Gå til innhold

Hvor ofte bytter du ut Bh?

Anbefalte innlegg

Gjest Hummel34
Skrevet

Kjøpte meg ny bh i dag og da slo det meg: hvorfor gjør jeg ikke dette oftere? Følte meg så fresh og fin og sitter bedre i starten. Må innrømme at jeg bruker mine til de slett ikke er sjarmerende lengre. Så da slo det meg: hvor ofte bytter folk ut sine bher? Er det bare jeg som er sløv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altfor sjelden! De er så dyre. 

Spilen stikker seg ut av siden og jeg fortsetter å bruke dem flere år etterpå. Prøver å sy dem igjen så spilen ikke skal stikke meg til døde. 

Jeg har noen fine BH-er som blir brukt sjelden sånn at jeg har noe som er sexy og som jeg føler meg litt digg i, ellers er det hverdagsBH-er. Som verken er fine, freshe eller behagelige (på grunn av slitasje). Hvorfor gjør vi sånt med oss selv?

Anonymkode: fe605...b2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sikkert 20 Bher men bruker de mest til fest så de blir ikke slitt, hadde jeg brukt det daglig hadde jeg byttet mellom forskjellige jeg hadde ikke bare hatt èn. 

AnonymBruker
Skrevet

Bytter undertøy hver da. Vasker og kjøper nye når jeg har lyst på noe nytt. Eller mannen har vært på handel. 

Har vel nærmere 80 bher? 

Anonymkode: 3628b...b77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke bh til daglig, men jeg har noen gode ull-bh-er fra Pierre Robert som jeg bruker når jeg ha på bh.

Anonymkode: d8cd8...55e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper en eller to nye i året, og kaster tilsvarende antall brukte. Jeg har små pupper og trenger ikke å gå all in på de mest kostbare bhene for å finne noe som sitter greit.

Anonymkode: 8b38e...f83

Skrevet

Jeg har veldig mange bher, så da slipper de å bli så fort slitt. Bytter bh hver dag. Kjøper ny bh relativt ofte siden jeg elsker å shoppe undertøy.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Bruker aldri Bh, det er dyrt, og er et plagsomt plagg. 

Anonymkode: 5320f...065

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...