Gjest Fenrir Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Har lest at disse seriene ofte blir samenliknet med hverandre. Har tenkt å begynne på en ny serie og lurer på hvilken av de to du likte best?
Gjest canacas Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Liker begge to, men holder en knapp på GoT. Har Vikings tilgjengelig, men ikke giddet sett den siste sesongen enda. Det sier kanskje noe..
Leeloo Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 GoT! Vikings er jeg fortsatt litt usikker på om jeg liker (har sett alle sesongene) Ville uansett gitt Vikings en sjanse etter GoT, den er jo spennende, liker skjoldmøyene . Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er som skurrer for meg, muligens at jeg finner den lite realistisk, samtidig som den prøver å gi inntrykk av at den er historisk basert (noe den sikkert delvis er, men de har rørt sammen så mye at det likevel føles feil). Får litt "Margit Sandemo skriver serie fra Vikingtiden" vibber av den (og jeg har lest Isfolket sikkert 10 ganger). GoT er rimelig ærlig på at den er en eventyrserie, og jeg synes både karakterene og plotet er bedre.
Gjest Fenrir Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 3 timer siden, canacas skrev: Liker begge to, men holder en knapp på GoT. Har Vikings tilgjengelig, men ikke giddet sett den siste sesongen enda. Det sier kanskje noe.. Ble den kjedelig etterhvert, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Liker begge to, men føler ikke helt at de kan sammenlignes. Jeg ville valgt Got. Syns vikings er hakket kjedeligere Anonymkode: 3bc8b...df7
Gjest canacas Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 11 minutter siden, Fenrir skrev: Ble den kjedelig etterhvert, kanskje? Ja, den ble litt kjedelig, GoT ville jeg se fra starten igjen når jeg var ferdig med siste episode. Ellers enig med @Leeloo Jo, og så har GoT Jon Snow da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå