AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #21 Skrevet 16. mars 2017 hahahah sjukt,er det faktisk sånn menn tenker? Anonymkode: 57f60...18f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #22 Skrevet 16. mars 2017 Føler jeg eier dama når jeg bruker kondom. Man får moroa, men ikke regninga. Anonymkode: 4770b...114 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #23 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg eier dama når jeg bruker kondom. Man får moroa, men ikke regninga. Anonymkode: 4770b...114 vel er ikke skikkelig då. med mindre du kommer i hennes munn, og tvinger henne til og svelge. -ts Anonymkode: ef16a...3ca
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #24 Skrevet 16. mars 2017 hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest. Hvis jeg skal prøve å ta innlegget ditt seriøst: jeg føler meg aldeles ikke eiet av at noen kommer inni meg, nei. Det gir meg absolutt ingen hindringer for å vandre til neste mann. Det er for meg ingen forskjell om han spruter inni meg, på magen, i taket eller i hekken til naboen. Ingen mann har eierskap over meg, jeg er ingens område. 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #25 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, boblevann skrev: hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest. Hvis jeg skal prøve å ta innlegget ditt seriøst: jeg føler meg aldeles ikke eiet av at noen kommer inni meg, nei. Det gir meg absolutt ingen hindringer for å vandre til neste mann. Det er for meg ingen forskjell om han spruter inni meg, på magen, i taket eller i hekken til naboen. Ingen mann har eierskap over meg, jeg er ingens område. Dette er skrevet av en moderne kvinne som tror hun er selvstendig uten en mann. -ts Anonymkode: ef16a...3ca
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #26 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er skrevet av en moderne kvinne som tror hun er selvstendig uten en mann. -ts Anonymkode: ef16a...3ca Mener du meg? Jeg er 100% selvstendig uten en mann, hvorfor skulle jeg ikke være det? 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #27 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, boblevann skrev: Mener du meg? Jeg er 100% selvstendig uten en mann, hvorfor skulle jeg ikke være det? Mangel på kuk. Anonymkode: 17fa0...339
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #28 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mangel på kuk. Anonymkode: 17fa0...339 Så jeg kan ikke få kuk uten at en mann eier meg? Dummeste jeg har hørt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #29 Skrevet 16. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: vel er ikke skikkelig då. med mindre du kommer i hennes munn, og tvinger henne til og svelge. -ts Anonymkode: ef16a...3ca Overgrep er det du snakker om der. Å tvinge noen til en seksuell handling er overgrep. Anonymkode: 049f6...362 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #30 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Overgrep er det du snakker om der. Å tvinge noen til en seksuell handling er overgrep. Anonymkode: 049f6...362 Ja beklager det, for si det slik "Be henne svelge" Overgrep skal vi ikke tulle med. -ts Anonymkode: ef16a...3ca
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #31 Skrevet 16. mars 2017 Ts tuller sikkert litt, men egentlig er jeg litt enig. Føler at når jeg lar en mann ha sex med meg så er jeg han sin (har så klart ikke sex utenfor forhold...). Jada, likestilling og bla bla bla, men jeg er uansett underdanig mannen biologisk og etter mine instinkter, så når jeg har funnet meg en mann er jeg han sin. Anonymkode: c29ac...272 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #32 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, boblevann skrev: Mener du meg? Jeg er 100% selvstendig uten en mann, hvorfor skulle jeg ikke være det? Tror ikke jeg på, kanksje det virker slik på "fasaden" men når du lukker døren hjemme tror jeg ikke det.. -ts Anonymkode: ef16a...3ca 1
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #33 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg på, kanksje det virker slik på "fasaden" men når du lukker døren hjemme tror jeg ikke det.. -ts Anonymkode: ef16a...3ca Og hvorfor ikke det? Hvilke fasade? Hvor mye kuk tror du en kvinne trenger? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #34 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts tuller sikkert litt, men egentlig er jeg litt enig. Føler at når jeg lar en mann ha sex med meg så er jeg han sin (har så klart ikke sex utenfor forhold...). Jada, likestilling og bla bla bla, men jeg er uansett underdanig mannen biologisk og etter mine instinkter, så når jeg har funnet meg en mann er jeg han sin. Anonymkode: c29ac...272 Hør, hør! Dette er jenta si det 😊 Anonymkode: 17fa0...339 1
Mr. Kilmister Skrevet 16. mars 2017 #35 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, Glad sørlandsjente skrev: Så du er litt som en hannkatt som pisser på og gnir seg mot ting som der deres "område"? Kongesvar i en idiotisk tråd👍😁 3
OPIgirl Skrevet 16. mars 2017 #36 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. Føler du deg markert når du blir fylt opp ? Mann 27 Anonymkode: ef16a...3ca Man eier ikke et annet menneske. 2
Ferny Skrevet 16. mars 2017 #37 Skrevet 16. mars 2017 43 minutter siden, Cuckold skrev: At en mann kan oppleve en viss triumf ved å få snøret i bånn er naturlig, slik blir det lett i en verden der kvinner er mer kresne enn menn når det gjelder sex for sexens skyld, og menn derfor har større grunn til å føle det smigrende å få uforpliktende sex med en attraktiv person av det annet kjønn. Men det er noe med eie-metaforen som kanskje halter litt. Eier man en ting har man jo gjerne en bruksrett så lenge eieforholdet varer, man kan låne bort eller gi andre tilgang, men vil uansett selv ha rett til å benytte eiendommen eller få kompensasjon for å gi andre eksklusiv tilgang. Og ingen kan ta over og nekte deg tilgang til din eiendom, nektes du tilgang til eiendommen uten å ha overdratt bruksretten frivillig, kan du knapt kalles eier. Betyr det at du føler sjalusi hver gang en kvinne du har kommet i har sex med en ny mann? Hva føler du om at kvinner du har tømt deg i ikke spør om lov før de lar en ny mann tømme seg i dem? For jeg går ut fra at du også har kommet i mer enn én kvinne? Tror du ikke triumfen knyttet til "å få snøret i bånn" handler vel så mye om instinkter? Det å lykkes med (en mulighet til...) å få spredt sine gener videre?
Cuckold Skrevet 16. mars 2017 #38 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Ferny skrev: Tror du ikke triumfen knyttet til "å få snøret i bånn" handler vel så mye om instinkter? Det å lykkes med (en mulighet til...) å få spredt sine gener videre? At trangen til å få tømt seg i kvinner henger sammen med medfødte instinkter kan jeg være med på, og jeg tror nok også at triumfen man føler er knyttet til at man får oppfylt et av sine primære behov i en tøff virkelighet der det ikke er noen selvfølge for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #39 Skrevet 16. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts tuller sikkert litt, men egentlig er jeg litt enig. Føler at når jeg lar en mann ha sex med meg så er jeg han sin (har så klart ikke sex utenfor forhold...). Jada, likestilling og bla bla bla, men jeg er uansett underdanig mannen biologisk og etter mine instinkter, så når jeg har funnet meg en mann er jeg han sin. Anonymkode: c29ac...272 åhh, du hadde vært drømmen. -TS Anonymkode: ef16a...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #40 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg markert når du blir fylt opp ? Mann 27 Anonymkode: ef16a...3ca nei. Kvinne, 25 Anonymkode: 03988...08a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå