Gå til innhold

Hvordan feirer du bursdagen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvordan feirer du bursdagen din? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 0f825...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye fyll og bråk som regel. Alltid en glede og fylle år

Skrevet

Feirer kun runde dager. Da inviterer jeg venner på besøk til middag og hyggelig selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Siste gangene har det vært middag ute på selve dagen med samboer,
og førstkommende søndagen etter kake og kaffe med de aller nærmeste.
I år fyller jeg 29, så blir en natt på Farris Bad med samboer med tidlig og sen utsjekk -
en god middag ute dagen før, så har jeg bestilt meg en god massasje på selve dagen før vi reiser hjem.
Regner med vi da tar med noe god take away og koser oss hjemme resten av bursdagen min :)
Blir nok kaffe og kaker påfølgende søndag med de aller nærmeste.
Ingen konkrete planer for the big 30 enda, liker egentlig ikke så mye oppstas rundt,
men får se hva jeg gjør det til. Litt over et til alikevel :P

Anonymkode: d2804...a97

Skrevet

Vel..

Slutta å feire dagen etter at ingen kom i bursdagene mine som tenåring..
Største frykt idag er vel egentlig at ingen kan komme likevel..Da har det bare blitt en vane med å ikke feire, ingenting å bli skuffet over ^_^ 

(Blir ikke mobbet idag og jeg har gode venner rundt, men hadde vært typisk min flaks at mine beste venninner må melde avbud fordi barnavakta er syk eller noe sånt...)
Vi har en egentlig bare en greie med å gå ut å spise; så spanderer en av oss, eller kino. Og det kan gjerne være 3mnd etter en bursdag, alt ettersom hva vi har tid til x)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Feirer ikke :)

Anonymkode: 1a0d4...eef

Skrevet

Feirer ikke spesielt mye. Gjør noe koselig med kjæresten og evnt. gode venner men jeg liker ikke å feire meg selv så mye og jeg er vel litt redd for å bli skuffet hvis jeg hadde prøvd å gjøre en big deal ut av det... 😅 Har aldri feiret mye. Er i slutten av tyveårene. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg har aldri feiret bursdagen min. 

AnonymBruker
Skrevet

Går ut og spiser kinamat med mann og barn. Noenogtredve.

Anonymkode: ea8b1...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er midt i 20-årene, pluss noenår  til. Har ikke feira bursdagen min siden barneskolen. Et år var jeg og samboeren ute å spiste, men da var vi opptatte og måtte spise middag liksom så tok det ikke som feiring.

Anonymkode: 30bc3...280

Skrevet

Feirer? Ikke her i gården

Skrevet

Gamlingene tvinger seg innpå å skal feire meg. Selv om jeg ikke har lyst. Blir jo som regel koselig, men likevel. Sist jeg feiret var 30 års dagen min sammen med en kompis, kun fordi han ville. 

Skrevet

Feirer alltid med familie, i hvert fall. Med middag.

Men sånn ordentlig feiring... Pleier jeg som regel ikke å gjøre. Gjorde det da jeg fylte 18, med et par venner hjemme hos meg/hjemmefest. Nå er planen å leie et lokale og invitere en god del folk, blir 20... etter i år tror jeg ikke jeg kommer til å feire det noe særlig :P

Skrevet

Jeg er 24, har ikke feiret på mange år. I år blir jeg 25 og har egentlig lyst til å feire litt med venner, det har jeg aldri gjort før så det er kanskje på tide? :P

Skrevet

Kake og alkohol. Også videre ut på byen hvis det er stemning for det. Ber kun mine beste venner.

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2017 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Hei

Hvordan feirer du bursdagen din? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 0f825...5ac

Jeg blir 40 - men gidder ikke feire den. Det er en helt vanlig dag for meg :) Men fint om noen av vennene på facebook husker å gratulere meg. Bra nok feiring for meg det :) 

Anonymkode: 6272e...bb1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...