Gå til innhold

Markere og eie din kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. 

Føler du deg markert når du blir fylt opp ?

Mann 27

Anonymkode: ef16a...3ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er litt som en hannkatt som pisser på og gnir seg mot ting som der deres "område"?

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

:skratte: Morsomt 

Anonymkode: 049f6...362

• Liker 2
Skrevet

Markert og eie... Får lyst til å knurre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en liten provokatør ute og går her. Don't feed it

Anonymkode: 549e6...c6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. 

Mann 27

Nei, jeg føler at han underkaster seg meg og min vilje. Han gir meg sæden sin til fri disposisjon, så jeg kan velge å få barn med han og dermed ta kontroll over hans økonomiske liv de neste 19 åra. 

Anonymkode: 693fc...77d

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg en assosiasjon til vitsetegninger om steinaldermenn. Skjeggete med klubba: "Ugh, du min kvinne!"

Anonymkode: 39256...f89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

Hehe, har det på akkurat samme måte 😊 Dama er markert etter sprut inne i fitta. Må være uten gummi, eller så teller det ikke. 

Anonymkode: 17fa0...339

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er kvinne, og forstår hva TS mener. Jeg føler det, og jeg tilhører en mann når jeg har "underkastet" meg, og han har markert meg. Når han tar meg og kommer i meg. 

Dette er selvfølgelig ikke bokstavelig og for alltid, men det handler om hva man tenner på, og hvilke fantasier man derfor gjør seg. Noen liker bokstavelig talt å underkaste seg (ved å bli bundet og lignende), og noen liker å mentalt underkaste seg. Eller å "markere seg", som TS. 

For min del er det at jeg er "markert" kun en seksuell greie. Jeg er ikke underdanig mannen/hans eiendom, på andre felt. 

Anonymkode: d7cfd...56e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg føler at han underkaster seg meg og min vilje. Han gir meg sæden sin til fri disposisjon, så jeg kan velge å få barn med han og dermed ta kontroll over hans økonomiske liv de neste 19 åra. 

Anonymkode: 693fc...77d

Ok, du er mann. Men det du sier her er jo nettopp det menn higer etter :Pog de går gjerne over alle støvleskaft for å åpne det.

Anonymkode: 6bb36...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis du spruter henne på puppene er hun ikke markert?

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

Du ser bort fra kvinners frihet og selvstendighet. Helt greit at du tenker sånn men selv om du tenker slik så eier du altså ikke noe som helst i kvinnen du har hatt sex med. Men for all del, tenk og vær glad! 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du spruter henne på puppene er hun ikke markert?

Nei, det i vagina, hest i misjonær. Då er hun skikkelig markert.

Jeg sier alltid "nå er du bare min" rett før jeg kommer i kvinnen..

-ts

Gjest antbug
Skrevet

Håper du føler eierforhold hvis det blir barn av sprutingen også. Jeg var her. Den er min, min, min!  :)

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, antbug skrev:

Håper du føler eierforhold hvis det blir barn av sprutingen også. Jeg var her. Den er min, min, min!  :)

Om hun blir gravid, er de det ultimate eierforholdet.

-ts

Skrevet

Jeg føler meg kun eid, fordi jeg har samtykket til det sammen med min Dominante partner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare om han løfter benet og skvetter på meg. 

Anonymkode: e8b73...c58

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Mener du vi eier kvinnene vi har kommet inni? Mange jeg eier da. 

Nei du vi er da ikke hannhunder som pisser og skal markere seg. Ingen eier et menneske. Eller jo jeg eier kroppen til dama mi og hun eier min kropp ;) Det er egentlig ikke hennes kropp, men min. Hun bare bærer den. Dette er kun for vi elsker hverandre så høyt og for vi liker å tulle. Ikke for å eie et annet menneske. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

At en mann kan oppleve en viss triumf ved å få snøret i bånn er naturlig, slik blir det lett i en verden der kvinner er mer kresne enn menn når det gjelder sex for sexens skyld, og menn derfor har større grunn til å føle det smigrende å få uforpliktende sex med en attraktiv person av det annet kjønn. Men det er noe med eie-metaforen som kanskje halter litt.

Eier man en ting har man jo gjerne en bruksrett så lenge eieforholdet varer, man kan låne bort eller gi andre tilgang, men vil uansett selv ha rett til å benytte eiendommen eller få kompensasjon for å gi andre eksklusiv tilgang. Og ingen kan ta over og nekte deg tilgang til din eiendom, nektes du tilgang til eiendommen uten å ha overdratt bruksretten frivillig, kan du knapt kalles eier. 

Betyr det at du føler sjalusi hver gang en kvinne du har kommet i har sex med en ny mann? Hva føler du om at kvinner du har tømt deg i ikke spør om lov før de lar en ny mann tømme seg i dem? For jeg går ut fra at du også har kommet i mer enn én kvinne?

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

hadde hatt et harem av sexslaver hadde dette gjaldt. kvinner er absolutt ikke ditt området fordi de hadde 5 min med sloppy sex med deg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...