Gå til innhold

Altså enkelte ganger her inne så.... argh!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen ganger du tvinger deg vekk fra datamaskinen fordi du har lyst å si stygge ting isteden for å diskutere på en rasjonell måte? Det skal litt til for meg, det er ikke sånn at jeg blir forbanna fordi noen er uenig. Men noen ganger har jeg lyst til å ta Caps Lock på og skrive "JÆVLA IDIOT!" eller si til en bruker at de må virkelig snart innse at de er gal i hodet. Ja, jeg har lagt merke til flere brukere som er gal, og jeg er overbevist over at det er en skrue løs. Men jeg sier det ikke til personen, men jeg har veldig veldig veldig lyst.

:raven::alice: :pisk:

Anonymkode: 856e2...179

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg bare skriver de stygge tingene

Anonymkode: 7fbf8...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir utestengt av slikt. Jeg har blitt :P Jeg føler med deg ts!! Jeg skulle gjerne skrevet mer enn jævla idiot, men ja. Da hadde jeg blitt kastet ut og det er jo ikke noe kjekt det heller. Ønsker i mitt stille sinn at idiotene bare forsvinner fra kg.... :)

Anonymkode: c6ed2...1ef

AnonymBruker
Skrevet

Men altså.... her studerer man i flere år og kan pensumbøker på rams, man har skrevet flere akademiske tekster og gjort skikkelig research, og så greier man ikke overbevise et menneske som tydeligvis ikke kan noen ting, fordi de har overbevist seg om at de kan alt. :bond: 

Jeg bør ikke bruke tiden på dette mer. Jeg kan ikke, snart er det jeg som blir gal. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innsett for lenge siden at det er de som har et problem med seg selv og ingenting jeg sier eller gjør vil forandre den saken. Så jeg bare overser brukeren det gjelder så langt det lar seg gjøre og prøver ellers å holde en hyggelig tone. Kanskje også behandle dem litt som et barn siden de ikke greier å styre impulsene sine. 

Anonymkode: 8f0ef...606

Gjest antbug
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har innsett for lenge siden at det er de som har et problem med seg selv og ingenting jeg sier eller gjør vil forandre den saken. Så jeg bare overser brukeren det gjelder så langt det lar seg gjøre og prøver ellers å holde en hyggelig tone. Kanskje også behandle dem litt som et barn siden de ikke greier å styre impulsene sine. 

Anonymkode: 8f0ef...606

Ta deg en løpetur. Det gjorde jeg nå nettopp. Det var enten det eller å dunke hodet i veggen. Man tenker så bra når man løper, og jeg kom fram til at jeg skal gjøre alvor av å blokkere de som er så dumme til at det nytter å snakke med dem. Håper de gjør det samme med meg, så kan vi sikkert leve lykkelig sammen under KG-taket i årevis uten å se snurten av hverandre. Problem solved. 

Endret av antbug
Skrevet

Du må bare finne en finurlig måte å utrykke det på. Bare fantasien setter grenser! :rolleyes:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså.... her studerer man i flere år og kan pensumbøker på rams, man har skrevet flere akademiske tekster og gjort skikkelig research, og så greier man ikke overbevise et menneske som tydeligvis ikke kan noen ting, fordi de har overbevist seg om at de kan alt. :bond: 

Jeg bør ikke bruke tiden på dette mer. Jeg kan ikke, snart er det jeg som blir gal. 

Sikkert at du ikke har lyst til å dele hvem dette er eller tråden det gjelder? Ble veldig nysgjerrig nå.... 

Anonymkode: 9ab93...462

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert at du ikke har lyst til å dele hvem dette er eller tråden det gjelder? Ble veldig nysgjerrig nå.... 

Anonymkode: 9ab93...462

Nei. :P Jeg kan ikke henge ut brukere... selv om jeg har veldig veldig veldig lyst. :fnise:  Dessuten så er det snakk om mange tråder over lang tid. 

Det er jo irriterende. Man kommer med gode, rasjonelle innlegg fulle av fakta, og så er det folk som bare avfeier dem fordi det passer ikke deres "realitet". Nesten som å holde frem et eple og si at det er et eple og så kommer det noen og sier "Nei, det der er en banan" fordi det passer dem best. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke gjør det. 

Skrevet

Er det noen ganger du tvinger deg vekk fra datamaskinen fordi du har lyst å si stygge ting isteden for å diskutere på en rasjonell måte? Det skal litt til for meg, det er ikke sånn at jeg blir forbanna fordi noen er uenig. Men noen ganger har jeg lyst til å ta Caps Lock på og skrive "JÆVLA IDIOT!" eller si til en bruker at de må virkelig snart innse at de er gal i hodet. Ja, jeg har lagt merke til flere brukere som er gal, og jeg er overbevist over at det er en skrue løs. Men jeg sier det ikke til personen, men jeg har veldig veldig veldig lyst.

:raven::alice: :pisk:

Ta deg en løpetur. Se en film. Eller hør på musikk du liker. Ta rett og slett en pause fra forumet. Ikke verdt å henge her inne for mye☺

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Ja, det hender! 

Hver gang jeg ser noen gjør det tenker jeg "fy" og at folk må jo ikke gjøre sånt. Det fører ikke noe godt med seg og det er slemt og ja, bare... det er feil. Men så kommer jeg i en situasjon der noen virkelig ikke vil forstå. Det handler ikke om uenige meninger, der blir jeg mest frustrert over at jeg ikke klarer å argumentere bedre og blir sint på meg selv. Men i tilfeller der noen sier til voldtektsofre f.eks at det er deres egen skyld, eller andre ting som faktisk er skadelig for folk, eller generelt konspirasjonsteorier som ikke baserer seg på noen rasjonell forklaring, og når man har bevist at noe er feil svarer de med å fortsette fordi de rett og slett ikke forstod hva man sa. (Oj, lang usammenhengende forklaring her! Uansett:) da tenker "gaaaaah, jæææævla idiot!", og at kanskje jeg bare må skrive det selv denne gangen for nå er det jo faktisk snakk om et virkelig tilfelle av idioti! 

Så minner jeg meg selv på at det var sikkert det alle de andre tenkte også da de skrev sånt, og jeg trykker meg ut igjen. :P 

Bra du ikke gjør det! :) 

Anonymkode: a81c4...23c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger så har jeg skrevet direkte at noen må gå ut og gå en runde rundt huset. 

Andre ganger har jeg vært den som må gå en runde og gjøre noe annet. Noen her inne er her for å diskutere, være hyggelige og er hyggelige, andre er på den andre siden av skalaen, og atter andre kan være "ute og sykle" rent psykisk. Hvem som sitter bak skjermen vet vi skjelden. 

Jeg har noen ganger måttet ringe helse fordi folk jeg vet hvem er sitter og selvskader eller opplyser om at de er i ferd med å avslutte livet fordi de er så langt nede. Det gjelder å passe seg selv, selv om det noen ganger er vanskelig, og la moderator ta seg av de andre. Å klare å holde seg unna å bryte forumsreglene ved å svare :raven::raven: når  svaret egentlig bør være :raven: er et kunsstykke. Faktisk er det bedre å ignorere og klare å ikke la seg provosere enn å komme med et sånt svar :alice: eller utbrudd 

Anonymkode: effef...f9b

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet

Er det noen ganger du tvinger deg vekk fra datamaskinen fordi du har lyst å si stygge ting isteden for å diskutere på en rasjonell måte?

Det hender, ja :laugh: 

Det er generelt morsomt å diskutere her, men av og til må jeg viske ut innlegg og klappe sammen pc'en fordi enkelte kan gå meg på nervene. Ønsker virkelig å ikke være en av de som bruker dette forumet for å få utløp for frustrasjon og bitterhet.(som enkelte andre...) Har ingen problemer med å skrive på et kvinneforum og ønsker ikke å bidra til at forumet blir mer aggressivt. Hvis jeg ble i dårlig humør sånn ellers av kvinneguiden hadde jeg hatt et pinligt problem og da ville jeg logget ut for godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...