Gå til innhold

Vampyrserie, anbefaling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne å se en vampyr serie, men aner ikke hvilken jeg burde se. Hvilken er best av true blood, vampire dairys etc.. og hva er forskjellen i storien?

Anonymkode: 7acbd...850

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg skulle begynne å se en vampyr serie, men aner ikke hvilken jeg burde se. Hvilken er best av true blood, vampire dairys etc.. og hva er forskjellen i storien?

Vampire diaries er mye bedre enn True blood, sistnevnte synes jeg er dårlig.

Anonymkode: bf88d...00d

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker både The Vampire Diaries og True Blood, men True Blood er en soleklar vinner for meg :) Les litt på imdb eller noe om begge seriene. Finn ut hva som passer deg best.

Anonymkode: c19ee...383

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg elsker f.eks The OC, gossip girl etc...er det litt av det samme bare med vampyrer, altså vampire diaries? Er den jeg har landet på tror jeg. Liker cliffhangere, kjærlighet, spenning og amerikansk ungdomstilværelse. Hater game of thrones da.....

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Jeg elsker f.eks The OC, gossip girl etc...er det litt av det samme bare med vampyrer, altså vampire diaries? Er den jeg har landet på tror jeg. Liker cliffhangere, kjærlighet, spenning og amerikansk ungdomstilværelse. Hater game of thrones da.....

Liker du The OC og gossip girl så vil du garantert like vampire diaries. Jeg elsket også de to seriene, liker ikke game of thrones. Vampire diaries begynner ganske lett, med noen få vampyrer også bygger det seg opp litt og litt liksom. 

Prøv det, du vil elske det :) 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Buffy The Vampire Slayer

Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Buffy The Vampire Slayer

Ingen over, ingen ved siden (kanskje Angel da)! 

AnonymBruker
Skrevet

Buffy the vampire slayer og true blood er de eneste gode vampyrseriene.

Anonymkode: 9f119...b4e

Skrevet

Jeg synes True Blood var veldig bra.  Sesong 4 eller 5 var veldig dårlig, men så tar det seg opp igjen, og siste sesong var veldig bra.  Helt klart vært å se helt til slutten.  Som en annen over sier så er ikke skuespillerne supermodeller, men helt vanlige mennesker, så om du ønsker å fantasere deg bort med sikleverdige vampyrer er ikke dette nødvendigvis serien for deg.  Den er også ganske blodig til tider (men hvilken vampyr-serie er ikke det)

Being Human så jeg for mange år siden og syntes var super.  Det er en vampyr, en varulv og et spøkelse som bor sammen i en leilighet og prøver å fungere i samfunnet.  Jeg har bare sett den engelske versjonen, men har hørt at den amerikanske er mye dårligere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte True Blood. De første sesongene er best, etterhvert ble skaperne alt for kreative. Men anbefaler å se den!

Anonymkode: e7846...0b8

• Liker 1
Gjest Dacini
Skrevet
20 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er de jeg vet om. Du har Buffy også, men jeg synes kvaliteten er så dårlig. Jeg takler ikke dårlig "special effects", sminke og kostymer. Altså monstrene ser ut som at de har på seg en billig maske fra BR Leker. Jeg får fnatt. 

Buffy er en hedersserie, ingen over, ingen ved siden av!

-dacini-

Skrevet

Buffy!! Uten tvil:-)

Det eneste problemet er at den er noe gammel så dersom du ser den for første gang nå (uten nostalgien i bakgrunn) er de første sesongene noe ut-datert.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
47 minutter siden, JannikeErMEg skrev:

Buffy!! Uten tvil:-)

Det eneste problemet er at den er noe gammel så dersom du ser den for første gang nå (uten nostalgien i bakgrunn) er de første sesongene noe ut-datert.

Tull dette er bar et problem om du gjør det til et problem.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...