Nebel86 Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg hadde planer om å booke drømmereisen med en vennegjeng til Los Angeles dette året, men så ble det slik det ofte blir, flere trakk seg pga økonomi, og andre skulle reise til et mer rimelig sted med barn og ektefelle i sommer. Det slår aldri feil, så denne gangen har jeg bestemt meg for å dra uansett! Men istedet for LA så har jeg vært inne på tanken på å reise en uke på ranch i Arizona med spennende utflukter og villmarksliv. Det har nok sine fordeler og ulemper ved å reise alene, og det er litt skummelt å dra så langt kanskje, har vært veldig mye på turer alene i Europa, men USA blir vel noe helt annet. Har noen noen erfaringer med å dra på slikt alene? Hvordan ble oppholdet i forhold til det du så for deg?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Jeg syns det er noe fantastisk befriende med å reise alene. Vært flere steder på egenhånd, Australia, Vietnam, India og USA blant annet. Mye har vært i forbindelse med jobbreiser, hvor jeg tatt meg en ukes ferie mens jeg først var der. Anonymkode: b9be4...c81
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 USA må være det enkleste landet i verden å reise alene i.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Var ikke noe problem, så lenge man kan brukbart engelsk så går det knirkefritt. Anonymkode: 75f4f...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå