frksølekopp Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er på utkikk etter en helt plain spisebordsbenk å sitte på. Uten rygg og armlene. Skulle helst hatt en med oppbevaring, men billigste jeg finner er til 1500,- +/-. Det kan jeg ikke ta meg råd til så har sett på muligheten å ha TV-bord som sånn benk. Noen som har noen forslag? Noen kule løsninger? Leste på et gammelt forum at noen hadde brukt sånn "billy" hylle, men bildet var borte fordi det var gammel tråd. Tusen takk for alle kreative råd og løsninger 👏🏼
Bruble Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 http://www.enkelfornyelse.no/slik-lager-du-din-egen-sittebenk/ Her er en grei artikkel om det de har brukt Bestå fra IKEA og hatt plater med egne festeorninger for mer støtte. er vel begrenset hvor mye vekt tvbenker alene tåler 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 En tvbenk er beregnet til en lett tv, ikke til å sette voksne mennesker på. Da knekker den. Anonymkode: f3ccb...34a 1
frksølekopp Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En tvbenk er beregnet til en lett tv, ikke til å sette voksne mennesker på. Da knekker den. Anonymkode: f3ccb...34a Ja skjønner jo der og derfor spørr jeg her om kreative løsninger.
Bruble Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Hva har du til budsjett og hvor stor trenger du at den er?
frksølekopp Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2017 7 timer siden, Bruble skrev: Hva har du til budsjett og hvor stor trenger du at den er? Tja 5-700,- og ca 1,5-2 meter.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Let på bruktbutikk eller finn. Alternativet er å finne en lang, typp plate fra byggevarebutikken, og to solide, flate, trekrakker til å legge platen over, og skru fast. Eller to baderomsbenker fra Ikea med puter på. Anonymkode: 48ccc...aa6
Bruble Skrevet 17. mars 2017 #8 Skrevet 17. mars 2017 30 minutter siden, frksølekopp skrev: Tja 5-700,- og ca 1,5-2 meter. Er du handy? I såfall ville jeg nok kanskje sett på muligheten for å bygge noe selv? Et kjapt google søk og jeg kom over flere som har bygd selv Sto ikke pris men jeg kan ikke se for meg at det skal bli så ille dyrt med materialer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå