Selma Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Tittelen kommer av at det er nettopp det jeg har bodd i de siste ukene. 1 ble hivd ut og 4 stk avgikk ved døden forrige uke. Jeg lurer på om den ene var gravid også... I dag ble hullet under kjøkkenskapet tetta igjen, nå gjenstår å rive ned veggen på vaskerommet og legge netting langs grunnmuren så djevelskapen ikke kommer seg inn igjen. Har hverken sett eller hørt antydning til aktivitet hverken i veggene eller i fellene på noen dager nå, så i dag har jeg skura kjøkkenbenken til den store gullmedalje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Fikk post i dag. Journalen fra sykehuset. :-? Det ble tid for ettertanke en stund da ja, det var ikke hyggelig lesning. Det var jeg jo forsåvidt forberedt på, men det er alltid et sjokk å se legens egne formuleringer svart på hvitt.. Jeg leste faktisk et par ting jeg ikke var klar over også. Ble litt satt ut et øyeblikk da. Flere frarådet meg om å be om journalen, fordi det neppe vil tjene til noe positivt. Det var tøff lesning, men likefullt nødvendig å ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Sniker meg inn og ønsker deg grattis med dagbok jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Gratulerer med dagbok! :-) God førjulstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå