Elineja Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Hei, skal nå starte å jobbe 75% på omsorgsbolig for utviklingshemmede som assistent. Jeg har ingen utdannelse innen det området. Er det noen som vet ca hvor mye jeg tjener i timen? Hvor mye det er for kveld/helg? Og med 75%, hvor ofte jobber man da? Tusen takk for svar😊
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Jobber i hjemmetjenesten. Har 182(?)kr i timen. 40kr i timen i kveldstillegg og 50kr i timen i helgetillegg. Anonymkode: fef2a...355
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 5 timer siden, Elineja skrev: Hei, skal nå starte å jobbe 75% på omsorgsbolig for utviklingshemmede som assistent. Jeg har ingen utdannelse innen det området. Er det noen som vet ca hvor mye jeg tjener i timen? Hvor mye det er for kveld/helg? Og med 75%, hvor ofte jobber man da? Tusen takk for svar😊 Det kommer an på ansienniteten din, har du mange år? 288500,- er årslønna man starter på for assistent uten relevant utdanning. Har du 2 års ansiennitet er den på 294000 osv. Dette er i kommunesektoren, privat blir en annen sak. Anonymkode: 0e1f2...57a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Uten utdanning har du nok tarifflønn innenfor helsesektoren. Det de skriver over her stemmer bra. Hvis du jobber 75 % jobber i litt mindre enn 30 timer i uka, altså i underkant av fire fulle arbeidsdager. Hvis det er turnus kan det muligens være litt mindre Anonymkode: 78fa9...96c
Fjaselina Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Det kan også vere litt variasjon i antal timar pr veke, dersom turnusen er lagt opp slik. Kan f.eks jobbe litt meir ei veke og ha fri nokre dagar i strekk etterpå. Mange ulike versjonar av vakter/friperioder i slike jobbar.
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 160kr/timen, tillegg for kveld: 72 kr etter kl. 17, tillegg for helg: 77kr lørdag og søndag. Fastlønna er mye bedre enn timelønna, så du bør håpe på fastlønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå