Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kvinne 29 år her. Har de siste to årene datet en del gjennom tinder og happn uten hell. Har datet 4 stk over lengre tid og falt ordentlig for 2 av de, men som ikke ville ta det videre/ikke var forelsket nok og 2 som jeg ikke falt ordentlig for. Har datet en haug med fyrer i mellomtiden og møtt mange hyggelige menn, men der det ikke har vært noe mer. Har gitt flere flere sjanser og gått på 2, 3, 4, og 5 date. Begynner å miste håpet helt og er så utrolig frustrert og lei av dating. Tør heller ikke å gi det opp for jeg vil jo møte noen. Er jeg for kresen? For sær? 

Hilsen fortvilet dame 

Anonymkode: 81873...4fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du er ikke sær. Det er bare det at connection og kjemi ikke vokser på trær! 

Anonymkode: 4e478...fe1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nettdating for de seriøse er egentlig en kvantitativ øvelse; jo, flere du dater, jo større sjanse har du får å lykkes.

Anonymkode: d030b...4d0

• Liker 3
Skrevet

ikke mist håpet. da taper du og vinner aldrig . bare forsett med det du holder på med :)

Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :)

Enn hvis man venter og venter og plutselig er man 80 år og senil da? Vil si at da har man ventet forgjeves altså. Tenk å være på Tinder og sånn som 80-åring.. oh no! 

Anonymkode: ca87e...72d

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enn hvis man venter og venter og plutselig er man 80 år og senil da? Vil si at da har man ventet forgjeves altså. Tenk å være på Tinder og sånn som 80-åring.. oh no! 

Tror ingen må vente så lenge.:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Tror ingen må vente så lenge.:)

Men det kan skje :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes selv, etter det lille jeg har opplevd av nettdating at det er kjedelig. Mye mer spennende å møte folk på en annen måte, enten det er noen på arbeidsplassen/studier eller på ferie.. blir ofte mer spenning da synes jeg, selv om det er litt "ulovlig" å date folk på arbeidsplassen så gjør det kanskje saken mer spennende, og man møtes uansett "tilfeldig" hver dag.. det er ikke så struggle å måtte PRØVE hele tiden.

Anonymkode: d9148...5c3

• Liker 1
Skrevet

Kjæelighet er ikke som på film. Veldig få får kjærlighet ved første blikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan skje :) 

Alt kan skje hele tiden. :klem:

Anonymkode: 5e43b...242

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kvinne 29 år her. Har de siste to årene datet en del gjennom tinder og happn uten hell. Har datet 4 stk over lengre tid og falt ordentlig for 2 av de, men som ikke ville ta det videre/ikke var forelsket nok og 2 som jeg ikke falt ordentlig for. Har datet en haug med fyrer i mellomtiden og møtt mange hyggelige menn, men der det ikke har vært noe mer. Har gitt flere flere sjanser og gått på 2, 3, 4, og 5 date. Begynner å miste håpet helt og er så utrolig frustrert og lei av dating. Tør heller ikke å gi det opp for jeg vil jo møte noen. Er jeg for kresen? For sær? 

Hilsen fortvilet dame 

Anonymkode: 81873...4fd

Skjønner så godt hva du mener. Jeg virkelig misliker det å date, og er skikkelig frustrert og lei. Som deg vil jeg også møte noen, så da har man vel ikke noe valg.

Begynner også å lure på hva som er galt med meg :(

kvinne32

Anonymkode: a1a61...9be

Gjest rayon de soleil
Skrevet

Det er ikke bare dere damer som opplever nedtur og skuffelser på datingfronten...

AnonymBruker
Skrevet

Har nok vært på rundt 40-50 dater siste 4 år både fra sukker, tinder og happn. Det har vært mange nedturer, manglende kjemi, gærne damer, jenter jeg likte som ikke likte meg og omvendt. 

Plurselig "smalt" det derimot på første date for 2 mnd siden og vi har hengt sammen siden. Hang in there :) 

M32

Anonymkode: 983c1...268

AnonymBruker
Skrevet

Har også datet en fra tinder, i seks måneder, før h*n plutselig, sluttet å ta kontakt, etter at jeg sagt hvor mye jeg brydd meg om h*n. Jeg trodde først, at h*n fikk seg en annen og ble forelsket, kanskje et seriøs forhold h*n ønsket å bevare, derfor måtte h*n holde meg i avstand men, nei. H*n er fortsatt på tinder med ny oppdatert profil, nye bilder, et helt nytt fasade. Og jeg fikk aldri en forklaring på hvorfor h*n bestemt seg, for å slutte å treffe meg. Ikke en hasta la vista baby, lykke til videre, sayonara... ingenting. 100% radio silence 🙁

Men jeg vet, at jeg kommer til å finne meg en god kjæreste uansett! Tenk positivt TS!

Anonymkode: b0ee5...8bf

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også datet en fra tinder, i seks måneder, før h*n plutselig, sluttet å ta kontakt, etter at jeg sagt hvor mye jeg brydd meg om h*n. Jeg trodde først, at h*n fikk seg en annen og ble forelsket, kanskje et seriøs forhold h*n ønsket å bevare, derfor måtte h*n holde meg i avstand men, nei. H*n er fortsatt på tinder med ny oppdatert profil, nye bilder, et helt nytt fasade. Og jeg fikk aldri en forklaring på hvorfor h*n bestemt seg, for å slutte å treffe meg. Ikke en hasta la vista baby, lykke til videre, sayonara... ingenting. 100% radio silence 🙁

Men jeg vet, at jeg kommer til å finne meg en god kjæreste uansett! Tenk positivt TS!

Anonymkode: b0ee5...8bf

ikke normalt..mulig psyko

Anonymkode: 54c7c...013

Skrevet

Jeg merker at jeg ikke klarer å bli forelsket i noen når man møtes gjennom nettdating. Har møtt en drøss med flotte, oppegående og kjekke menn på den måten, men nei. Det har vært hyggelig å treffe disse mennene, men jeg hater virkelig det at man etter et par dater ikke føler noe særlig tiltrekning, også må man si dette til mannen. Jeg faller for noen som jeg gjerne har truffet jevnlig i andre sammenhenger, som jobb eller trening. Man gjør noe sammen, samarbeider om ulike oppgaver, blir kjent og begynner å like hverandre. Da blir datingen neste stadium. Med nettdating hopper man rett på datestadiet, og da har det blitt helt feil for meg.  

Skrevet
På 16.3.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Synes selv, etter det lille jeg har opplevd av nettdating at det er kjedelig. Mye mer spennende å møte folk på en annen måte, enten det er noen på arbeidsplassen/studier eller på ferie.. blir ofte mer spenning da synes jeg, selv om det er litt "ulovlig" å date folk på arbeidsplassen så gjør det kanskje saken mer spennende

Ville ikke hatt et forhold på arbeidsplassen, et fristed skal man da kunne ha i fred :) Så når forholdet går rett i dass hva da ?  Da blir det jobbskifte på toppen av hele greia !

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...