AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg pleier alltid å ha ømme bryst 7-10 dager før Mensen som varer helt til mensen kommer. Hadde virkelig trua på denne pp-en. Men idag fikk jeg de vonde brysta nok en gang! Er bare 4 dpo, 9 dager til mensen. Føler løpet er kjørt nå.. Er det noen her som pleier å ha ømme bryst før TR til vanlig? Var de det når du var gravid også? Eller var ikke ømhet et tegn hos deg som egentlig har det til vanlig? Anonymkode: ffd67...20a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har begge deler. Men når jeg har vært gravid er det mye verre, en før menstruasjon. Anonymkode: 9c7c8...191
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har også ømme bryst før TR, alltid. Forskjellen fra TR og når jeg gikk gravid var at brystene var enda vondere. Kjente ømheten godt når jeg tok av BHen, og spesielt på morgenen når jeg våknet/ stod opp av sengen. Dette har jeg aldri ved TR. Den største forskjellen i symptomer fra TR var ømhet/ strekning i livmor området. Anonymkode: 02230...256
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har ekstremt ømme bryst! Skikkelig vondt å snu seg i senga/ ta av bh, pleier ikke å være så gale, men jeg får bare negative graviditets tester, har IKM i morgen.. men lurer på om jeg ikke burde hatt nok HCG til en positiv test hvis jeg har så sterke "symptomer" i brystene? Er redd for at det bare er TR som er øpå veg .. Anonymkode: 8073c...874
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også ømme bryst før TR, alltid. Forskjellen fra TR og når jeg gikk gravid var at brystene var enda vondere. Kjente ømheten godt når jeg tok av BHen, og spesielt på morgenen når jeg våknet/ stod opp av sengen. Dette har jeg aldri ved TR. Den største forskjellen i symptomer fra TR var ømhet/ strekning i livmor området. Anonymkode: 02230...256 Takk for svar kan jeg spørre om når de vonde brystene kom da du ble gravid? For er bare 4 dpo, så regner med det ikke har noe med graviditet å gjøre, ettersom det er tidlig.. Håper på å få suuper vonde 7-9 dpo for da er det vel håp på graviditets symptom! At de blir vondere enn til vanlig. Anonymkode: ffd67...20a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ekstremt ømme bryst! Skikkelig vondt å snu seg i senga/ ta av bh, pleier ikke å være så gale, men jeg får bare negative graviditets tester, har IKM i morgen.. men lurer på om jeg ikke burde hatt nok HCG til en positiv test hvis jeg har så sterke "symptomer" i brystene? Er redd for at det bare er TR som er øpå veg .. Anonymkode: 8073c...874 Jeg tenker at hvis det hadde vært et graviditets symptom så må det jo være nok hcg også.. Hmm mn siden 1 dpo har jeg hatt ekstremt vondt i brystvortene. Noe jeg aldri pleier å ha.. Og jeg tenkte også på at det ikke gpr an at det er et graviditets symptom så tidlig, mn kanskje noe endringer for at egget ble begruktet.. Man vet jo aldri! Kroppen er rar. Mn husk håpe er ikke ute hos deg før en blødning kommer! Anonymkode: ffd67...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå