Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg liker ikke badet i min leilighet jeg synes godt det kunne ha vært litt større.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Litt rar planløsning, så jeg får ikke plass til stort spisebord, som er noe jeg hadde lyst på. Anonymkode: 8cc3a...70a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Ønsker flere boder/kott, men det har jeg ønsket i alle leiligheter jeg har bodd i. Har klart å snu det til noe positivt, vi må ha mindre ting lagret. Anonymkode: 03ca2...003 1
Siri_H Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 at det egentlig må dreneres.... kan ikke tenke meg noe kjipere å bruke penger på...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Har et gigantisk bad som mangler opplegg for vaskemaskin, så jeg må bruke vaskekjeller. Anonymkode: f3dd9...946 1
Blådiamant Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 (endret) Slettet Endret 22. mars 2017 av Blådiamant 2
den Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 Det er uisolert, uten pipe og med enkle vinduer. Men har bodd her i snart 20 år så det kan jo ikke plage meg alt for mye heller...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #8 Skrevet 15. mars 2017 At det knirker veldig noen steder i gulvet og at det er blitt litt skjevt her og der. Oooog at strømmen går titt og ofte hvis jeg skal støvsuge og har glemt å slå av varmovnene. Ellers ganske fornøyd Anonymkode: 8b1cd...1f5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #9 Skrevet 15. mars 2017 At det er lite. Er på utkikk etter noe større, men boligmarkedet i Oslo er ikke bare bare Anonymkode: f89ce...f82 1
Gjest Fenrir Skrevet 15. mars 2017 #10 Skrevet 15. mars 2017 Det er ikke taklamper noe sted, bare en liten vegglampe i området mellom rommet mitt og kjøkkenet. Trange, kronglete ganger som gjør det umulig å få inn noe spesielt stort inn på rommet mitt (klarte så vidt å presse en enkelseng inn). Veldig lite kjøkken med bare skap og ingen skuffer. Veldig lite bad uten vifte og dusj med dusjforheng (jeg grøsser av dusjforheng, men det er nå bare sånn det er her). Ikke helt den store lydisolasjonen, kan høre folk gå over gulvet ovenifra og høre de snakke. Ligger på kjellernivå så det blir fort mørkt her og ingenting å se på hvis jeg ser ut av vinduet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #11 Skrevet 15. mars 2017 Haha, ser jeg har mye å klage på når jeg kjenner meg igjen i omtrent alt som er nevnt før: lite bad (2,5 kvm ), vaskerom i kjeller, må dreneres, gulv som knirker, lytt til naboer, ikke isolert, "originale" vinduer, rar planløsning og lite funksjonell kjøkken. Er så mye galt at jeg ikke skjønner at vi ikke vant Supperoppusserne-nominasjon. Anonymkode: 332ad...1e0
Gjest chiki Skrevet 15. mars 2017 #12 Skrevet 15. mars 2017 Etter vi flyttet soverom opp har vi oppdaget at det knirker noe grusomt når det blåser ute, dødsirriterende! savnet en oppbevaringsbod i hovedetasjen. Hagen vi utsetter å ordne til så vi kan begynne å bruke den. Er liksom fornøyd med verandaen
Gjest Coolaid Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 Elsker leiligheten vår. Skulle ønske jeg hadde bare litt større altan.
melatonin Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 Lite bad. Huset er bygd/konstruert rart og masse rare "lettvinne" og lite pene løsninger så det er omfattende å gjøre opp. Ingen av innerdørene fungerer som de skal, aner ikke hvordan jeg skifter dem og mannen min synes det er tull å bytte dem. Det er gulvkaldt. Kjøkkenet er fryktelig lite funksjonelt og heldigvis så slitt at der skal pusses opp.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Det er ikke min leilighet heldigvis, men skal flytte snart på grunn av at jeg misliker endel her. Det er altfor lytt. Jeg har ikke så bråkete naboer, men hører til gjengjeld alt de gjør. Til tider plagsomt. Ganske mye som egentlig må fikses. Noe av det har jeg fikset så godt jeg kan eller fått hjelp til. Blant annet en livsfarlig trapp som går ned til leiligheten. Trinnene er halvråtne og glatte, og noen av trinnene er løse. Fikk noen til å lage noen plater til å ha over trinnene sånn at jeg kunne gå ned uten å slå meg halvt ihjel. Da jeg flyttet inn var det flere ting som løsnet eller datt av bare jeg tok på det. Allerede da tenkte jeg at jeg ikke kom til å bo her lenge. Anonymkode: de75b...ee9
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 Ingen stue. Tre soverom for mye, og det bor tre folk for mye her.
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2017 #19 Skrevet 16. mars 2017 Jeg fordrar ikke størrelsen på kjøkkenet vårt, altfor lite. Og angrer dypt på at vi ikke slo ned en vegg da vi pusset opp for 3 år siden. Soverommet vårt er også i minste laget, til gjengjeld har vi en stue på 45 kvadrat, ville heller hatt litt større soverom for å si det slik. Jeg syns også vi kunne hatt bedre utsikt og hatt kveldsola litt lengre enn til ca 19.30 på kvelden, det er ETT hus som sørger for det! Ellers litt rar planløsning slik det ofte er i 60 tallshus.
Torden Skrevet 16. mars 2017 #20 Skrevet 16. mars 2017 På 15.3.2017 den 14.40, AnonymBruker skrev: Har et gigantisk bad som mangler opplegg for vaskemaskin, så jeg må bruke vaskekjeller. Anonymkode: f3dd9...946 Vi byttet toalett, og har koblet vann og avløp fra det. Så det finnes kanskje en enkel løsning for deg også 😃 Spør en rørlegger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå