Gå til innhold

Pen kjole for gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i to konfirmasjoner et par uker før termin, så er nok ganske gravid. Noen som har noen pene og ikke så dyre kjoler å anbefale? Samme familie så vil helst ikke samme kjolen, men skal ikke være så kresen. Skal i kirka begge gangene. Har jo sett mange fine kjoler på nett, men er kjekt om noen har erfaringer med de aktuelle kjolene før jeg ev. bestiller. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker denne, kan den passe, tro? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har nylig som gravid og høygravid var i to bryllup pluss noen julebord og julefeiringer. Ebay er min venn. :) Søk for eks etter "seller:krispclothing" på ebay, jeg kjøpte flere kjoler derifra, rask shipping fra England.

Anonymkode: 81121...c77

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nylig som gravid og høygravid var i to bryllup pluss noen julebord og julefeiringer. Ebay er min venn. :) Søk for eks etter "seller:krispclothing" på ebay, jeg kjøpte flere kjoler derifra, rask shipping fra England.

Anonymkode: 81121...c77

Tusen takk, skal sjekke den selgeren! :D 

Skrevet

Jeg har elsket denne som gravid. Ikke gravidekjole, men veldig stretchy - brukte den helt frem til fødsel

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte den rosa fra Asos! Og denne! Oooog denne! Er jo 17.mai imellom der også, kom jeg på. Nok kjoler nå hvertfall. :)

Ser at jeg kjøpte den ene rosa i "tall" kolleksjonen.. Skulle heller hatt petite, men jeg fulgte jo ikke med.. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har kjolene kommet og jeg ville bare oppdatere med at de var kjempefine, selv om den i sølv var litt rar i fasongen. Alle hadde fin størrelse, farge, stoff og snitt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...