AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Bare så det er sagt, JEG HAR IKKE PEILING! Jeg vet ikke hva man velger når det gjelder huslån. Hva anbefaler dere, ulemper og fordeler? Anonymkode: 3ffcd...718
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Husbanklån kan ikke refinansieres til et nytt husbanklån. Men det kan refinansieres til en annen bank. Grunnlån til nybygd bolig fra Huskbanken krever 20% egenkapital. Jeg vet ikke hvordan startlån fungerer. Husbanklån har lavere rente enn andre banklån. Man får også 8 års avdragsfrihet i begynnelsen av låneperioden i Husbanken. Dette klare fordeler med husbanklån. Anonymkode: 45d15...255
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Takk for svar Flere? Anonymkode: 3ffcd...718
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare så det er sagt, JEG HAR IKKE PEILING! Jeg vet ikke hva man velger når det gjelder huslån. Hva anbefaler dere, ulemper og fordeler? Anonymkode: 3ffcd...718 Husbanken låner ut penger til kommunene. Kommunene låner pengene videre til økonomisk vanskeligstilte eller funksjonshemmede. Renten er litt gunstigere enn bankrenten. Får du lån i bank og kan betjene banklån så er det der du henvender deg. Anonymkode: 55a78...d43
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Husbanklån kan ikke refinansieres til et nytt husbanklån. Men det kan refinansieres til en annen bank. Grunnlån til nybygd bolig fra Huskbanken krever 20% egenkapital. Jeg vet ikke hvordan startlån fungerer. Husbanklån har lavere rente enn andre banklån. Man får også 8 års avdragsfrihet i begynnelsen av låneperioden i Husbanken. Dette klare fordeler med husbanklån. Anonymkode: 45d15...255 Hva kan regnes som egenkapital? Kan feks egen arbeidsinnsats i huset bli regnet som det hvis man bygger nytt? Anonymkode: 50e1f...0e4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva kan regnes som egenkapital? Kan feks egen arbeidsinnsats i huset bli regnet som det hvis man bygger nytt? Anonymkode: 50e1f...0e4 Gå inn og les på reglene så slipper folk å bruke tid på noe du fint kan lese deg opp på. Anonymkode: 55a78...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå