AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Hvorfor lager ikke NAV enkle arbeidsplasser for psyke, og krever det i stedet for at man bare skal gå hjemme? F.eks. skrelle bananer. Ser det er mye som kunne vært gjort rundt omkring. Norge vokser jo igjen av kratt, hva med å shine opp litt? I Oslo ligger det masse søppel og avfall fra rusmisbruk, hva med å ordne opp i det? Det er vel det man hører, at alle klarer å gjøre en eller annen jobb. Anonymkode: 5e9a6...9e9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Er det et stort marked for bananskrellere? Jeg tro markedet er mer eller mindre mettet for dette. Anonymkode: 0e4ad...44f 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Folk med psykiske lidelser er psykisk syke, ikke "psyke". Det skjærer i øynene. Slutter meg ellers til teorien om at næringslivet ikke akkurat skriker etter bananskrellere. Anonymkode: c1ea7...34f 2
Lunarstone Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Å slite psykisk , betyr ikke automatisk at man føler seg bedre av å utføre jobber som å rydde (ulønnet) i andres respektløse søppel eller skrelle frukten deres . Å være psykisk syk er ikke det samme som å være psykisk funksjonshemmet ( synes forøvrig heller ikke psykisk funksjonshemmede skal plukke søppel eller skrelle bananer på stønads"lønn"). Tanken er kanskje .. god ? Men å se at alle er mennesker som deg gir deg kanskje litt mer perspektiv , TS. Dersom du blir så plaget av angst en periode av ditt liv at du finner det å jobbe umulig , håper jeg du ikke blir tvunget til å skrelle bananer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå