AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Skal på intervju i morgen og utlysningsteksten sier ingenting om lønnsnivå.. Det er jo naturlig nok en viktig ting for de fleste, men samtidig vil man ikke virke fokusert på pengene.. Hvordan tar jeg opp det på en ok måte? Anonymkode: 15c50...9eb
Tvist Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Ville spurt om de har tenkt å ha et andregangsintervju. De fleste har det, og lønnen blir vanligvis ikke et tema før det. Stort sett vil arbeidsgiver bringe det på banen selv, viktig å ha en forestilling om hva du forventer. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 de fleste intervjuerne jeg har vært borti i er veldig diffuse når det gjelder lønn. Virker som lønnsprat er konfliktfylt stoff for disse menneskene. Anonymkode: 93395...875
A4-livet Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Ikke spør om det på intervjuet, det tar man på andregangsintervjuet eller ved tilbud om jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har vært på en del intervjuer i det siste og intervjuerne har alltid spurt om lønnsforventninger lenge før jeg kom til et punkt jeg selv ville spurt om det. Anonymkode: 4088c...21d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Kommer helt an på type stilling En proff arbeidsgiver vil forhøre seg om slikt senest på annengangsintervjuet,!dersom du allerede er i jobb. Dersom du er arbeidsledig eller dette er mer typisk yrke hvor lønnen er tariffestet, blir det annerledes. Anonymkode: 675e1...06c
minsinn Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har alltid fått spørsmålet om forventninger til lønnsnivået på førstegangsintervjuet - jeg har heller aldri vært til annengangsintervju, men har fått reelt lønnstilbud sammen med tilbudet om jobben. Synes ikke det er noe galt å spørre om det på førstegangsintervju om ikke arbeidsgiver tar det opp selv. Lønna er en viktig del av jobbmotivasjonen, om de ikke har tenkt å sende deg opp i lønn er det greit å vite det med en gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå