AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Sitter og venter på mannen. Han er angivelig på møte med forretningsforbindelser. Noe han stadig oftere har tekstet og skrevet at han er. Han kommer hjem og stinker dameparfyme, så lite tvil om hvem og hva han holder på med. Nå er jeg lei, hvordan kaste han ut av huset enkelt og greit? Anonymkode: e9159...2f1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, NewInTown skrev: Er det ditt hus? Ja, det er mitt hus. Han leier ut sin bolig fra før vi giftet oss. Men hvordan si at nå er det slutt? Kan jeg bytte lås i morgen? Anonymkode: e9159...2f1
NewInTown Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er mitt hus. Han leier ut sin bolig fra før vi giftet oss. Men hvordan si at nå er det slutt? Kan jeg bytte lås i morgen? Anonymkode: e9159...2f1 Dere er begge voksne mennesker. Dere er gift, og har delt mye sammen. Be han pent og ryddig om å finne seg et annet sted å bo. Du trenger ikke kaste tingene hans på plenen og sette fyr på dem, bytte lås og ta helt av. Men forklar situasjonen og gi han anledning til å finne seg et annet sted. 19
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, NewInTown skrev: Dere er begge voksne mennesker. Dere er gift, og har delt mye sammen. Be han pent og ryddig om å finne seg et annet sted å bo. Du trenger ikke kaste tingene hans på plenen og sette fyr på dem, bytte lås og ta helt av. Men forklar situasjonen og gi han anledning til å finne seg et annet sted. Det nytter ikke å prate med han. Jobben hans er å forhandle avtaler. Han prater meg i senk, uansett hva jeg prøver på å si. Klokka er to på natta, og han har ikke vist seg. Ikke svarer han på telefonen heller. Anonymkode: e9159...2f1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det nytter ikke å prate med han. Jobben hans er å forhandle avtaler. Han prater meg i senk, uansett hva jeg prøver på å si. Klokka er to på natta, og han har ikke vist seg. Ikke svarer han på telefonen heller. Anonymkode: e9159...2f1 Så gi beskjed og ikke vær åpen for å diskutere. Forhandlere og manipulatorer kommer ingen vei med de som ikke er åpne for det og villige. Anonymkode: 1f8bc...cb1 14
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter og venter på mannen. Han er angivelig på møte med forretningsforbindelser. Noe han stadig oftere har tekstet og skrevet at han er. Han kommer hjem og stinker dameparfyme, så lite tvil om hvem og hva han holder på med. Nå er jeg lei, hvordan kaste han ut av huset enkelt og greit? Anonymkode: e9159...2f1 at det lukter dameparfyme betyr ikke at han er utro, slutt å trekk de konklusjonene før du har konkret svar. sjekk tlf hans, fb eller andre ting før du vet sikkert. han kan lukte dameparfyme fordi det er andre damer på møtene eller du kan inbille deg ting slipp ham inn. vent til han sovner , så sjekker du tlf hans , alle sms, bilder og fb 2
NewInTown Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: at det lukter dameparfyme betyr ikke at han er utro, slutt å trekk de konklusjonene før du har konkret svar. sjekk tlf hans, fb eller andre ting før du vet sikkert. han kan lukte dameparfyme fordi det er andre damer på møtene eller du kan inbille deg ting slipp ham inn. vent til han sovner , så sjekker du tlf hans , alle sms, bilder og fb Ikke dette. 6
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, NewInTown skrev: Ikke dette. hvorfor ikke ? da får hun sikkert svar....er han utro så har han garantert noe på tlf 2
NewInTown Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: hvorfor ikke ? da får hun sikkert svar....er han utro så har han garantert noe på tlf Fordi det er totalt brudd på alle etiske rammer som eksisterer. Alle har rett på et privatliv. At du er gift eller i et samboerskap betyr ikke at man gir slipp på retten til å ha et privatliv. Og TS er en ganske stygg person om hun synker så lavt at hun sjekker hans private meldinger. Det er som å åpne posten til naboen - det er ikke greit. Her må hun enten velge å stole på det han sier, eller ikke stole på det han sier. Om hun gjentatte ganger har snakket med han dette og han benekter det, må hun heller avslutte forholdet. 7
brownbrown Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, NewInTown skrev: Fordi det er totalt brudd på alle etiske rammer som eksisterer. Alle har rett på et privatliv. At du er gift eller i et samboerskap betyr ikke at man gir slipp på retten til å ha et privatliv. Og TS er en ganske stygg person om hun synker så lavt at hun sjekker hans private meldinger. Det er som å åpne posten til naboen - det er ikke greit. Her må hun enten velge å stole på det han sier, eller ikke stole på det han sier. Om hun gjentatte ganger har snakket med han dette og han benekter det, må hun heller avslutte forholdet. når man er gift og har vært sammen lenge deler man det meste og ingenting som er super hemmelig. bedre at hun sjekker tlf enn at han er utro bak hennes rygg i flere år og ts lever på en løgn og blir bedratt. det tar vell 2 sek og sjekke tlf og er ikke akkurat en synd. har man magefølelsen så sjekker man. ingenting som er hemmelig når man er gift 2
NewInTown Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: når man er gift og har vært sammen lenge deler man det meste og ingenting som er super hemmelig. bedre at hun sjekker tlf enn at han er utro bak hennes rygg i flere år og ts lever på en løgn og blir bedratt. det tar vell 2 sek og sjekke tlf og er ikke akkurat en synd. har man magefølelsen så sjekker man. ingenting som er hemmelig når man er gift Ingenting som er hemmelig når man er gift? Nei så klart ikke. Man glir jo inn i den andre personen og blir en og samme menneske. Man har jo ikke lenger egne tanker, følelser, verdier... Og man har ikke krav på det heller. Hører du hvor tåpelig det høres ut? Hadde TS spurt om tilgang på meldinger og mannen hadde svart ja, hadde jeg fortsatt syns det var ekkelt. Men å gå bak ryggen hans, sjekke telefonen og lese private meldinger, det syns jeg er synd faktisk. Jeg føler at når man er på det punktet i partnerskapet at man faktisk vurderer noe sånt, kan man like gjerne pakke tingene å gå. Da har man enten hatt grunn til å være bekymret, eller så har man lagd et stygt bilde av sin partner i eget hode og trenger en pause fra partnerskap uansett... 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #15 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det nytter ikke å prate med han. Jobben hans er å forhandle avtaler. Han prater meg i senk, uansett hva jeg prøver på å si. Klokka er to på natta, og han har ikke vist seg. Ikke svarer han på telefonen heller. Anonymkode: e9159...2f1 Da har du søsteren din eller en venn/kompis med deg når han skal hente tingene sine, så er det ikke mulig for han å forhandle seg ut av noe som helst. Anonymkode: 90cac...d5d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 8 timer siden, brownbrown skrev: at det lukter dameparfyme betyr ikke at han er utro, slutt å trekk de konklusjonene før du har konkret svar. sjekk tlf hans, fb eller andre ting før du vet sikkert. han kan lukte dameparfyme fordi det er andre damer på møtene eller du kan inbille deg ting slipp ham inn. vent til han sovner , så sjekker du tlf hans , alle sms, bilder og fb Mobilen krever fingeravtrykket hans for å åpnes. Facebook har han ikke. Mailen har passordbeskyttelse. Kan han kreve barna eller penger av meg? Anonymkode: e9159...2f1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Det enkleste for deg ts er å samle all dokumentasjon og gå til advokat og be om råd for hvordan du kan ende dette på best mulig måte. Pluss bytte lås og sende han mld om at det er slutt og at tingene hans kan hentes hos en kamerat (eller elskerinnen). Anonymkode: f79cc...311 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mobilen krever fingeravtrykket hans for å åpnes. Facebook har han ikke. Mailen har passordbeskyttelse. Kan han kreve barna eller penger av meg? Anonymkode: e9159...2f1 Barna har rett til begge foreldrene, så det kommer an på alder hvilken fordeling det vil bli mellom dere to. Om han kan kreve penger av deg grunnet en skilsmisse kommer an på to ting. 1. Om dere har felleseie eller 2. Han har investert med penger eller arbeid i ditt særeie, som har medført en vesentlig verdiøkning, og dermed bygget seg opp rett til vederlagskrav. Anonymkode: 1f8bc...cb1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #19 Skrevet 16. mars 2017 TS, du er jo livredd denne såkalte "typen" din. Man skal jo ikke leve i et så fryktfullt forhold som du gjør, der man ikke lenger kan si fra hva man vil og føler uten å være redd. Det er tydelig at du bør gå ut av dette forholdet. Anonymkode: 9077c...788 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #20 Skrevet 16. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Barna har rett til begge foreldrene, så det kommer an på alder hvilken fordeling det vil bli mellom dere to. Om han kan kreve penger av deg grunnet en skilsmisse kommer an på to ting. 1. Om dere har felleseie eller 2. Han har investert med penger eller arbeid i ditt særeie, som har medført en vesentlig verdiøkning, og dermed bygget seg opp rett til vederlagskrav. Anonymkode: 1f8bc...cb1 Barna har klart rett på å se sin far daglig. Det skjer ikke når han jobber og jobber og de legger seg klokka 19. Jeg har særeie på bolig og på arv. Han har barn fra før og var utro mot sin tidligere ektefelle. Han har betalt leie til meg. Så sitter jeg her igjen og lurer på når tid han kommer og om han kommer.... TS Anonymkode: e9159...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå