AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Kan dere gi noen eksempler på hvilke bilder dere synes en mann på Tinder bør ha? Dere behøver ikke å skrive eller vise til bilder av hva menn ikke bør ha slags bilder. Type bilder som menn med solbriller, menn i bar overkropp, menn med kun gruppebilder. Det samme gjelder profiltekst. Gi noen gjerne noen eksempler. Anonymkode: 55678...f25
Sidsel Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Bildene må vise hvordan ansiktet ser ut og omtrent hvordan kroppen ser ut, samtidig som at han har klær på. Gjerne minst ett bilde av ansiktet, og ett som viser hele kroppen. Bildene bør være i fokus og lyssatt sånn at man kan se hvordan personen ser ut, dessuten bør de være maks et år gamle. Få gjerne noen andre til å ta bildene, siden bilder andre tar oftest blir mye bedre enn selfies. Alt vi vil er å se hvordan dere faktisk ser ut! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, men Tinder er fullt av bilder av menn med solbriller og ufokuserte, undereksponerte, eldgamle bilder. På enkelte profiler er det nærbilde av nakne brystkasser, men ingen bilder av øynene! Wtf?? 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Som over. Bilder i god kvalitet. Jeg skal ikke bli sjokka når jeg ser deg i virkeligheten. Bilde av ansikt i lys og god kvalitet, helfigursbilde. Ikke endre enn 1 år. Anonymkode: 3958d...342 3
Knirke Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Bildet må vise ansiktet, uten solbriller, skibriller, dykkemaske etc Bildet må være i fokus. Personen på bildet bør helst være edru, i hvert fall kan ølflasken og paraplydrinken med fordel holdes utenfor bildet. Det er ikke spesielt vanskelig.... 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Og ikke se ut som du hater hele verden. Det er ikke sjarmerende. Du ser ikke mystisk ut ved å ikke smile. Du ser sur ut. Anonymkode: fde3a...074 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Både for bilder og tekst gjelder egentlig det samme; presenter hvem du er, i din beste versjon selvsagt. Dersom du har flere bilder kan godt noen av dem være av deg i en aktivitet (90% av mine Tinder-matcher står mye på ski, ser det ut som...), men det bør i hvert fall være ett av ansiktet ditt. Bioen kan holdes kort, men gi noen stikkord om deg selv. Selv har jeg oppført utdannelsen i profilen, jeg har med yrke, høyde og et par stikkord om meg - nok til å ha et utgangspunkt for samtale. Anonymkode: 1bed4...6d3
hocane Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 19 timer siden, Sidsel skrev: Bildene må vise hvordan ansiktet ser ut og omtrent hvordan kroppen ser ut, samtidig som at han har klær på. Gjerne minst ett bilde av ansiktet, og ett som viser hele kroppen. Bildene bør være i fokus og lyssatt sånn at man kan se hvordan personen ser ut, dessuten bør de være maks et år gamle. Få gjerne noen andre til å ta bildene, siden bilder andre tar oftest blir mye bedre enn selfies. Alt vi vil er å se hvordan dere faktisk ser ut! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig, men Tinder er fullt av bilder av menn med solbriller og ufokuserte, undereksponerte, eldgamle bilder. På enkelte profiler er det nærbilde av nakne brystkasser, men ingen bilder av øynene! Wtf?? Hvorfor gå gjennom alt dette tiltak når tinder i bunn og grunn er en sexapp?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 Det er lettere å si hva som blir feil på tinder enn hva som er riktig, fordi det er vanskeligere å sette fingern på hva som funker. Personlig liker jeg å vite litt om hva slags person du er, jeg vil se bilder som viser øyne, ansikt, kropp, og gjerne noe som indikerer hva slags type du er. Jeg swiper nei ved bilder av deg toppløs i baderomsspeilet, bilder av boxern din, tacky sitater om at man må være god og snill, lever bare en gang etc, og bilder som bare viser masse party og ekstremsport uten et eneste close-up eller forklaring på hvem du er ellers. Manglende tekst får meg også til å swipe nei takk. Nå er jeg 30 + og ser på litt eldre menn enn det igjen, så det påvirker nok mine preferanser noe. Jeg swiper ja takk til menn som har bilde av hunden sin, har god musikksmak, sier at de ikke har/vil ha barn, og ellers virker interessante å ta en øl eller kaffe med. Anonymkode: fac5d...cce 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 Smilebilder er viktigst for meg. Bilder som viser ring på fingeren, alkoholbilder, flekse-bilder (eller treningsstudio), bar overkropp for show-off, bilder med andre kvinner: FYFY Anonymkode: d2ddd...007 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, hocane skrev: Hvorfor gå gjennom alt dette tiltak når tinder i bunn og grunn er en sexapp? Hvem er så dum at de bare puler rundt med alt som sier ja, fordi de fikk en match på tinder? Ingen gjør det. Anonymkode: fde3a...074
Sidsel Skrevet 17. mars 2017 #11 Skrevet 17. mars 2017 (endret) På 3/16/2017 den 14.18, hocane skrev: Hvorfor gå gjennom alt dette tiltak når tinder i bunn og grunn er en sexapp? Man må vite hvordan noen ser ut for å vurdere om man vil ha sex med personen. Nå bruker jeg personlig ikke tinder for sex, men likevel; hvis man kun er ute etter sex, så er selvfølgelig gode bilder desto viktigere. Endret 17. mars 2017 av Sidsel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå