Gå til innhold

Spisebordsbenk - bruke TV-benk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en helt plain spisebordsbenk å sitte på. Uten rygg og armlene. Skulle helst hatt en med oppbevaring, men billigste jeg finner er til 1500,- +/-. Det kan jeg ikke ta meg råd til :fnise: så har sett på muligheten å ha TV-bord som sånn benk. Noen som har noen forslag? Noen kule løsninger? :) 

Leste på et gammelt forum at noen hadde brukt sånn "billy" hylle, men bildet var borte fordi det var gammel tråd. 

Tusen takk for alle kreative råd og løsninger 👏🏼

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tvbenk er beregnet til en lett tv, ikke til å sette voksne mennesker på. Da knekker den. 

Anonymkode: f3ccb...34a

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tvbenk er beregnet til en lett tv, ikke til å sette voksne mennesker på. Da knekker den. 

Anonymkode: f3ccb...34a

Ja skjønner jo der og derfor spørr jeg her om kreative løsninger. 

Skrevet

Hva har du til budsjett og hvor stor trenger du at den er? 

Skrevet
7 timer siden, Bruble skrev:

Hva har du til budsjett og hvor stor trenger du at den er? 

Tja 5-700,- og ca 1,5-2 meter. 

AnonymBruker
Skrevet

Let på bruktbutikk eller finn. 

Alternativet er å finne en lang, typp plate fra byggevarebutikken, og to solide, flate, trekrakker til å legge platen over, og skru fast. Eller to baderomsbenker fra Ikea med puter på. 

Anonymkode: 48ccc...aa6

Skrevet
30 minutter siden, frksølekopp skrev:

Tja 5-700,- og ca 1,5-2 meter. 

Er du handy? I såfall ville jeg nok kanskje sett på muligheten for å bygge noe selv?  Et kjapt google søk og jeg kom over flere som har bygd selv :) Sto ikke pris men jeg kan ikke se for meg at det skal bli så ille dyrt med materialer :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...