AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har snapchat, men er usikker på hva man skal sende.. Som regel blir det bare en selfie med tekst om noe. Men det er jo kjedelige snapper. Folk sender også en del av maten sin, eller barna/dyrene sine. Men dette er jo også ganske uinteressant. Så, hva sender dere på snapchat? Hva er gøy å få snap av? Anonymkode: 64037...978
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Sender aldri selfie. Tror ikke jeg har gjort det en eneste gang. Det synes jeg ikke er særlig interessant å få heller. Sender hovedsaklig ting jeg synes er morsomt. Så blir liksom bilder om det skjer noe jeg synes er artig. Det er veldig varierende egentlig. Heller bilder av dyr enn masse selfier Anonymkode: d149d...391
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Selfier er for dumt og selfier med div hundefiltere o.l er enda dummere. Sender morsomme eller koselige snapper til de/den jeg vet den vil passe til og som skjønner humoren i det jeg sender. Anonymkode: 8cd18...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå