Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å prøve Restylane for å få volum i innsunkne kinn. Noen som har prøvd dette? Og hvor fornøyde er dere? Lurer og på om det finnes gode pålitelige klinikker, behandlere i Skien, Porsgrunn. Skal jeg evt tørre dette:P:fnise:

Anonymkode: 76efa...d8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært veldig forsiktig med å fylle på vanlig filler/Restylane i selve kinnet. Mange har erfart at "Restylanekinnben" gjør at man heller ser eldre ut, blant annet fordi områdene ellers virker enda mer innsunkne når kinnene blir store. Det er heller ikke naturlig med kinn som nesten klemmer sammen øyet når man smiler og dytter restylanekinnet oppover. Det kan være fint med vanlig filler i hulrom ved siden av/nedenfor munnviker, og mange bruker skinbooster for en mer diskret effekt og bedre hudkvalitet. Cluet er vel egentlig å bruke en flink person, som ikke bare durer i vei uten å vurdere hva som vil passe for ditt ansikt og hudkvalitet. Å starte litt forsiktig kan også være lurt. Ta bilde av deg før du eventuelt fyller på, det er lett å se seg blind og tro at det ikke er fylt på noe synlig mengde, mens realiteten er en annen. Det ser du lettest ved å ta et bilde.

Behandlere i ditt distrikt kjenner jeg ikke, men du bør i alle fall bruke en autorisert behandler. Jeg tror Restylane har en liste over behandlere på sine hjemmesider. 

Anonymkode: e86c7...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...