AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Vi var kompiser lenge før jeg møtte eks, under forholdet og etter brudd. Eksen var høy, bredskuldra, halvlangt hår, spontan og eventurlysten. Fantastisk personlighet, morsom etc. Jeg bare listet følelser for han men vi er gode venner ennå. Så kompisen min da. Liten, veldig overvektig, høyt hårfeste, hjemmekjær og generelt sær. Vi har en felles interesse og vennene mine møtes ofte på fester der. Derfor treffer jeg han - som kompis. Aldri har jeg flørtet, aldri har jeg gitt signaler for å være interessert. Jeg har sagt rett ut at jeg og han aldri kommer til å skje. Likevel, så fort jeg var singel igjen får jeg meldinger 24/7. Og jeg er redd for at hvis jeg må si igjen at det er null sjanse så blir det mindre invitasjoner til plasser alle vennene mine møtes eller rar stemning. Han her er endel eldre enn meg og evig singel. Det verste er at jeg vet om flere jenter som viser interesse for han. Men han kaller de feite eller finner noe annet galt med de. En gang prøvde han å si at hvis jeg ble sammen med han så kunne han betale alt for meg og jeg kom til å leve godt. Kom ikke på tale! Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg avviser, på fester sitter jeg aldri ved han, jeg flørter ikke, svarer kort på melding om jeg får noen. Og han er vanvittig opptatt av jenters utseende. Så jeg syns han er ganske frekk. Erfaringer?? Anonymkode: 0be4d...769
AnonymSjiraff Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel, så fort jeg var singel igjen får jeg meldinger 24/7. Og jeg er redd for at hvis jeg må si igjen at det er null sjanse så blir det mindre invitasjoner til plasser alle vennene mine møtes eller rar stemning. Anonymkode: 0be4d...769 Hvorfor skulle vennene dine ditche deg bare fordi du ikke vil date en i vennegjengen? 6
etnavn Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Hvorfor skulle vennene dine ditche deg bare fordi du ikke vil date en i vennegjengen? Antagelig fordi alle vennene henger hos han her litt eldre, evig ungkar-mannen med mye penger, som holder alle festene for TS og hennes vennegjeng. Endret 15. mars 2017 av etnavn 13
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Hvorfor skulle vennene dine ditche deg bare fordi du ikke vil date en i vennegjengen? Det er dit alle vennene går, jeg får ikke invitasjon av han hvis jeg ikke er hyggelig med han liksom. Han er litt sånn at hvis han opplever kritikk eller noe sånt så får ikke den og den lov til å komme lengre. Anonymkode: 0be4d...769
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, etnavn skrev: Antagelig fordi alle venne henger hos han her litt eldre, evig ungkar-mannen med mye penger, somn holder alle festene for TS og hennes vennegjeng. Mine venner er i hans alder og altså. Det er ikke min vennegjeng som drar dit. Mye forskjellige folk møtes som regel der. Eneste huset uten barn og familie. Festene holdes ikke for oss. Anonymkode: 0be4d...769
AnonymSjiraff Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, etnavn skrev: Antagelig fordi alle vennene henger hos han her litt eldre, evig ungkar-mannen med mye penger, som holder alle festene for TS og hennes vennegjeng. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er dit alle vennene går, jeg får ikke invitasjon av han hvis jeg ikke er hyggelig med han liksom. Han er litt sånn at hvis han opplever kritikk eller noe sånt så får ikke den og den lov til å komme lengre. Anonymkode: 0be4d...769 Kanskje greiest å invitere vennene dine til deg så løser alt seg. 10
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #8 Skrevet 15. mars 2017 ah... Han "lille tjukke" ja... Kjenner han jeg også. Han er en kompis av kjæresten min, henger med en vennegjeng som er litt for kul for han og ender opp med å betale for alle. Minner om han rødhårede nerden på Kongsvik Videregående... Anonymkode: a301a...2a8 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #9 Skrevet 15. mars 2017 Jeg vil jo treffe vennene mine. Hver gang det er fest eller konsert så får jeg melding av venninner og kompiser "vors hos xxxxxx, kommer du eller?" Jeg gjør jo det så lenge jeg får invitasjon. Periode på 1 år da jeg var sammen med eks og vi hadde det veldig bra så ble jeg ikke invitert til noe. Når jeg ble singel var invitasjonene der igjen. Må jeg finne meg andre venner da og bare møte disse vennene på byen. Anonymkode: 0be4d...769 3
etnavn Skrevet 15. mars 2017 #10 Skrevet 15. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dit alle vennene går, jeg får ikke invitasjon av han hvis jeg ikke er hyggelig med han liksom. Han er litt sånn at hvis han opplever kritikk eller noe sånt så får ikke den og den lov til å komme lengre. Anonymkode: 0be4d...769 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine venner er i hans alder og altså. Det er ikke min vennegjeng som drar dit. Mye forskjellige folk møtes som regel der. Eneste huset uten barn og familie. Festene holdes ikke for oss. Anonymkode: 0be4d...769 Liten selvmotsigelse her.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #11 Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Kanskje greiest å invitere vennene dine til deg så løser alt seg. Jeg bor knøttlite. Har plass til maks 5 menensker om vi sitter trangt. Anonymkode: 0be4d...769
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #12 Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ah... Han "lille tjukke" ja... Kjenner han jeg også. Han er en kompis av kjæresten min, henger med en vennegjeng som er litt for kul for han og ender opp med å betale for alle. Minner om han rødhårede nerden på Kongsvik Videregående... Anonymkode: a301a...2a8 Jeg betaler for meg selv takk, så ikke hint om noe. Anonymkode: 0be4d...769 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #13 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, etnavn skrev: Liten selvmotsigelse her. Beklager. Jeg eier ikke vennene jeg omgås. De er like mye hans venner som "mine." Beklager ordvalget. Anonymkode: 0be4d...769
etnavn Skrevet 15. mars 2017 #14 Skrevet 15. mars 2017 (endret) Du skriver i hovedinnlegget her at du er redd for å ikke bli invitert på festene hvis du avviser ham. Og så spør du hva du skal gjøre. Sånn jeg ser det har du da to valg: 1: Ikke avvis ham, og bli invitert på festene. 2: Avvis ham, og bli ikke invitert på festene. Ganske enkelt. Jeg hadde valgt alternativ 2, men vi er alle forskjellige. Endret 15. mars 2017 av etnavn 13
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #15 Skrevet 15. mars 2017 Så det dere mener er at det er umulig å få denne fyren til å innse at vi bare er venner? Jeg må kutte ut vennskapet der, finne andre steder å feste for å få slutt på det? Eller bare godta at han prøver seg? Anonymkode: 0be4d...769
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, etnavn skrev: Du skriver i hovedinnlegget her at du er redd for å ikke bli invitert på festene hvis du avviser ham. Og så spør du hva du skal gjøre. Sånn jeg ser det har du da to valg: 1: Ikke avvis ham, og bli invitert på festene. 2: Avvis ham, og bli ikke invitert på festene. Ganske enkelt. Jeg hadde valgt alternativ 2, men vi er alle forskjellige. Du tar alternativ 2 og velger da bort vennene dine i tillegg? Sikker på det? Anonymkode: 0be4d...769
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #17 Skrevet 15. mars 2017 Sikker på at det ikke finnes måter å få han til å forstå? Alt ligger på meg? Anonymkode: 0be4d...769
etnavn Skrevet 15. mars 2017 #18 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du tar alternativ 2 og velger da bort vennene dine i tillegg? Sikker på det? Anonymkode: 0be4d...769 Ja, det er jeg femhundreogfemti prosent sikker på. 4
AnonymSjiraff Skrevet 15. mars 2017 #19 Skrevet 15. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor knøttlite. Har plass til maks 5 menensker om vi sitter trangt. Anonymkode: 0be4d...769 Jeg tenker. Han "kompisen" din er åpenbart ikke kompisen din. Han er der jo kun når du er singel og du blir invitert fordi han har romantisk interesse for deg. Så er jo greia at du ikke vil miste de vennene du deler med kompisen din. Du har en liten leilighet så nei, da kan du ikke ha store fester. Men du kan jo i hvert fall pleie vennskapet til de nærmeste vennnene dine hos deg. Ha små vors, ha venninnekvelder, osv, osv. På større vors så kan dere jo ta dem på utesteder. Helt ærlig synes jeg ikke de felles vennene dine er så mye dine venner heller om de fortsetter å feste med han når du ikke blir invitert. Da er de jo ikke spesielt nære venner av deg. Kanskje ikke så farlig om du mister dem? Forstår du liker å feste og sånt, men den ordningen du har nå er jo ikke bærekraftig. Før eller siden så finner du ny fyr og da er du jo ute av varmen igjen. Da er det vel greiere å etablere en egen vennegjeng(eventuelt med deres felles venner) og være uavhengig av "kompisen" din. 15
etnavn Skrevet 15. mars 2017 #20 Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, etnavn skrev: Ja, det er jeg femhundreogfemti prosent sikker på. Og hvis jeg må velge mellom integriteten min eller vennene mine, da er det vennene som ryker - ikke integriteten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå