Mags7 Skrevet 15. mars 2017 #1 Del Skrevet 15. mars 2017 Hei, er det noen her som har blitt gravid med ivf på unn tromsø? Noe positivt erfaringer? Vi har prøvde 2 år nå med 1 SA og nå skal til Tromsø for å snakke om ivf. Jeg vil gjerne har noen for å dele erfaringer med. Tusen takk😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Mags7 skrev (På 15.3.2017 den 8.40): Hei, er det noen her som har blitt gravid med ivf på unn tromsø? Noe positivt erfaringer? Vi har prøvde 2 år nå med 1 SA og nå skal til Tromsø for å snakke om ivf. Jeg vil gjerne har noen for å dele erfaringer med. Tusen takk😘 Fikk det bra til slutt? Ble du fornøyd med Tromsø? 🥰 Anonymkode: f225d...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mags7 Skrevet 22. mars Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars Hei, ja veldig fornøyd. Det klaffet på første forsøk og hun er 5år nå. Vi følte oss "hørt og sett" der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars Mags7 skrev (12 timer siden): Hei, ja veldig fornøyd. Det klaffet på første forsøk og hun er 5år nå. Vi følte oss "hørt og sett" der. Så heldig. Tusen takk for svaret ditt 🌼Gikk det med første forsøk 😍? Anonymkode: f225d...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mags7 Skrevet 23. mars Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars Det ble et mislykket førsøk først i Trondheim da det var vente tid i Tromsø, men Ja det klaffet heldigvis på første forsøk når det ble var tur i Trømsø, jeg ba om å få skrapet i livmorslimhinnen for å øke sjansen ved innsetning. Jeg hadde 3 kurer med akupunktur før innsetning. Satt inn to egg, hadde stor blødning i uke 5 men heldigvis var det 1 igjen. Hvor er du i prosessen? Om jeg kan spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Jeg hører også til på UNN. Er kjempe fornøyd så langt selv om det ikke har ført til graviditet, har bare har hatt et innsett da. Føler meg sett og hørt, og har kun en gang hatt litt "samlebåndsfølelse", det var en utrolig travel dag på klinkken, det sa sykepleierne også. Ellers føler jeg de kjenner meg igjen både telefon og på klinikken . Anonymkode: 7e2c3...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mags7 Skrevet 23. mars Forfatter #7 Del Skrevet 23. mars Så godt å høre at du har det bra der også. Krysser fingrene at det klaffer. Masse lykke til på neste forsøk❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå