AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Hei! Skal til Roma i nærmeste framtid, og er på jakt etter et ok hotell som ligger sentralt, men til en best mulig pris. Noen anbefalinger? Anonymkode: e36c3...15e
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Er dette innenfor budsjett? http://www.colorshotel.com/
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 11 timer siden, Overrasket skrev: Er dette innenfor budsjett? http://www.colorshotel.com/ Ingen ledige rom på tidspunktet, dessverre! Anonymkode: e36c3...15e
Gjest antbug Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Hotellene rundt Termina er veldig billige, men da havner du midt i prostitusjonsstrøket til transene. De er stort sett snille og hyggelige da
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen ledige rom på tidspunktet, dessverre! Anonymkode: e36c3...15e Relais Palazzo Taverna?
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, antbug skrev: Hotellene rundt Termina er veldig billige, men da havner du midt i prostitusjonsstrøket til transene. De er stort sett snille og hyggelige da Uff, da.
Gjest antbug Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Uff, da. Jeg og en venninne var dødslitne etter en lang togtur og måtte finne et hotellrom i en fart. Vi kunne nesten ikke tro hvilken flaks vi hadde de det første vi gikk inn på hadde flere ledige rom. Vi skjønte jo ganske snart hvorfor
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, antbug skrev: Hotellene rundt Termina er veldig billige, men da havner du midt i prostitusjonsstrøket til transene. De er stort sett snille og hyggelige da Tusen takk for tips! Jeg tror nok kanskje jeg unngår området da, men liker prisen Anonymkode: e36c3...15e
Gjest Overrasket Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 (endret) TS: Art Atelier? 12 minutter siden, antbug skrev: Jeg og en venninne var dødslitne etter en lang togtur og måtte finne et hotellrom i en fart. Vi kunne nesten ikke tro hvilken flaks vi hadde de det første vi gikk inn på hadde flere ledige rom. Vi skjønte jo ganske snart hvorfor Jeg har ankommet Roma etter midnatt og gått (gadd ikke bruke penger på taxi) tvers over hele setrumskjernen nettopp for ikke å bo ver Termini. Endret 16. mars 2017 av Overrasket
chouette Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Har hørt at Julia hotel like ved Trevi skal være OK, rimelig og veldig, veldig sentralt.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Tusen takk for svar dere! Fant ut av det til slutt, og tror det hele ble greit I det minste ligger det ganske sentralt, såvidt jeg kunne forstå, frokost inkludert, og jeg tåler en del for ei ukes tid Anonymkode: e36c3...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå