Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva håper du at du får av kjæresten til jul? Selv håper jeg på en weekend-tur til london eller amsterdam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Urealistisk Stjernekikkert. Realistisk Ny klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Urealistisk Stjernekikkert. Realistisk Hvor mye koster en stjernekikkert egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ønsket meg et nytt armbåndsur, og det har jeg allerede fått (et flott armbåndsur fra Tissot, som jeg falt helt for). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 Har bare ønsket meg et belte i år, men jeg vet at jeg ikke trenger å ønske meg noe spesielt, for kjæresten min er kjempeflink til å finne på gaver til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor mye koster en stjernekikkert egentlig? Det er vel i grunnen et teleskop for hobbyastronomer jeg ønsker meg, og de kan en få fra ca 1800 kroner (hvis en er heldig) og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Noe som viser at han er glad i meg! Noe jeg trenger, som jeg ikke veit selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. desember 2004 #8 Del Skrevet 15. desember 2004 Verktøy til å lage smykker med, og annet smykkeutstyr. Og kanskje ei ny klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Marple-ikke innlogg. Skrevet 15. desember 2004 #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Noe gøy, som jeg blir overrasket over å få av ham. Og det pleier han å klare hvert år. I år har jeg allerede fått en rød velur kåpe som jeg ønsket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 15. desember 2004 #10 Del Skrevet 15. desember 2004 *Parfyme *Smykke *Stempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. desember 2004 #11 Del Skrevet 15. desember 2004 Glattetang, smykker, klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 15. desember 2004 #12 Del Skrevet 15. desember 2004 Et spesielt sølvarmbånd som jeg har sett på, bøker og sykkelhansker står på min ønskeliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #13 Del Skrevet 15. desember 2004 *Parfyme først leste jeg parafin.. Måtte bare opp å lese en gang til.. Jeg ønsker meg en mobil jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 15. desember 2004 #14 Del Skrevet 15. desember 2004 Eg veit kva eg får av kjæresten eg :-) Får kombinert bursdag- og julegave: Goretex-jakke (Norrøna) Har hatt lyst på det lenge, men hadde aldri komt til å kjøpt det sjølv, så det er no egentlig veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 15. desember 2004 #15 Del Skrevet 15. desember 2004 Største ønske: At han plukker opp etter seg. Er så eitrende lei av å rydde etter han. Som kan legges under treet: Spesielt armbånd eller klær. Han pleier å være flink til dette (i motsetning til.... grrr!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå