Gå til innhold

MÅ man kjøpe noe på Tupperware?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal på Tupperware fest på lørdag hos en venn på lørdag, men lurer på hvordan det fungerer: MÅ man kjøpe noe? Jeg er på minstesats på aap og har ikke god råd. Men føler jeg må komme for "støtte".

Anonymkode: 732fa...a1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det sosiale presset for å gjøre det kommer til å være stort.

Anonymkode: 7051c...62a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kjøpetvang. Se på produktene og er det noe du ønsker deg sterkt, så finner du de fleste produktene sterkt rabbatert på finn.no.

Anonymkode: 6c9c3...06b

Skrevet

Nei, men vanskelig å motstå da selgerene ofte er svært aggressive og dyktige i å selge. Sett deg evnt en sum, eller si en ting. 

Gjest Margit Spat
Skrevet
4 minutter siden, ninab82 skrev:

Nei, men vanskelig å motstå da selgerene ofte er svært aggressive og dyktige i å selge. Sett deg evnt en sum, eller si en ting. 

Helt enig med dette tipset! Selv om de selgerne jeg har vært borti heldigvis ikke har vært ekstremt agressive, så føler man gjerne et sosialt press for å kjøpe noe; for min del aller mest for å «støtte vertinnen». Jeg har aldri vært av de som har tatt helt av på store plastboller, som jeg føler man kan få tak i omtrent overalt, men jeg har kjøpt enkelte småting. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det er ikke kjøpeplikt.

AnonymBruker
Skrevet

Vennen arrangerer festen for å selge, så det er ikke noen vits i å gå kun for å støtte.

Anonymkode: 9bc47...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...