AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Har hatt ekstremt svakt positive tester siden 12 dpo og de ble ikke synlig sterkere mellom 12 og 14 dpo. Igår kveld blødde jeg litt på papiret, både friskt blod og litt brune crinonerester (crinone er progesterontilskudd, en hvit krem som settes i skjeden). Trodde alt håp var ute, men strimmeltesten har blitt mye sterkere siden igår og cb digital viser gravid 1-2 uker. Er bekymret fordi jeg har hatt 1 MA og 2 SA siden i sommer. Hva tror dere? Anonymkode: a6976...55e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Hadde forberedt meg på ny SA.. Hvis du orker: se det an noen dager, evt. hør med fastlege med en gang om du kan ta hcg stigning. Du bør uansett få sjekket stigning i fall dette ikke er abort og SA/graviditet skal også dokumenteres av lege. Du kvalifiserer jo allerede for utredning av habituell abort når du har mistet tre ganger siden i sommer. Anonymkode: 05acc...285
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde forberedt meg på ny SA.. Hvis du orker: se det an noen dager, evt. hør med fastlege med en gang om du kan ta hcg stigning. Du bør uansett få sjekket stigning i fall dette ikke er abort og SA/graviditet skal også dokumenteres av lege. Du kvalifiserer jo allerede for utredning av habituell abort når du har mistet tre ganger siden i sommer. Anonymkode: 05acc...285 Ja, frykter jo ny SA, men håper i det lengste. Ikke noe mer blod idag, heldigvis. Skal ta hcg-blodprøver nå, så blir spennende å se på fredag hvordan det går. Vil gjerne høre noen positive historier! ts Anonymkode: a6976...55e
QBee Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Det er ikke uvanlig å blø når man bruker progesteronstøtte. Har selv opplevd dette (dog var dette prøverør så jeg brukte også andre medisiner som kan forårsake blødning), og fant da mange solskinnshistorier på nettet av folk som hadde blødd og likevel fullført svangerskapet. likevel, du er absolutt i risikosonen for å miste når du har tre nylige aborter bak deg, dessverre håper du bare har vært uheldig og at den sitter denne gangen.
QBee Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Det er ikke uvanlig å blø når man bruker progesteronstøtte. Har selv opplevd dette (dog var dette prøverør så jeg brukte også andre medisiner som kan forårsake blødning), og fant da mange solskinnshistorier på nettet av folk som hadde blødd og likevel fullført svangerskapet. likevel, du er absolutt i risikosonen for å miste når du har tre nylige aborter bak deg, dessverre håper du bare har vært uheldig og at den sitter denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Ja, jeg tror dessverre at dette ikke går bra. Hcg igår var 21, som i og for seg er et greit tall når man er 3+5 og jeg tror egget festet seg sent (10-11 dpo), men symptomene blir svakere og streken på billigtestene idag har i hvert fall ikke blitt sterkere, men muligens svakere. Jeg får bare belage meg på at dette blir fjerde SA/MA i år. Spottet litt lys rosa en gang i går, men har ikke sett noe mer blod. ts Anonymkode: a6976...55e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Tenkte jeg bare skulle oppdatere: Det har ikke kommet noe mer blod, og hcg har mer enn doblet seg på 48 timer. Var 21 på onsdag og 44 idag. Streken på wondfo strimmeltesten har derimot ikke blitt sterkere siden onsdag, faktisk til og med bittelitt svakere, men nå vet jeg at det ikke betyr noe. Så, testere, ikke bekymre dere for svake streker, for hcg kan likevel ha doblet seg. :-) Er så lettet og glad nå! ts Anonymkode: a6976...55e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #8 Skrevet 17. mars 2017 Symptomene (kvalme + ømme bryster) var forøvrig tilbake idag tidlig etter to døgns "pause", så symptomer kan visst også komme og gå uten at noe er galt. Ts Anonymkode: a6976...55e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #9 Skrevet 17. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg bare skulle oppdatere: Det har ikke kommet noe mer blod, og hcg har mer enn doblet seg på 48 timer. Var 21 på onsdag og 44 idag. Streken på wondfo strimmeltesten har derimot ikke blitt sterkere siden onsdag, faktisk til og med bittelitt svakere, men nå vet jeg at det ikke betyr noe. Så, testere, ikke bekymre dere for svake streker, for hcg kan likevel ha doblet seg. :-) Er så lettet og glad nå! ts Anonymkode: a6976...55e Så bra ts! Masse lykke til! Anonymkode: 05acc...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå