Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjører pdd styrke og er i kcal underskudd, men føler ikke styrke er rett vei gå siden er det er liiiit mye flesk som må vekk først. Cardio på ett kort? Og bare cardio?

Endret av Smash00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok en kombinasjon av for "mye" fett og for lite muskler.

Jeg ville kjørt på med et lite kaloriunderskudd, kombinert med kardio og styrke. Noen sier det er vanskelig å bygge muskler i kaloriunderskudd, men det er ikke noe problem om du er nybegynner. 

Men tilbake til bildet: De fleste har sånne bilringer når de sitter sånn. :):P 

Anonymkode: 30905...21f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok en kombinasjon av for "mye" fett og for lite muskler.

Jeg ville kjørt på med et lite kaloriunderskudd, kombinert med kardio og styrke. Noen sier det er vanskelig å bygge muskler i kaloriunderskudd, men det er ikke noe problem om du er nybegynner. 

Men tilbake til bildet: De fleste har sånne bilringer når de sitter sånn. :):P 

Ja, men føler ikke styrke er veien å gå her. Ser lissom ikke hvordan det kan stramme opp det der.

Kcal underskudd går jeg på nå

AnonymBruker
Skrevet

All trening du gjør er bra. Hvorfor må det være enten eller? Den mest effektive treningen er den du kan gjøre til en vane og dermed gjør regelmessig, uavhengig av hva slags trening det er. Kanskje med unntak av sjakk.

Anonymkode: 1b0d3...45b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Smash00 skrev:

Ja, men føler ikke styrke er veien å gå her. Ser lissom ikke hvordan det kan stramme opp det der.

For å få en stram kropp så trenger man muskler. Det hjelper ikke å slanke seg når du ikke har muskler bak "fettet". Da blir man bare seende tynnere ut, og ikke strammere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Smash00 skrev:

Styrketrening er bra i kombinasjon med cardio, fordi større muskler forbrenner mer fett. Sånn enkelt forklart. 

Anonymkode: fef92...962

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 minutter siden, dillyduzit skrev:

For alt vi vet kan du være like rundt hjørnet, men fordi du har postet et bilde i sittende posisjon, så vet vi ikke utgangspunket ditt 100%. 

.....

Endret av Smash00
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke bare sånn 2-3 uker siden du spiste sånn 500 kcal i overskudd da og ble tjukkere i stedet for å få muskler? 

Jeg tror ikke du trener bra i det hele tatt. Få deg en PT. 

Anonymkode: 9e282...b3f

• Liker 2
Skrevet

Da gjør du som de andre forteller deg over her; kaloriunderskudd, protein, stryke og kardio. Det er viktig å få i seg nok næring, så pass på at du faktisk spiser måltider som har næringstoffer i seg, og en god blanding av både kjøtt, grønnsaker og karbo. Du skal ikke behøve å sulte deg for å oppnå resultatene, men de kommer heller ikke over natten. 

Sett deg ned og lag en treningsplan, den første uken kommer til å være verst, men så blir det bedre og bedre, da vil du også merke hvor mye mer energi du har, så langt du spiser riktig og ikke bryter deg fullstendig ned på trening. Ta en hviledag i mellom hver økt, men gå gjerne en lett tur på 1 time. Kan du gå til matbutikken gjør du det, så kan du heller ta buss hjem eller omvendt. Legg inn aktivitet der aktivitet kan legges inn. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke bare sånn 2-3 uker siden du spiste sånn 500 kcal i overskudd da og ble tjukkere i stedet for å få muskler? 

Jeg tror ikke du trener bra i det hele tatt. Få deg en PT. 

Anonymkode: 9e282...b3f

Jo. Og nå prøver jeg p få det vekk

Skrevet

Noen flere konkrete tanker?

Skrevet

Skal jeg bare kjøre på med styrke+cardio?

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev noe, men tok feil.

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Smash00 skrev:

Skal jeg bare kjøre på med styrke+cardio?

Ja. Og kaloriundeskudd.

Anonymkode: e6ec1...c5d

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og kaloriundeskudd.

Anonymkode: e6ec1...c5d

Da kjører jeg på med det.

Men hvor mye av det fettet som du ser over er det egt mulig å håpe på til f.eks juni mnd? Et eks bilde?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Smash00 skrev:

Jo. Og nå prøver jeg p få det vekk

Menneske! Hallo?! Du for jo ikke drastiske resultater er 2-3 uker, du forstår det sant? 

Og du la jo på deg under bulk, (hvorfor du drev med det må gudene vite) når du går ned det du la på deg, er du tilbake til "utganspunktet" du for ikke drømmer kroppen over natten. 

Og så hoppet du på lavkarbo, hvor mange dager varet det? 

(Forstår egentlig ikke hvorfor jeg gidder.  ta til deg info!) 

Anonymkode: 3a426...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du trene dom en idrettsutøver kan dette ta 6mnd opptil ett år når du er kvinne , vi har lite testo å muskler tar lang tid å bygge opp. Kjør HIIT trening istedenfor cardio,cardio forbrenner du mens du står på og kort tid etter du er ferdig så stopper det, med høy intensitet intervall trening kan man holde forbrenningen høy mye lenger.

Even though a long, gentle cardio session burns a higher percentage of calories from fat, a HIIT workout of the same length will help you lose weight faster. When you exercise at a higher intensity, you burn calories at a much faster rate. Only 35 percent of them come from fat, but 35 percent of a high number can be more than 60 percent of a lower number. Additionally, HIIT speeds up your metabolism -- you can burn extra calories for a whole day after high-intensity exercise, according to Bracko.

http://www.livestrong.com/article/551893-the-fat-loss-from-long-cardio-vs-hiit/

Anonymkode: 60954...4c2

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du trene dom en idrettsutøver kan dette ta 6mnd opptil ett år når du er kvinne , vi har lite testo å muskler tar lang tid å bygge opp. Kjør HIIT trening istedenfor cardio,cardio forbrenner du mens du står på og kort tid etter du er ferdig så stopper det, med høy intensitet intervall trening kan man holde forbrenningen høy mye lenger.

Even though a long, gentle cardio session burns a higher percentage of calories from fat, a HIIT workout of the same length will help you lose weight faster. When you exercise at a higher intensity, you burn calories at a much faster rate. Only 35 percent of them come from fat, but 35 percent of a high number can be more than 60 percent of a lower number. Additionally, HIIT speeds up your metabolism -- you can burn extra calories for a whole day after high-intensity exercise, according to Bracko.

http://www.livestrong.com/article/551893-the-fat-loss-from-long-cardio-vs-hiit/

Anonymkode: 60954...4c2

Styrke da?

Anonymkode: e5e9f...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...