...3f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå