AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg hadde en tinderprofil. Var en mann som jeg har hatt litt kontakt med på nettet. Vi prater om treff, og jeg sier at jeg må på jobb, og prates senere. Der ser jeg at han har ringt meg noen ganger mens jeg er på jobb, pluss sendt meldinger: når kan vi treffes da? osv. Jeg synes det er turn off av en fremmed fyr fra tinder å ringe meg på den måten når jeg er på jobb. Får ikke lyst å treffe han. Mister lysten når de oppfører seg på den måten. Hva synes dere om det? Anonymkode: 695eb...650 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Du får si i fra at du er som de fleste andre damer og trenger et halvt år for å mote deg opp for å treffe en fremmed mann. Da tenker jeg at han blir stille. Anonymkode: 8f440...d80 2
exictence Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Helt enig med deg. Når du sier at du skal på jobb, så viser det dårlig respekt av å ringe flere ganger til deg. Det er jo akkurat som de ikke har respekt for og forståelse for at når man er på jobb så snakker man ikke privat. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Har også vært ute for de som maser. De klarer å sende opp mot 20 meldinger på 5 minutter og blir sur om ikke du svarer. Svarer du 1 time senere ser du at de blir aktiv på messenger med en gang. Begynner du å svare på chatten på snap ser du de går inn og leser før du har sendt meldingen. Jeg har måtte droppe flere karer før det i det hele tatt ble aktuelt med date fordi de tar helt av i forkant. Han ene klarte å sende meg 27 meldinger mens jeg var på jobb. Skikkelig sutrete sippemeldinger om hvor såret han var fordi jeg ikke svarte på sekundet. Sorry, noen bruker faktisk arbeidstiden på ARBEID! De må være helt grusomme å være i forhold med. Anonymkode: 6d132...5a5 7
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Helt enig. Har vært borti dem jeg også - er skikkelig turnoff. Når jeg sier at jeg er på jobb, får jeg 40 mld om hva jeg driver med, og 20 til med spørsmål om hvorfor jeg ikke svarer, kan jeg ikke svare, spørsmål om jeg er lei osv. Da gidder jeg faktisk ikke mer 3
meeeg9 Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også vært ute for de som maser. De klarer å sende opp mot 20 meldinger på 5 minutter og blir sur om ikke du svarer. Svarer du 1 time senere ser du at de blir aktiv på messenger med en gang. Begynner du å svare på chatten på snap ser du de går inn og leser før du har sendt meldingen. Jeg har måtte droppe flere karer før det i det hele tatt ble aktuelt med date fordi de tar helt av i forkant. Han ene klarte å sende meg 27 meldinger mens jeg var på jobb. Skikkelig sutrete sippemeldinger om hvor såret han var fordi jeg ikke svarte på sekundet. Sorry, noen bruker faktisk arbeidstiden på ARBEID! De må være helt grusomme å være i forhold med. Anonymkode: 6d132...5a5 Høres ut som noe en typisk dame ville gjort kan tenke meg at du har vært sånn..?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har også vært ute for de som maser. De klarer å sende opp mot 20 meldinger på 5 minutter og blir sur om ikke du svarer. Svarer du 1 time senere ser du at de blir aktiv på messenger med en gang. Begynner du å svare på chatten på snap ser du de går inn og leser før du har sendt meldingen. Jeg har måtte droppe flere karer før det i det hele tatt ble aktuelt med date fordi de tar helt av i forkant. Han ene klarte å sende meg 27 meldinger mens jeg var på jobb. Skikkelig sutrete sippemeldinger om hvor såret han var fordi jeg ikke svarte på sekundet. Sorry, noen bruker faktisk arbeidstiden på ARBEID! De må være helt grusomme å være i forhold med. Anonymkode: 6d132...5a5 Jeg hadde vært på 1 date en gang med en fyr. For meg stemte ikke kjemien på første date, men tenkte at det gjerne gikk an å møtes igjen. Man vet jo aldri om den andre er nervøs, man er gjerne nervøs selv uten at man er klar over det etc. I tiden mellom date 1 og (det som skulle være) andre date, så hadde vi ett dødsfall i nær slekt. Denne mannen ble pottesur fordi jeg ikke svarte på minuttet når jeg hjalp slekten med å rydde ting, leilighet osv i etterkant av dødsfallet. Da var jeg egoistisk, og jeg var så uhøflig som svarte når det passet meg. Jeg måtte jo skjønne at jeg måtte svare med en gang. Å hjelpe slekten var ingen unnskyldning for et sent svar altså. Det ble aldri noen andre date. Fikk en sms fra vedkomne for ikke så lenge siden. Den sms'en er fortsatt ubesvart. - kvinne 32 Anonymkode: 83d54...66d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 Off, sånne er så slitsomme! Skjønner ikke at det går an. Var selv litt "på G" med en sånn fyr, men det tok fort slutt. Han ringte og sendte 100 meldinger mens jeg var på nattevakt i helgene og han var ute. Spurte til og med om jeg kunne kjøre han hjem når jeg var ferdig, for han ville så gjerne kjøre tur. Sa at jeg var ferdig 08.00, og at det ikke var aktuelt og at han fikk finne annen skyss. Men han maste og maste videre, sa han hadde skyss, men han ville vente på meg i 5 (!!!!!!) timer på nach for å få en kjøretur med meg. Nei hoff, at de ikke skjønner at de bare ødelegger for seg selv er for meg helt uforståelig! Anonymkode: 327eb...d32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Så du vil ikke ha en mann med dårlige sosiale antenner. Gratulerer? Anonymkode: bea47...230 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Æsj. Kleint. En jeg pratet med ville møte meg hjemme etter barna sin leggetid. Og inviterte meg med utenbys første date. Med ungene på slep. Jeg drar ikke ut av byen på en helgetur med ungene mine med en fremmed. Han ville adde meg på Facebook. Jeg sa nei. Han har kvalt det før han overhode hadde en sjanse. Jeg er "alenemor" 50% av tiden, så ser ikke stresset. Men noen eklinger vil bare pule Anonymkode: 5ef5a...162 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #12 Skrevet 17. mars 2017 Jepp, blir de for PÅ så dreper de det. Det gjelder å finne balansen. De aller fleste har tross alt et liv. Og om du ikke har et liv så bør du i alle fall late som du har det. Det gjelder på date også. Når de går inn for et kyss uten at stemningen for det er der i det heletatt... Noen mangler helt antenner. Anonymkode: 792f7...16e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #13 Skrevet 17. mars 2017 Varsellampene lyser blodrødt. Dette er åpenbart menn uten de helt store sosiale antennene. I beste fall. Anonymkode: 11443...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå