AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Menn blir vel tent av å trene styrke, og kanskje gjør vi kvinner det også? Jeg kan i hvert fall bli 'i humør' om jeg har en god dag på trening. I tillegg er det åpenbart at man har en felles interesse, og man får se den andre i litt mer utfoldelse enn mange andre steder. På den andre siden er man jo der for å trene, vil nødig bli forstyrret og føler seg kanskje ikke i sitt ess med tanke på svette, rødsprengte kinn osv. Selv er jeg litt redd for hva andre tenker om hvordan jeg utfører øvelser, hvor mye jeg løfter og sånn, og kunne nok syntes det var ekstra ubehagelig om jeg hadde en flørt som smugtittet. Hva veier tyngst? Hva synes dere om gymmet som sjekkearena? Anonymkode: a6d85...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Jeg synes egentlig ikke noe om det, og synes ikke at et treningssenter er en sjekkearena. For det første er jeg der for å trene, for det andre sliter jeg med sosial angst så det krever litt å få kommet seg dit og da hjelper det ikke at noen stirrer eller skal ha kontakt og for det tredje så føler jeg meg lite fin når jeg er svett og rød. Jeg skjønner at ikke alle er som meg, men vil helst konsentrere meg om trening og det å være der uten forstyrrelser. Synes man i det minste kan lodde stemningen før man kommer bort. Noen synes sikkert det er greit å flørte, men absolutt ikke. Noen treningssenter har vel regler mot det også? Anonymkode: fdc2f...d3e 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 *men absolutt ikke alle skulle det stå. Anonymkode: fdc2f...d3e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn blir vel tent av å trene styrke, og kanskje gjør vi kvinner det også? Jeg kan i hvert fall bli 'i humør' om jeg har en god dag på trening. I tillegg er det åpenbart at man har en felles interesse, og man får se den andre i litt mer utfoldelse enn mange andre steder. På den andre siden er man jo der for å trene, vil nødig bli forstyrret og føler seg kanskje ikke i sitt ess med tanke på svette, rødsprengte kinn osv. Selv er jeg litt redd for hva andre tenker om hvordan jeg utfører øvelser, hvor mye jeg løfter og sånn, og kunne nok syntes det var ekstra ubehagelig om jeg hadde en flørt som smugtittet. Hva veier tyngst? Hva synes dere om gymmet som sjekkearena? Anonymkode: a6d85...cf1 Som mann kan jeg ikke si at jeg blir tent av å trene styrke. Jeg føler meg bedre av å trene styrke. Vet ikke hva du legger i ordet sjekking, men det vel noe stort sett menn gjør. Ønsker du å komme i kontakt med menn på treningssenteret bør du smile og kanskje dvele med å ta vekk blikket om dere får øyekontakt. Du kan plassere uttøyingsmattene rett ved siden av noen du liker som tøyer ut. Det gjorde en dame som var interessert i meg. Men i utgangspunktet drar jeg på trening for å få være i fred å gjøre det jeg er der for. Så det kan hende at jeg ikke bestandig legger merke til damer som ønsker min oppmerksomhet. Anonymkode: 797c9...564 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Greit hvis man kjenner hverandre fra før. Og man kan jo bli kjent ved å trene sammen. Dersom du som dame ønsker å bi kjent med menn på treningssenteret kan du spørre om sikring i benk eller knebøy, eller teknikksjekk. Man kan også spørre om å få trene i mellom, og da kan man jo ha en normal samtale.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Jeg synes at man skal trene på treningssentre sjekkinga kan man ta andre steder. Og nei jeg blir ikke tent av og trene styrke. Endret 16. mars 2017 av Balian de Ibelin
Katten.2.0 Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Blir ikke tent av å trene styrke, og vil helst fokusere på nettopp styrketreningen når jeg trener. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 Det er noen gutter som det virker som om at de har veldig lyst til å ta kontakt. Tenker det er bedre om de bare tar kontakt enn å henge i området rundt meg Anonymkode: b5c66...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 TS her. Vil bare presisere at jeg ikke går rundt med sånn voldsom lyst til å drive å sjekke på treningssenteret selv, er ganske sjenert av meg og spesielt der, men synes det er interessant å høre om andre ser det som en potensiell sjekkearena. Er jo få andre steder hvor det veksles så mye blikk Anonymkode: a6d85...cf1
AnonymSjiraff Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noen gutter som det virker som om at de har veldig lyst til å ta kontakt. Tenker det er bedre om de bare tar kontakt enn å henge i området rundt meg Anonymkode: b5c66...9b0 Kan være de bare liker å stirre også. Blir jo som kvinnene som er veldig opptatt av å vise seg frem på treningssenteret. Ikke sikkert de egentlig ønsker å sjekke opp menn, kan være de kun liker å bli stirret på. Endret 16. mars 2017 av AnonymSjiraff
Vackra Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Forferdelig å bli sjekket opp på trening. Treningen min er tid jeg har helt for meg selv, og kobler helt ut. Dersom jeg får vite at noen iakttar meg, så blir det litt ødelagt. I tillegg er det der jeg er styggest, svettest, sliten, helt sminkeløs osv 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 32 minutter siden, Vackra skrev: Forferdelig å bli sjekket opp på trening. Treningen min er tid jeg har helt for meg selv, og kobler helt ut. Dersom jeg får vite at noen iakttar meg, så blir det litt ødelagt. I tillegg er det der jeg er styggest, svettest, sliten, helt sminkeløs osv Er ikke dette bra da? Om det er der du ser verst ut og en mann vil ha deg i en sånn setting. Hvordan tror du han ser på deg i situasjoner der du er på ditt beste? Da blir jo fyrn å sikle verre enn en hund som ser et stor dinosaurbein! Anonymkode: 797c9...564 1
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 Et treningssenter er like mengder moderne bedehus, bordell og utedass.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 Ja det er nok best å la det være og heller møte folk andre steder. Anonymkode: 31ac3...cff
Vackra Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette bra da? Om det er der du ser verst ut og en mann vil ha deg i en sånn setting. Hvordan tror du han ser på deg i situasjoner der du er på ditt beste? Da blir jo fyrn å sikle verre enn en hund som ser et stor dinosaurbein! Anonymkode: 797c9...564 Hadde kanskje tenkt det, men bruker ikke spesielt mye sminke til vanlig, men føler meg mer mottakelig for flørting om jeg ikke syntes selv jeg lukter vondt, håret trenger en vask osv. Men kan godt bli sjekka opp på vei ut av garderoben nydusjet, selv om jeg er usminket og ustelt, så lukter jeg godt, og selvtilliten er på plass igjen
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er helt uimottagelig for fremstøt på treningssenteret. Jeg er så fokusert at det er umulig å få kontakt, tror jeg. Men det er klart, om en brunette kommer over og vil dele iskremen sin skal man ikke utelukke respons.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 Nei absolutt ikke. Egentlig ikke greit for meg å bli sjekket opp noe sted som helst utenom til nød på byn. Hater å snakke med fremmede og på trening vil jeg i alle fall være i fred! Anonymkode: 800dc...6c9
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. mars 2017 #19 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Vackra skrev: Hadde kanskje tenkt det, men bruker ikke spesielt mye sminke til vanlig, men føler meg mer mottakelig for flørting om jeg ikke syntes selv jeg lukter vondt, håret trenger en vask osv. Men kan godt bli sjekka opp på vei ut av garderoben nydusjet, selv om jeg er usminket og ustelt, så lukter jeg godt, og selvtilliten er på plass igjen Ahh, da vet jeg hvor jeg skal begynne å henge. I døråpningen inn til damegarderoben.
funginger Skrevet 16. mars 2017 #20 Skrevet 16. mars 2017 Nei, men hvis man tilfeldigvis har trent "sammen"(samme tid, samme sted) lenge er det jo ikke noe i veien for å hilse og slå av en prat. Men direkte sjekking synes jeg ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå