Lapper Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har fryktelig lite greie på disse reglene om merking på blogg innlegg, men ser at særlig en blogger til stadighet skriver "reklameforveninne" inne i blogginnleggene eller i SNAPCHAT . Er dette innenfor eller skal det merkes på en annen måte.? Jeg sier ikke at det hun gjør er feil men bare lurer
clyde Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Så lenge det er merket med ordet reklame så er det vel innafor vil jeg tro.
Lapper Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2017 8 minutter siden, clyde skrev: Så lenge det er merket med ordet reklame så er det vel innafor vil jeg tro. Ok.. Takk for svar. Var bare jeg som trodde dette måtte merkes på helt øverst i blogginnlegget. Men da har jeg misforstått
Femilie Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 De bruker vel #reklameforvenninne for å mislede leserne. Ved å blande inn venninne, blir vi usikre på om det er betalt reklame eller kun venner som hjelper venner. Tone Damli har bl.a brukt dette ofte. Vil ikke tro det er i tråd med retningslinjene, men bloggerne finner jo alltid smutthull/"gråsoner". 4
Anbefalte innlegg