Gå til innhold

Grunner til at Tinder er fandens verk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Lekeplass for umoralske folk

- Gir oss damer (potensielt sett) spiseforstyrrelser, angst, depresjoner og evt kjønnssykdommer (kondomer kan sprekke)

- Skaper et bruk og kast-samfunn

- Gir menn dårlig kvinnesyn, siden menn bytter damer som andre bytter truser

- Gir dårlig selvfølelse, skaper mistillit for man vet aldri om den man dater pøker rundt på flere. Den usikkerheten er grusom. 

Selv har jeg begynt å gå til en samtale hos en prest for å bearbeide min tid på Tinder. Jeg sliter skikkelig etter hva jeg har opplevd :( 

Hvilke negative sider ved Tinder har dere opplevd? 

Anonymkode: e6be2...55c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg begynt å gå til en samtale hos en prest for å bearbeide min tid på Tinder. Jeg sliter skikkelig etter hva jeg har opplevd :( 

Det var sikkkert billigere enn å gå til psykolog?

Det skal ikke være enkelt.

Jeg håper du lykkes til slutt.

Anonymkode: fd959...254

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en melding av en "mann" som spurte meg om jeg hadde forslag til middag?

;) så sjarmerende at jeg tror jeg svarer, hva innbiller de seg egentlig?

:hoho:

Anonymkode: 90ff8...027

AnonymBruker
Skrevet

Chattefunksjonen i appen kunne vært forbedret synes jeg. Også synes jeg det er teit at man må ha facebook for å bruke den.

Anonymkode: a1c7c...ec2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en melding av en "mann" som spurte meg om jeg hadde forslag til middag?

;) så sjarmerende at jeg tror jeg svarer, hva innbiller de seg egentlig?

:hoho:

Mente han da som et hint til at dere skulle spise middag sammen? 

Jeg har møtt noen virkelig skumle folk fra Tinder. Ikke skumle som at de slo meg eller noe, men jeg tenker mer sånn manipulerende og sjarmerende som har fucka med meg psykisk. Fremstod som angel boys.. og plutselig en dag var jeg både slettet og blokkert gitt. Snakk om menn jeg har datet i 2-3 mnd, møttes mye, hatt sex, møtt vennene til hverandre etc.

Så kan man jo si at disse mennene kunne jeg like godt møtt på byen. Joda, ser den, men det er noe med å samle ustabile menn på en sånn type app. Som NYTER å ødelegge oss damer psykisk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Gir oss damer (potensielt sett) spiseforstyrrelser, angst, depresjoner og evt kjønnssykdommer (kondomer kan sprekke)

- Gir dårlig selvfølelse, skaper mistillit for man vet aldri om den man dater pøker rundt på flere. Den usikkerheten er grusom. 

Seriøst? Har kun vært på en date via tinder og han er seriøs. I neste uke skal vi være 5 dager sammen og gleder oss begge to. Det du beskriver er singellivet og forhold generelt, ikke tinder alene! 

Anonymkode: 925dc...57f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å ha hode på riktig plass så går det som regel greit. Kommer langt med sunn fornuft og litt skeptisisme. 

Anonymkode: b3608...a7d

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet

Hvordan gir tinder kvinner spiseforstyrrelser, angst, depresjoner? At kondomen sprekker har lite med Tinder å gjøre... 

Hvis du må gå til en prest for å bearbeide opplevelsene dine på Tinder tenker jeg enten at du må ha opplevd noe sikkelig fælt? Det høres litt voldsomt ut.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Newroz skrev:

Hvordan gir tinder kvinner spiseforstyrrelser, angst, depresjoner? At kondomen sprekker har lite med Tinder å gjøre... 

Hvis du må gå til en prest for å bearbeide opplevelsene dine på Tinder tenker jeg enten at du må ha opplevd noe sikkelig fælt? Det høres litt voldsomt ut.. 

Jeg slet ikke med spiseforstyrrelser før Tinder. Nå føler jeg meg stygg og jævlig hver gang en match sletter og blokkerer meg. Merker bare att det ikke er noe for meg, siden jeg tar meg så nær av det. Også er det irriterende at vi jenter bare må vente på å bli valgt, siden det er mannfolka som bestemmer om det blir forhold og sånn. Ikke vet man jo om den man dater er ærlig heller. Menn dater jo gjerne 10 damer om gangen. Og sånn spres mycoplasma, gonoré og andre festligheter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente han da som et hint til at dere skulle spise middag sammen? 

Jeg har møtt noen virkelig skumle folk fra Tinder. Ikke skumle som at de slo meg eller noe, men jeg tenker mer sånn manipulerende og sjarmerende som har fucka med meg psykisk. Fremstod som angel boys.. og plutselig en dag var jeg både slettet og blokkert gitt. Snakk om menn jeg har datet i 2-3 mnd, møttes mye, hatt sex, møtt vennene til hverandre etc.

Så kan man jo si at disse mennene kunne jeg like godt møtt på byen. Joda, ser den, men det er noe med å samle ustabile menn på en sånn type app. Som NYTER å ødelegge oss damer psykisk. 

Viktig at mennesker er klare på spørsmål, hvis det er ting jeg skal tolke før jeg i det hele tatt bitt kjent er det no go, middagen får han ta alene.

Alle mennesker har ansvar for eget liv, det gjelder også hvem de gidder og involvere seg med. Husk at alt som er" vanlig og normalt" er bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg slet ikke med spiseforstyrrelser før Tinder. Nå føler jeg meg stygg og jævlig hver gang en match sletter og blokkerer meg. Merker bare att det ikke er noe for meg, siden jeg tar meg så nær av det. Også er det irriterende at vi jenter bare må vente på å bli valgt, siden det er mannfolka som bestemmer om det blir forhold og sånn. Ikke vet man jo om den man dater er ærlig heller. Menn dater jo gjerne 10 damer om gangen. Og sånn spres mycoplasma, gonoré og andre festligheter. 

Skal vi damer vente til vi blir valgt? nei, slik er det ikke.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ganske mange menn som ikke er i posisjon til å date 10 damer av gangen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Vente på å bli valgt? Du må ta litt ansvar selv. Ikke bare sitt å vent på at en mann skal velge deg.

Anonymkode: a1c7c...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prest???

Ble det  eksorsisme da?

Anonymkode: 7ae46...d59

Gjest Newroz
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det absolutt ikke noe for deg, nei. Jeg tror du gjør lurt i å holde deg unna slike steder i fremtiden. 

Når det er sagt: Menn bestemmer ikke noe mer enn kvinner om det skal bli et forhold ut av det eller ikke. Det kreves to for at det blir et forhold, og både menn og kvinner har lik rett til å si stopp på det planet. Det er mange menn som sliter med å finne ei dame også, så dette er ikke et "kvinneproblem". 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prest???

Ble det  eksorsisme da?

Anonymkode: 7ae46...d59

Jeg har en kirke og en prest rett nedi her som jeg snakker med ukentlig om dette. Han mener kristendate.no heller er noe for meg. Sikkert mange hyggelige menn der, men virker litt ekstremt igjen.

Holder meg unna Tinder fra nå av. Har trøstet flere venninner som har blitt dumpet på brutale måter av menn fra Tinder. Hva skjer med folkeskikken og empatien til menn på Tinder? 

Gjest Newroz
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kirke og en prest rett nedi her som jeg snakker med ukentlig om dette. Han mener kristendate.no heller er noe for meg. Sikkert mange hyggelige menn der, men virker litt ekstremt igjen.

Holder meg unna Tinder fra nå av. Har trøstet flere venninner som har blitt dumpet på brutale måter av menn fra Tinder. Hva skjer med folkeskikken og empatien til menn på Tinder? 

Menn har både folkeskikk og empati. Tror du bare har møtt veldig feil folk. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Newroz skrev:

Menn har både folkeskikk og empati. Tror du bare har møtt veldig feil folk. 

Ja menn ellers har det kanskje, men de på Tinder virker bare som de vil være slemmest mulig. Jeg er skikkelig traumatisert. Kan ikke se for meg at damer på Tinder oppfører seg sånn. Dog har jeg ingen erfaringer med det siden jeg ikke dater damer..

AnonymBruker
Skrevet

Holder meg unna Tinder. Det er patetiske greier.

Hilsen mann.

Anonymkode: 81985...c07

Skrevet

Tinder er sikkert ikke for alle og om du har sosialt nettverk, drar ut på byen og med i kirkesamfunnet så trenger du kanskje ikke Tinder heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...