Gå til innhold

SEX og (over?)-renslighet

Fremhevede innlegg

Gjest vaskeklut
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det er ute i de norske hjem jeg når det gjelder sex og renslighet. Er det slik at man har sex når som helst og hvor som helst uavhengig om man er nydusjet eller ikke? Eller skal man være nydusjet?

F.eks etter en lang og svett biltur, drar du da ned glidelåsen og suger han mens det lukter svette, urin og pi**? Hva med dere menn, slikker dere dama mot slutten av dagen uten at hun vasker musa først?

Hva med morgenen, suger du da? Jeg føler selv at jeg svetter mellom bena om natten, og at det kanskje lukter sex fra kvelden før også. Så jeg vil ikke slikkes om morgenen. Mens menn derimot ser ut til å ha veldig lyst på dette, selv om det omtrent stinker når det løftes på dyna. Mitt spørsmål blir da, er jeg for fin på det? Bør jeg holde for nesa og gi blowjobb uansett, for å glede han? Er det vanlig? Eller skal det helst være rent og luktfritt først?

Ting begrenser seg jo om man skal være nydusjet hele tiden. Men jeg synes ikke det frister med sex eller nærkontakt nedentil hvis jeg lukter tisselukt og svette etter en varm eller lang dag. Liker helst å lukte friskt og reint.

Hvordan er praksisen rundtom? Hvor mye har renslighet å gjøre for dere, og begrenser det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du er redd for? Det lukter bare helt naturlig kjønn, slik det har gjort i flere millioner år. Det er den lukten som urmennesket tenner på. Ingen parfyme slår den lukta når det gjelder å hisse opp det motsatte kjønn.

Mennesker av vår tid har blitt overrenslige. For meg så fortoner det seg som en sykdom, en tvangslidelse på høyde med de som står og skrubber henda sine flere ganger i timen.

En dusj og, 8 timer i senga og så har du plutselig blitt som en uteligger som ikke har vaska seg på flere måneder? Hvis du tror det er urenslig med urin, så kan jeg opplyse deg om at det er 100% bakteriefritt. I militæret lærer vi at urin kan brukes til å rense sår, og drikkes i en overlevelsessituasjon (f.eks bedre enn å drikke saltvann hvis man har forlist på havet.)

Nei, skjerpings! Ikke la samfunnets overrenslighet ødelegge for litt spontanitet under dyna en søndags morgen. :kline:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er for fin på det. Dette må selvfølgelig være opp til den enkelte. Selv synes jeg svette og urin er motbydelig, og oralsex skjer kun i nydusjet tilstand. Jeg vil ikke gi om ikke han er nyvasket, og vil heller ikke få om ikke jeg selv er ren. Hva andre gjør bryr meg midt i ryggen.

Vaskeklut: Ikke føl deg presset til å ha oralsex fordi andre gjør sånn og sånn. Jeg tror ikke det blir særlig vellykket hvis du gjør det fordi du føler at du må, og kanskje får brekninger av å holde på. Det går jo an å ha sex, men det trenger da for svarte ikke å være oralt HVER bidige gang? Hvis partneren forventer det så avansert hver gang, finn en annen.. hva skjedde med god gammeldags fingring? :roll:

Skrevet

Renslighet er viktig, spesielt når det gjelder ralsex! Annet vil jeg påstå er æsj!

Gjest Zalo Antibakteriell
Skrevet

Jeg har aldri oralsex om jeg ikke er nydusjet. Men det hender jeg må ut på badet og ta en dusj både lørdag og søndags morgen ;-)

Har også sagt til typen at jeg ikke tar den i munnen med mindre han er nydusjet, men da slipper jeg heller ikke taket før han har fått spylt gjennom innvendig også, hihi!!!

Skrevet

Vanlig sex kan jeg godt ha selv om det er lenge etter dusjing, men oralsex er bare aktuelt etter i allefall en liten vask. Litt svette er ikke farlig, og det er vel sjelden man er så skitten at det faktisk lukter vondt. Synes ikke man skal være så hysterisk.

Skrevet
Vanlig sex kan jeg godt ha selv om det er lenge etter dusjing' date= men oralsex er bare aktuelt etter i allefall en liten vask.

Enig. Har vært utfor en episode der det smakte pyton (hyttetur = lite tilgang på vann), og jeg måtte rett og slett avbryte hele oralsexen av den grunn. :-?

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis man skal gi oralsex så er det vel slik at det helst skjer i nydusjet tilstand, men selv da er det ikke alltid det lukter/smaker like godt. Dessuten kan det lukte/smake godt også når man ikke er nydusjet. Jeg "tester" litt før jeg gir kona oralsex - ved f eks å lukte på fingre først. Slik gjør hun på meg også - og det fungerer alltid. Stort sett liker jeg det meget godt - både å gi og få.

Skrevet

Det er hyggeligst å både få og gi oralsex i relativt ren tilstand, men helt nydusjet behøver man vel ikke være.. Noe av lukten er tross alt naturlig sexlukt og det er bare deilig. Gammel urin kan jeg derimot stå meg for... *grøsse* :tunge1:

Annen sex er det litt mer slingringsmonn på syns jeg.

Skrevet

Må ikke være nydusjet, hverken han eller jeg. Jeg klager ikke, og han klager ikke. Hvor er spontaniteten om du hele tiden må dusje før sex?

Skrevet
Må ikke være nydusjet' date=' hverken han eller jeg. Jeg klager ikke, og han klager ikke. Hvor er spontaniteten om du hele tiden må dusje før sex?[/quote']

Enig. For meg ville det vært sikkelig turn-off om jeg kom til ahn og var kåt, og han sa "et øyeblikk, skal bare vaske meg/dusje først.

Man MÅ jo ikke ha oralsex hver gang heller.

Skrevet

sex kan jeg fint ha uten å være nydusjet, og som flere allerede har sagt, så er det jo mulig å gjøre andre ting en oralt dersom det har vært mye aktivitet siden siste dusj.

oralt skal helst både jeg og han være nogenlunde "rene", trenger ikke være nydusjet, men selv foretrekker jeg å ta en kjapp vask med rent vann bare for å føle det komfertabelt selv. foretrekker ham også "ren" ihvertfall, selv om det ikke MÅ være nydusjet eller nyvasket.

Skrevet

Enig i at renslighets- hysteri er drepen for spontaniteten..... Vi dusjer hver dag, og da er man ikke spesiellt skitne uansett når på døgnet.

Gjest Anonymous
Skrevet
F.eks etter en lang og svett biltur' date=' drar du da ned glidelåsen og suger han mens det lukter svette, urin og pi**? [/quote'] Om han har dusjet tidlig på morgenen ja. Om vi f.eks. etter å ha kjørt i 6 timer stopper for å spise, har jeg ingen problemer med å dra ned glidelåsen å suge pikken hans. Det er jo ikke slik at han svetter så mye av bilkjøringen, som om han nettopp har trent, og urin stinker det jo ikke så lenge han ikke har tisset i buksa vel? At det lukter pikk må man jo regne med om man har hisset han opp før man går i gang med sugingen.

Skrevet

Jeg forventer normal renslighet hvis vedkommende ønsker oralsex. (Vask hver dag, inkludert ren boxer)

Det samme gjelder selvsagt meg selv,..

Det er skikkelig turn-off med 2-dagers-urinstank, svettelukt og lo-dotter fra boxeren,... :kvalm:

Skrevet
Jeg forventer normal renslighet hvis vedkommende ønsker oralsex. (Vask hver dag, inkludert ren boxer)

Det samme gjelder selvsagt meg selv,..

Det er skikkelig turn-off med 2-dagers-urinstank, svettelukt og lo-dotter fra boxeren,... :kvalm:

Enig med deg, men hun snakket i grunnen ikke om to dagers urenslighet, men tiden fra hun sovnet kvelden før til hun våknet opp igjen noen få timer senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...