AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Hei! Jeg har silikon, men vurderer å ta det ut. Jeg husker at før jeg fikk silikon var det utrolig vanskelig å kle seg med de små puppene, da jeg har veldig tynn overkropp generelt - bortsett fra magen som ofte blir oppblåst og da stikker mer ut enn puppene selv Lurer derfor på om det er mulig å få puppene til å se større ut på hverdagslig basis? Tidligere kunne jeg finne på å gå med to BH´er, men det blir litt slitsomt i lengden... Er det f. eks et alternativ å kjøpe en BH i str 70 C i stedet for 70 A, funker det? Anonymkode: c2c89...fb1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 7 timer siden, Professor Orm skrev: Victoria's secret bombshell bh Jepp, denne elsker jeg! Har faktisk funnet en litt lik på Cubus med samme type padding i nude, har akkurat kjøpt den og er enn så lenge veldig fornøyd! Anonymkode: c0119...99a
jupiter_c Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 lindex har også en sånn serie med bh'er. den heter "wow"
Professor Orm Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, denne elsker jeg! Har faktisk funnet en litt lik på Cubus med samme type padding i nude, har akkurat kjøpt den og er enn så lenge veldig fornøyd! Anonymkode: c0119...99a Enda bedre siden Victoria's secret ikke er å få tak i i Norge. Dra på Cubus, TS!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Jeg kjøper super push up bh'er på HM, mye bedre enn å gå med to stk. Det er jo også mulig å legge slike "kyllingfileter" i bh'en, men det blir fryktelig klamt syns jeg. Anonymkode: 59013...009
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 På 16.3.2017 den 8.20, AnonymBruker skrev: Jepp, denne elsker jeg! Har faktisk funnet en litt lik på Cubus med samme type padding i nude, har akkurat kjøpt den og er enn så lenge veldig fornøyd! Anonymkode: c0119...99a Nå nylig? Sende link? Anonymkode: cf52f...b6b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 Pushup-bh er alltid en slager, men lyse klær med mønster gir også en illusjon av større pupper. Hvis du skal ha utringning vil jeg anbefale en størrelse mindre bh, eller blir det sånne glipper når du lener deg fremover. Med klær uten utringning kan du selvsagt bruke større bh. Jeg bruker strl 75A i bh og syns det er positivt med små pupper, og jeg bruker aldri store bher fylt med sokker. Pushup er mer enn nok. Håper du også klarer å sette pris på puppene dine uten innlegg i bhen Anonymkode: 34ca7...39d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 På 16.3.2017 den 8.20, AnonymBruker skrev: Jepp, denne elsker jeg! Har faktisk funnet en litt lik på Cubus med samme type padding i nude, har akkurat kjøpt den og er enn så lenge veldig fornøyd! Anonymkode: c0119...99a link?? Anonymkode: c9314...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå