FantasDick Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Skal i to konfirmasjoner et par uker før termin, så er nok ganske gravid. Noen som har noen pene og ikke så dyre kjoler å anbefale? Samme familie så vil helst ikke samme kjolen, men skal ikke være så kresen. Skal i kirka begge gangene. Har jo sett mange fine kjoler på nett, men er kjekt om noen har erfaringer med de aktuelle kjolene før jeg ev. bestiller.
FantasDick Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2017 Jeg liker denne, kan den passe, tro? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Har nylig som gravid og høygravid var i to bryllup pluss noen julebord og julefeiringer. Ebay er min venn. Søk for eks etter "seller:krispclothing" på ebay, jeg kjøpte flere kjoler derifra, rask shipping fra England. Anonymkode: 81121...c77
FantasDick Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nylig som gravid og høygravid var i to bryllup pluss noen julebord og julefeiringer. Ebay er min venn. Søk for eks etter "seller:krispclothing" på ebay, jeg kjøpte flere kjoler derifra, rask shipping fra England. Anonymkode: 81121...c77 Tusen takk, skal sjekke den selgeren! :D
alabaster Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har elsket denne som gravid. Ikke gravidekjole, men veldig stretchy - brukte den helt frem til fødsel 1
FantasDick Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2017 Jeg kjøpte den rosa fra Asos! Og denne! Oooog denne! Er jo 17.mai imellom der også, kom jeg på. Nok kjoler nå hvertfall. Ser at jeg kjøpte den ene rosa i "tall" kolleksjonen.. Skulle heller hatt petite, men jeg fulgte jo ikke med.. 1
FantasDick Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2017 Nå har kjolene kommet og jeg ville bare oppdatere med at de var kjempefine, selv om den i sølv var litt rar i fasongen. Alle hadde fin størrelse, farge, stoff og snitt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå