Gå til innhold

Kan man temme en player?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer?

Anonymkode: acbed...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må virkelig være spesiell for å klare det. Partner må virkelig elske deg da.

Ikke prøv å få en badboy til å bli en goodboy, ingen andre jenter har klart det, hva får deg til å tro at du vil? Spar deg selv for alle den smerten. 

Anonymkode: 12452...0e6

• Liker 6
Skrevet

Jeg er usikker. De har en livsstil som innebærer ekstrem søken etter oppmerksomhet og flørting. Jeg tror det kan være vanskelig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å bruke tid og energi på, er jo en personlighetstype som ikke har intigritet, selvrespekt og godt selvbilde. 

Anonymkode: e869b...15a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er en bitch selv, er det ikke så vanskelig.  

Player finner seg som regel en pen dame, med gi faen holdning i forhold til sex, alkohol, dop og kriminalitet. 

Anonymkode: 2e314...d23

• Liker 1
Gjest antbug
Skrevet

Sikkert, men hvorfor vil man det? Er det ikke bedre å finne en med bedre holdninger som ikke har hatt seg med halve byen?

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 5bf77...9a0

Gjest Coolaid
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringer?

Anonymkode: acbed...e11

Man kan ikke forandre et annet menneske uten at det ønsker det selv - all endring må komme innenfra den det gjelder. 

Hvorfor ikke bli sammen med en person som er slik du ønsker at en partner skal være? 

AnonymBruker
Skrevet

Du må være smartere og ikke gi han det han vil ha i startfasen. Han må ha følelser for deg som den over her sier, og begjær.

Anonymkode: d094d...d38

• Liker 5
Skrevet

Sikkert mulig, men ikke lett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke det går an å temme en player i ordets rette forstand. Men det er nok mulig for en player å slå seg til ro med ei dame, og være trofast. 

Anonymkode: ebaa1...c0d

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da må du i såfall gjøre deg uerstattelig. Du må kunne tilby noe som han ikke kan få med en annen partner. M.a.o må du være både veldig kul (altså ikke "basic bitch"), og du må være knallgod i senga. 

Gjest impressa
Skrevet

Huff, har hatt mine forsøk tidlig i 20-årene da jeg var ung og usikker og jeg lyktes i hvert fall ikke. Ikke i nærheten. Men lever jo i den tro at de slår seg til ro de også, men om det bare er alderen eller om de faktisk møter damer som "temmer" dem, det er ikke godt å si :)

Skrevet
1 minutt siden, impressa skrev:

Huff, har hatt mine forsøk tidlig i 20-årene da jeg var ung og usikker og jeg lyktes i hvert fall ikke. Ikke i nærheten. Men lever jo i den tro at de slår seg til ro de også, men om det bare er alderen eller om de faktisk møter damer som "temmer" dem, det er ikke godt å si :)

Jeg tror også de slår seg til ro og det virker jo også sånn på omgangskretsen min. Men klart vanskelig å vite om det er dama som er spesiell eller om det er de som bare gikk lei av å all damejakten. 

Ikke at det har noe å si for min del. Jeg hadde ikke giddet å styre på med en som jeg visste var en player. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte det en gang (ikke det at jeg har prøvd så mange ganger). Han lå med alt og alle, gjerne med flere samtidig bak ryggen på hverandre. Ikke at det i seg selv er tiltrekkende for meg (det badboy-stempelet), men jeg så det var noe mer med han. Lang historie kort: jeg var kostbar, vi var monogame i mange år, men ble slutt pga kulturforskjell. 

Ikke at dette er en oppskrift, men jeg tenker som så at disse gutta er vant til å få alt de vil. De liker jakten, men siden byttet er så lett å få tak i, da fortsetter de jakten. Så er man kostbar, da tror jeg interessen vekkes. Dog skader det vel ikke å være en interessant person heller kanskje.

Anonymkode: 9f14e...a70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8dbbf...600

Skrevet

Ikke permanent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...