AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hei KG. Har datet en hyggelig mann i tre måneder, men fant ut at det ikke funket videre og jeg fikk bare vennefølelser. Mens vi har datet så har vi ikke likt alt vi har lagt ut på sosiale medier, så det har ikke vært "åpentlyst" at vi dater hverandre, men har gitt likes nå og da i passende stunder. Nå la jeg merke til at han har tatt bort alle likes han har gitt meg?! Dette er ikke et first world problem, og det gjør egentlig ikke noe for det er jo bare "likes". Men det er jo nettopp det? Hvorfor gidder man å gå rundt å fjerne likes man har gitt på nye profilbilder, på artikler man har linket til, på statuser man har skrevet? Har aldri opplevd dette før og det virker ikke vanlig heller Min første tanke er jo at det er forferdelig barnslig og teit?..Og tror mange tenker det samme.. Så jeg til dere som gjør sånne ting eller har gjort sånt tidligere: hva er grunnen til sånn oppførsel? Anonymkode: e1aea...07a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har tidligere gjort det med en fyr jeg datet, men da var jeg sånn 21-22, og veldig emosjonell etter bruddet Kan hende han er paranoid, som nevnt over, og vil fjerne alle "spor" etter datingen. Jeg ville ikke gjort noe ut av det uansett. Anonymkode: a3345...279 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Jeg synes det er mer uforståelig at du driver og analyserer dette når du avviste han. Jeg har ikke noen problemer med å forstå at man ønsker å fjerne tidligere kontakt med en date som ikke ønsker å utvikle relasjonen noe videre. Men ja, det må nok være skikkelig leit for deg at du mistet en liker på profilbildet ditt... Hvem er det som overvåker antall liker de har fått forresten? Anonymkode: f9684...459 15
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Paranoid, faktisk. For hva da..? Deadly aliens? Jeg forstår ikke hvordan det kan oppstå paranoia over såpass uskyldige likes Hadde det vært kommentarer som "du er så fiiin" så hadde jeg forstått konteksten. Vil gjerne forstå tankegangen, men sliter Anonym f9684: Jeg har ikke nevnt noe om kontakten videre eller videre relasjon , så du synes ikke det blir litt utenfor tematikken og en annen diskusjon? Til det andre: ja, jeg bryr meg om både min egen oppførsel og oppførselen til de jeg dater. At vi ikke dater mer gjør han ikke til et null. Noen ganger gjør mennesker ting som får meg til å lure. Crime ?😂 Anonymkode: e1aea...07a 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Paranoid, faktisk. For hva da..? Deadly aliens? Jeg forstår ikke hvordan det kan oppstå paranoia over såpass uskyldige likes Hadde det vært kommentarer som "du er så fiiin" så hadde jeg forstått konteksten. Vil gjerne forstå tankegangen, men sliter Anonym f9684: Jeg har ikke nevnt noe om kontakten videre eller videre relasjon , så du synes ikke det blir litt utenfor tematikken og en annen diskusjon? Til det andre: ja, jeg bryr meg om både min egen oppførsel og oppførselen til de jeg dater. At vi ikke dater mer gjør han ikke til et null. Noen ganger gjør mennesker ting som får meg til å lure. Crime ?😂 Anonymkode: e1aea...07a En videre kjærlighetsrelasjon var åpenbart det jeg mente. Du skriver jo i hovedinnlegget at (du?) "fant ut at det ikke funket videre og du fikk bare vennefølelser." Resten av innlegget ditt er bare svada. Jeg synes heller det er du som virker paranoid her. Anonymkode: f9684...459 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Det var da også noe å henge seg oppi
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 Tydeligvis en ryddig type. Anonymkode: 26bc1...078 8
I Grosny Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå la jeg merke til at han har tatt bort alle likes han har gitt meg?! Anonymkode: e1aea...07a Han er nok i ferd med ett nytt dateprosjekt, og tenker kanskje at hun ikke liker å se likes i bøtter og spann på annen vakker dame. Teori nr 2 er at han var irritert en kveld, og røsket bort alle likesene på deg. Endret 16. mars 2017 av I Grosny 11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Han er SÅRET. Anonymkode: 39400...d1b 12
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En videre kjærlighetsrelasjon var åpenbart det jeg mente. Du skriver jo i hovedinnlegget at (du?) "fant ut at det ikke funket videre og du fikk bare vennefølelser." Resten av innlegget ditt er bare svada. Jeg synes heller det er du som virker paranoid her. Anonymkode: f9684...459 Kan du forholde deg til tema? Gjør du sånne ting når du har sluttet å date noen? Spørsmålet mitt er: hva er grunnen til det? Er første inntrykk korrekt: barnslig og bitter? Eller paranoia som noen sier? Fordi man vil skjule sånt for ny dame? Fordi man er såra? Fordi du var sur et øyeblikk? Jeg bare spør, og setter pris på ærlige svar fra de som gjør sånt. Selv gjør jeg rare ting innimellom som får andre til å lure på samme måte. Dette er ikke en tråd for å hakke på han. Anonymkode: e1aea...07a 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mer uforståelig at du driver og analyserer dette når du avviste han. Jeg har ikke noen problemer med å forstå at man ønsker å fjerne tidligere kontakt med en date som ikke ønsker å utvikle relasjonen noe videre. Men ja, det må nok være skikkelig leit for deg at du mistet en liker på profilbildet ditt... Hvem er det som overvåker antall liker de har fått forresten? Anonymkode: f9684...459 Hehe, noen som følte seg truffet her? Anonymkode: ebe84...af8 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forholde deg til tema? Gjør du sånne ting når du har sluttet å date noen? Spørsmålet mitt er: hva er grunnen til det? Er første inntrykk korrekt: barnslig og bitter? Eller paranoia som noen sier? Fordi man vil skjule sånt for ny dame? Fordi man er såra? Fordi du var sur et øyeblikk? Jeg bare spør, og setter pris på ærlige svar fra de som gjør sånt. Selv gjør jeg rare ting innimellom som får andre til å lure på samme måte. Dette er ikke en tråd for å hakke på han. Anonymkode: e1aea...07a Jeg besvarte deg i det første innlegget mitt. Det trenger ikke å være noen annen grunn enn at man ønsker å fjerne all kontakt med en tidligere date som man ikke har noe med å gjøre lenger (på kjærlighetsfronten, ettersom du må ha det inn med teskje). At dere datet og det videre ikke fungerte er jo helt essensielt her. Anonymkode: f9684...459 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, noen som følte seg truffet her? Anonymkode: ebe84...af8 Nei. Det er jo typisk KG-logikk å konkludere med at noen som er uenige med TS og stiller seg kritisk "føler seg truffet". Føler du deg truffet av det jeg skriver kanskje? Anonymkode: f9684...459 4
AgentFassbender Skrevet 16. mars 2017 #15 Skrevet 16. mars 2017 Sosiale medier får det verste ut av oss. Er ikke bare 15 åringer som lar likes styre livet sitt, tydeligvis. Mindre tid på face, mer tid på livet. Go go 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 ser ihvertfall at mannen det er snakk om dodged a bullet her Anonymkode: 9d632...62d 3
Pinkee Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Har aldri gjort noe slikt selv, så bare tenker her. Kan det være at det gikk motsatt vei med han, han fikk mer og mer følelser for deg, og nå ønsker han å slette deg mest mulig. Bruker sletting av likes som en slags terapi? Prøver å slette deg fra minnet. Eller, kanskje han ble sur og såret, og prøver å såre tilbake med å slette likes. 2
lillsunshine Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Hehe, jeg synest han virker barnslig og umodent. Jeg la merke til at han jeg datet fjernet "kjærlighets"-symbolet på profilbildet mitt når jeg ikke ville date lenger. Synest det var i overkant barnslig og jeg føler det var en form for "maktdemonstrasjon" av han. For min del bekreftet det egentlig bare at å avslutte relasjonen var riktig. Nå føyet denne hendelsen seg inn i en rekke barnslige ting han gjorde, så var ikke det alene da. Han var en som la mye, for mye tolking inni slike ting, så fra hans side var det nok veldig bevisst. Jeg har faktisk gjort det samme med en tidligere date da jeg var yngre. Fjernet en like på et profilbilde når jeg var såret og sint. I retrospekt synest jeg at dette var barnslig og umodent av meg. Ville ikke gjort det samme i dag Endret 16. mars 2017 av lillsunshine 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #19 Skrevet 16. mars 2017 Du mener det ikke er et first world problem Anonymkode: dd631...1e9 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #20 Skrevet 16. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er jo typisk KG-logikk å konkludere med at noen som er uenige med TS og stiller seg kritisk " Anonymkode: f9684...459 Uenig med ts??? I hva da? Nå er jeg spent Hvis noen spør deg om hvorfor du ikke tar buss til skolen..pleier du å svare "Uenig!" Anonymkode: a89d1...ce1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå