Gå til innhold

Markere og eie din kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hahahah sjukt,er det faktisk sånn menn tenker?

Anonymkode: 57f60...18f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg eier dama når jeg bruker kondom. Man får moroa, men ikke regninga. 

Anonymkode: 4770b...114

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg eier dama når jeg bruker kondom. Man får moroa, men ikke regninga. 

Anonymkode: 4770b...114

vel er ikke skikkelig då. med mindre du kommer i hennes munn, og tvinger henne til og svelge.

-ts

Anonymkode: ef16a...3ca

Skrevet

hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest. Hvis jeg skal prøve å ta innlegget ditt seriøst: jeg føler meg aldeles ikke eiet av at noen kommer inni meg, nei. Det gir meg absolutt ingen hindringer for å vandre til neste mann. Det er for meg ingen forskjell om han spruter inni meg, på magen, i taket eller i hekken til naboen. Ingen mann har eierskap over meg, jeg er ingens område. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, boblevann skrev:

hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest. Hvis jeg skal prøve å ta innlegget ditt seriøst: jeg føler meg aldeles ikke eiet av at noen kommer inni meg, nei. Det gir meg absolutt ingen hindringer for å vandre til neste mann. Det er for meg ingen forskjell om han spruter inni meg, på magen, i taket eller i hekken til naboen. Ingen mann har eierskap over meg, jeg er ingens område. 

Dette er skrevet av en moderne kvinne som tror hun er selvstendig uten en mann. 

-ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skrevet av en moderne kvinne som tror hun er selvstendig uten en mann. 

-ts

Mener du meg? Jeg er 100% selvstendig uten en mann, hvorfor skulle jeg ikke være det?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, boblevann skrev:

Mener du meg? Jeg er 100% selvstendig uten en mann, hvorfor skulle jeg ikke være det?

Mangel på kuk. 

Anonymkode: 17fa0...339

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mangel på kuk. 

Så jeg kan ikke få kuk uten at en mann eier meg? Dummeste jeg har hørt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vel er ikke skikkelig då. med mindre du kommer i hennes munn, og tvinger henne til og svelge.

-ts

Overgrep er det du snakker om der. Å tvinge noen til en seksuell handling er overgrep.

Anonymkode: 049f6...362

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overgrep er det du snakker om der. Å tvinge noen til en seksuell handling er overgrep.

Anonymkode: 049f6...362

Ja beklager det, for si det slik "Be henne svelge"

Overgrep skal vi ikke tulle med.

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts tuller sikkert litt, men egentlig er jeg litt enig. :fnise: Føler at når jeg lar en mann ha sex med meg så er jeg han sin (har så klart ikke sex utenfor forhold...). Jada, likestilling og bla bla bla, men jeg er uansett underdanig mannen biologisk og etter mine instinkter, så når jeg har funnet meg en mann er jeg han sin. 

Anonymkode: c29ac...272

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, boblevann skrev:

Tror ikke jeg på, kanksje det virker slik på "fasaden" men når du lukker døren hjemme tror jeg ikke det..

-ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg på, kanksje det virker slik på "fasaden" men når du lukker døren hjemme tror jeg ikke det..

-ts

Og hvorfor ikke det? Hvilke fasade? Hvor mye kuk tror du en kvinne trenger?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts tuller sikkert litt, men egentlig er jeg litt enig. :fnise: Føler at når jeg lar en mann ha sex med meg så er jeg han sin (har så klart ikke sex utenfor forhold...). Jada, likestilling og bla bla bla, men jeg er uansett underdanig mannen biologisk og etter mine instinkter, så når jeg har funnet meg en mann er jeg han sin. 

Hør, hør! Dette er jenta si det 😊

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Glad sørlandsjente skrev:

Så du er litt som en hannkatt som pisser på og gnir seg mot ting som der deres "område"?

Kongesvar i en idiotisk tråd👍😁

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. 

Føler du deg markert når du blir fylt opp ?

Mann 27

Man eier ikke et annet menneske. 

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, Cuckold skrev:

At en mann kan oppleve en viss triumf ved å få snøret i bånn er naturlig, slik blir det lett i en verden der kvinner er mer kresne enn menn når det gjelder sex for sexens skyld, og menn derfor har større grunn til å føle det smigrende å få uforpliktende sex med en attraktiv person av det annet kjønn. Men det er noe med eie-metaforen som kanskje halter litt.

Eier man en ting har man jo gjerne en bruksrett så lenge eieforholdet varer, man kan låne bort eller gi andre tilgang, men vil uansett selv ha rett til å benytte eiendommen eller få kompensasjon for å gi andre eksklusiv tilgang. Og ingen kan ta over og nekte deg tilgang til din eiendom, nektes du tilgang til eiendommen uten å ha overdratt bruksretten frivillig, kan du knapt kalles eier. 

Betyr det at du føler sjalusi hver gang en kvinne du har kommet i har sex med en ny mann? Hva føler du om at kvinner du har tømt deg i ikke spør om lov før de lar en ny mann tømme seg i dem? For jeg går ut fra at du også har kommet i mer enn én kvinne?

Tror du ikke triumfen knyttet til "å få snøret i bånn" handler vel så mye om instinkter? Det å lykkes med (en mulighet til...) å få spredt sine gener videre?

Skrevet
Akkurat nå, Ferny skrev:

Tror du ikke triumfen knyttet til "å få snøret i bånn" handler vel så mye om instinkter? Det å lykkes med (en mulighet til...) å få spredt sine gener videre?

At trangen til å få tømt seg i kvinner henger sammen med medfødte instinkter kan jeg være med på, og jeg tror nok også at triumfen man føler er knyttet til at man får oppfylt et av sine primære behov i en tøff virkelighet der det ikke er noen selvfølge for alle. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

åhh, du hadde vært drømmen.

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg markert når du blir fylt opp ?

Mann 27

:hoho:nei.

Kvinne, 25 :P

Anonymkode: 03988...08a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...