Gå til innhold

Markere og eie din kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Hva babler du om? Jeg svarte kun på det ts spurte om.

Og i tråden snakkes set som det å bli markert er noe negativt? Er det negativt? Eller er det greit.... 

Og er man eid, selv om enn annen føler eierskap? Mitt svar er nei i hvertfall.

Anonymkode: 4770b...114

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå går vel ikke fittesafta ned og inn i røret, og hvis så vil utløsningen spyle røret rent. I tillegg vil røret renses når man tisser så resonnementet ditt er ikke helt riktig. Hos kvinner vil spermen klistre seg til slimhinner osv. Selv om mye kommer ut relativt raskt vil noe sperm overleve hvertfall noen dager i dine innvendige safter.

Så stanken går ikke bort etter vask. Tror heller de mennene du har vært borti ikke vasker seg...

Neppe, DNA fra slim fra vagina trenger selvsagt igjennom kriker og kroker før mannen rekker å pisse. Det er umulig å "spyle røret rent", det sier seg selv at det man urinerer med aldri kan bli rent. Så det løpet er nok kjørt ja, i det sekundet han putter penis inn i vagina er mannen MARKERT for resten av livet. 

Anonymkode: 16c30...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette føler jeg BARE når hjernen min har gjort meg til hans :) 

Anonymkode: 507f5...8e6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neppe, DNA fra slim fra vagina trenger selvsagt igjennom kriker og kroker før mannen rekker å pisse. Det er umulig å "spyle røret rent", det sier seg selv at det man urinerer med aldri kan bli rent. Så det løpet er nok kjørt ja, i det sekundet han putter penis inn i vagina er mannen MARKERT for resten av livet. 

Anonymkode: 16c30...3ee

He he, er man frisk så er faktisk piss rent og drikkendes. Klarer piss å fjerne sædrester klarer det nok å spylle ut fittesaft. 

Hvis teoriene skulle stemme for mennesker er nok tiden på eksponeringen mye å si. La oss si at både menn og kvinner ville kunne ta opp dna og  bli påvirket i en eller annen form. Så er kvinnen i kontakt med spermen innvendig over lengre tid. Ulike Bakterietyper for eksempel kan utveksle deler av dna med hverandre for eksempel antibiotikaresistens. Da taes dna strenger opp av den ikke resisten bakterie og når denne kopier seg selv blir alle nye bakterier resistente.

Så ved en slik analyse vil nok kvinner ha større sjanse for p bli "markert". Så sant ikke dette skjer gjennom hud også, noe som er lite trolig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KG-tråd med klassikerpotensiale! 😊

Anonymkode: 17fa0...339

Skrevet

Synes markeringen og eierskapet blir for utydelig, sæden renner ut igjen og skaper et altfor kortvarig eierforhold. Løsningen er å ta de bakfra foran peisen mens smijernet ligger å varmer seg på glørne. Mens de er i sin romantiske lykkerus fra varmen og knitringen fra peisen så fisker du umerkelig frem det rødglødende jernet og setter rett i skinka, blir litt hyling men initialene dine vil lyse opp i all fremtid og bekrefte eierskapet :-)

Jeg er kanskje litt gammeldags med tanke på at det finnes både nye og bedre metoder som chip og øremerking, men så er no ikke dette noe teknologiforum heller da :-) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...