AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 (Dette er en patetisk og sytete utblåsning) Jeg er så lei av å skrive med nye mennesker, snakke med nye mennesker. Snakke om hva jeg liker å gjøre igjen og igjen og igjen, hva jeg gjorde da og da igjen og igjen og igjen, forklare interessene mine og synspunktene mine og musikksmaken min og "mitt indre" igjen og igjen og igjen.. Jeg vil bare legge meg i en armkrok som jeg kjenner fra før og bli der. Jeg er så utrolig lei av å snakke med nye mennesker.. Er ikke på Tinder, men var det en periode. Fikk fort nok... Dater ikke noen, er ikke på flørter`n. Men det dukker hele tiden opp situasjoner hvor man må introdusere seg selv for nye menn. Det er jo ingenting galt med disse menneskene eller mennene..det er MEG det er noe galt med.. Tror jeg er deprimert, og bare innmari lei... Er jeg alene om disse tankene? Anonymkode: 66208...339 5
Gjest Poverella Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Kanskje du skulle laget deg en slags "personlighet og interesser-CV" som du kunne dele ut til aktuelle menn. Bare et forslag.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 25 minutter siden, Poverella skrev: Kanskje du skulle laget deg en slags "personlighet og interesser-CV" som du kunne dele ut til aktuelle menn. Bare et forslag. Anonymkode: 66208...339 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå