Fame Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg er ferdig i barneavdelingen om en uke og lurer på om en gave kanskje hadde vært passende siden de har vært så flinke til å ta meg i mot? Noen som har forslag om hva det eventuelt kunne vært? Alle forslag tas i mot med stor takk!<3
Gjest Fenrir Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Da jeg var på praksis sammen med en medstudent på sykehjem så gikk vi sammen og spleiset på en fruktkurv med et par sjokolader oppi + at jeg ga en litt mer personlig gave til veilederen min
Fame Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, Fenrir skrev: Da jeg var på praksis sammen med en medstudent på sykehjem så gikk vi sammen og spleiset på en fruktkurv med et par sjokolader oppi + at jeg ga en litt mer personlig gave til veilederen min Hva gav du til veilederen da? :D
Gjest Fenrir Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, Fame skrev: Hva gav du til veilederen da? :D Ga en fin, liten potteplante fra en blomsterbutikk
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Jeg bakte kake/boller og hadde med siste dag av praksis alle stedene jeg var, ble godt tatt imot. Kjøpte kun gave til veilederen min en gang, og det var etter tre mnds praksis, kjøpte en telysestake. Anonymkode: e8fa0...2fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå