AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 For en måned siden var jeg på hyttetur der jeg møtte en utrolig pen jente! Trodde at jeg ikke var helt hennes type så turte ikke å ta kontakt. Alle gutta syntes hun var pen så følte jeg hadde en del konkurranse, og jeg har ikke akkurat utseende på plass, syntes nå jeg da. Merkelig nok smilte hun alltid til meg, og var alltid på samme sted som meg. Jeg går ut på verandaen for å ta meg en sigg, plutselig står hun ved siden av meg og spør om hun kan få en. Vi begynner å prate og vi hadde utrolig god kjemi. Men når vi alle skulle dra hjem ser hun ikke på meg litt en gang og virket gretten. Så følte hun angret litt( nå som hun var edru) Men når jeg kon hjem tok hun kontakt på Facebook og skriver til meg at hun beklaget for at hun hadde vært så kjip den siste dagen, hun hadde vært så sliten og var litt lei av alt maset fra de andre guttene. Og lurte på om jeg vil møte hun. Så vi møtes og vi snakker om alt! Hun var så sjarmerende og virket utrolig interessert i mitt liv. Stilte mange spørsmål ( jeg har hatt en vanskelig barndom) og av en eller annen grunn fikk hun meg til å åpne meg opp. Noe jeg aldri har gjort mot noen før. Problemet er at jeg føler hun lurer meg. Hun er utrolig pen, smart og hun kan få en så mye kjekkere en meg. Jeg har vært innblandet med politiet før på grunnen rus, og alt dette vet hun! ( Dette burde være en skikkelig turn-off for henne) men Neida, hun tar kontakt hverdag. Går igjennom Instagram profilen hennes og hun er populær. Og utifra instagrambilder og Facebook bilder ser hun ut som en overfladisk jente som liker modelguttene. Det skal sies at jeg har hørt rykter om at hun har slitt en del før, men vet ikke helt om dette er sant. Jeg er redd for alt er lureri, jeg har en dårlig magefølelse på det. Men når jeg var med hun var henne veldig smart, godhjertet og morsom. Anonymkode: fe2ae...657
blæddi Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Mange jenter drømmer om å møte en gutt i det virkelige liv og ikke på nettdating, og de griper gjerne sjansen om de blir kjent med en som er ok, selv om det er en som kanskje er litt under deres ønskelige bilde av en drømmemann. Jeg tror hun er keen på deg. Men i starten er det jo ofte bare en flamme av følelser, som kan slukke eller bli større avhengig av hva du gjør. Så du får bare jobbe hardt og være en bra person for å bygge på følelsene hennes er mitt råd. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For en måned siden var jeg på hyttetur der jeg møtte en utrolig pen jente! Trodde at jeg ikke var helt hennes type så turte ikke å ta kontakt. Alle gutta syntes hun var pen så følte jeg hadde en del konkurranse, og jeg har ikke akkurat utseende på plass, syntes nå jeg da. Merkelig nok smilte hun alltid til meg, og var alltid på samme sted som meg. Jeg går ut på verandaen for å ta meg en sigg, plutselig står hun ved siden av meg og spør om hun kan få en. Vi begynner å prate og vi hadde utrolig god kjemi. Men når vi alle skulle dra hjem ser hun ikke på meg litt en gang og virket gretten. Så følte hun angret litt( nå som hun var edru) Men når jeg kon hjem tok hun kontakt på Facebook og skriver til meg at hun beklaget for at hun hadde vært så kjip den siste dagen, hun hadde vært så sliten og var litt lei av alt maset fra de andre guttene. Og lurte på om jeg vil møte hun. Så vi møtes og vi snakker om alt! Hun var så sjarmerende og virket utrolig interessert i mitt liv. Stilte mange spørsmål ( jeg har hatt en vanskelig barndom) og av en eller annen grunn fikk hun meg til å åpne meg opp. Noe jeg aldri har gjort mot noen før. Problemet er at jeg føler hun lurer meg. Hun er utrolig pen, smart og hun kan få en så mye kjekkere en meg. Jeg har vært innblandet med politiet før på grunnen rus, og alt dette vet hun! ( Dette burde være en skikkelig turn-off for henne) men Neida, hun tar kontakt hverdag. Går igjennom Instagram profilen hennes og hun er populær. Og utifra instagrambilder og Facebook bilder ser hun ut som en overfladisk jente som liker modelguttene. Det skal sies at jeg har hørt rykter om at hun har slitt en del før, men vet ikke helt om dette er sant. Jeg er redd for alt er lureri, jeg har en dårlig magefølelse på det. Men når jeg var med hun var henne veldig smart, godhjertet og morsom. Anonymkode: fe2ae...657 Hvorfor i allverden skulle hun lure deg? Hva får hun ut av det? Du kommer til å ødelegge for deg selv hvis du er så paranoid. Hun har ikke gitt deg noen som helst tegn på at hun ikke er oppriktig. Tvert om. Du må jobbe med det dårlige selvbildet ditt. Vi har alle en fortid, det definerer deg ikke og du skal ikke straffe deg selv resten av livet for at du tok dårlige valg før. Ta tak i selvtilliten og selvbildet ditt nå og gi denne jenta en sjanse! Anonymkode: e83a5...449 14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Dessuten kan det hende hun faktisk ønsker å treffe en som har opplevd litt motstand i livet. De har ofte en dybde du ikke finner hos noen alt har gått på skinner hos. Slutt å straff deg selv og gi henne en sjanse! Anonymkode: e83a5...449 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Jeg synes du er urettferdig mot henne som dømmer henne basert på rykter, særlig når hun er så aksepterende til din fortid. Her bør du gå litt inn i deg selv. Anonymkode: 15865...a87 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 Den pene jentas uendelige kamp: å få den hun liker til å skjønne og forstå at hun liker han. Noen gang er det helt umulig. Slitsomt, men sånn er det. Anonymkode: a7446...040 11
Cuntzilla Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 (endret) Ulempen med å være en pen og populær jente, møter hun en mann som er bare bittelitt usikker på seg selv så vil den usikkerheten tidoble seg og hun må kjempe mot den i starten. Som noen andre her sier, hun har jo ingen grunn til å skulle lure deg? At det kan gå skeis er jo alltid en risiko å ta når man tør date og åpne seg, men hun møter deg jo fordi hun liker deg og har lyst til å møte deg. Bare jobb med den usikkerheten din så du ikke saboterer for deg selv iallfall, det er jo drepen for ethvert gryende forhold. Endret 15. mars 2017 av Cuntzilla 14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #8 Skrevet 15. mars 2017 Dette er typisk for jenter som er pene. Del 1: Du er usikker på om hun liker deg på ordentlig eller om du bare legger noe i det av ønsketenkning. "Snakker hun til meg? Hvor satt hun seg ned? Hvem pratet hun til? Hvem lo hun av? Fikk jeg henne til å le? Fikk han andre henne til å le? Gikk hun dit bort eller satt hun seg ned et annet sted? Hun spør meg om ting..er det genuint? Hva vil hun at jeg skal svare? Hun kan da ikke like meg? Hun liker sikkert "sånne gutter og menn"....... Del 2: Det er bekreftet at hun liker deg, men nå er du usikker på om du kan opprettholde interessen og går hele tiden rundt og tenker at du mister interessen hennes "Hun fokuserer ikke på meg 100% hele tiden så hun liker meg ikke. Hun svarte meg ikke på 5 minutter så hun liker meg ikke. Hun kunne ikke/eller ville ikke bli med meg dit så hun liker meg ikke." I see the future.... Jobb med usikkerheten din Anonymkode: e780a...812 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #9 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg føler hun lurer meg. Hun er utrolig pen, smart og hun kan få en så mye kjekkere en meg. Anonymkode: fe2ae...657 Og i tillegg har hun sikkert bedre ting å gjøre og flere muligheter på messenger enn å kaste bort tiden sin på å lure deg og snakke med deg på måfå. Pene kvinner møter hele tiden usikre menn og det du ikke innser er at du dømmer henne bare fordi hun er pen. Du tenker at hun kaster bort tiden sin på å lure andre, liker "modellgutter". Det du egentlig sier om henne er at hun er såpass pen at hun ikke kan være genuin og selv bestemme hvem hun vil bruke tiden sin på eller være interessert i å bli kjent med. Svaret er at hun ikke er forelsket i deg, men hun er åpen for det og er nysgjerrig på hvem DU er. Er du nysgjerrig på hvem hun er, vil du bli kjent med henne..? En klisje, men du må være deg selv! Kvinner lukter løgnere og folk som pynter på seg selv, menn som gjør seg selv til en okse og matcho eller kul osv på lang avstand og mister tilliten til deg hvis du blir tatt i å late som å være noe annet enn det du er! Noe som er typisk fella du ser ut til å kunne havne i siden du er usikker på deg selv. Gjett om hun kommer til å bli lei! Spør henne om ting du lurer på om henne og hvis du er nysgjerrig på henne og interessert i å bli kjent med henne, må du få ut fingern! Hvordan blir man kjent med klassekamerater og venninner? Hvordan blir man kjent med kollegaer? Hvordan blir man kjent med nye mennesker? Jo, man prater og viser interesse og skaper et bånd! Du ramler av stolen og er mistroisk fordi et pent menneske viser interesse for deg: kom an! Ikke vær så kjedelig, typisk og klassisk overfladisk... Pene damer møter sjeldent menn som spør dem om ting og viser genuin interesse for henne, for de fleste menn som møter på henne er mer interessert i å vise seg frem og kapre henne. Det er det første de gjør! Flørter, snakker om seg selv, flørter.. Men de glemmer å spørre henne om ting og snakke med henne. Snakk om oppveksten, skolen, jobben, reiser, drømmer, musikk, filmer, interessene hennes og dine osv... Kom igjen! Ut med fingern! Anonymkode: fe244...a29 9
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 15. mars 2017 #10 Skrevet 15. mars 2017 Høres bra ut dette! Det eneste problemet her er nok din egen usikkerhet og at du føler du ikke fortjener en så bra dame. Kanskje har du heller aldri hatt en så bra dame før? Men hva om du faktisk er attraktiv og hun faktisk liker deg? Det er mange menn som selv ikke ser sin egen attraktivitet, noe som ofte resulterer i all slags merkelig oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #11 Skrevet 15. mars 2017 45 minutter siden, Ragnar Danneskjöld skrev: Høres bra ut dette! Det eneste problemet her er nok din egen usikkerhet og at du føler du ikke fortjener en så bra dame. Jeg føler også et snev av den der: Hun er pen derfor er hun interessant for meg. Vet ikke helt hvorfor enda, for jeg kjenner henne ikke, men siden hun er pen så setter jeg henne i en bås (for sånn er nok pene mennesker) og de vil helst plasseres på en pidestall og er ikke egne individer. Han er interessert i henne fordi hun er pen, litt som å kjøpe en ny bil kanskje? "Går jeg ved siden av henne så føler jeg meg bra, derfor liker jeg henne - men uæææh pene mennesker liker jo ikke sånne som meg, det er jo bare stygge mennesker som liker sånne som meg......" Usikkerhet er et problem. Men han må se på henne som et menneske som alle andre... Anonymkode: fe244...a29 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #12 Skrevet 15. mars 2017 Pene menn og pene kvinner har det nok best sammen, for de vet begge to at utseendet er irrelevant til et visst punkt i den forstand at man kan se forbi det, og begge vet hvordan det er å være pen. Mindre attraktive mennesker har en lei tendens til å pålegge pene mennesker visse egenskaper på forhånd. I tillegg tror de usikre partnerne at den attraktive partneren er super-strong hele tiden og ikke har mangler, følelser, dybde, egne tanker, egne grenser og personlighet. Andre pene mennesker vet hvordan det er å være pen og det usikre rundt slike ting er ikke i forholdet, slik at de kan fokusere på å være mennesker med følelser sammen og begge vet at man kan være pen og sårbar samtidig osv. Du har et valg, ts. Vil du være enda en i rekka som tror du kjenner henne før du kjenner henne bare på grunn av det ytre? Anonymkode: a7446...040 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #13 Skrevet 15. mars 2017 Ikke bruk utseendet hennes til å støte henne vekk. Det er slettes ikke sikkert at hun føler seg pen og selvsikker hun heller, selv om du tror hun er det..gi henne en sjanse. Hun viker interessert i deg Bruk heller tia på å bli kjent med henne, fremfor å fokusere på utseendet hennes og dit eget for den del.. Anonymkode: e50b0...172 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #14 Skrevet 15. mars 2017 Veldig mange bra svar som du må ta til deg, ts! Jeg var en typisk populær jente og jeg likte en gang en gutt de andre ikke kunne fatte og begripe, når jeg kunne få så mye bedre. Men hva søren er "så mye bedre"??? En av de overfladiske gutta som kun likte meg fordi de synes jeg var fin å vise frem for kompisene eller den litt nerdete fyren som jeg hadde fantastisk kjemi med?? Og som jeg synes var drithot på en litt ikkepen måte. Dvs si jeg synes han var pen, men ikke "modellpen" som du nevner. Men han bare hadde ett eller annet jeg digget! Det viste seg at vi passet utrolig bra sammen, men jeg måtte omtrent jakte på han for å få han til å skjønne at jeg ville ha han!! Det ER faktisk å undervurdere pene jenter å tro at de bare vil ha modellgutta! Går såklart begge veier. Han var så mye mer innsiktsfull enn de andre guttene på min alder, det syntes jeg var turn on. Folk syntes vi var et rart par, men etter en stund var det helt naturlig. Jeg tenker masse på han enda, 15 år senere, han har flyttet til utlandet og fått seg kone, barn og en veldig bra jobb. Det unner jeg han, siden han akkurat som ts hadde en vanskelig barndom, kom fra fosterhjem. Anonymkode: 7c779...239 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #15 Skrevet 15. mars 2017 En fyr jeg var forelsket i sa en gang at jeg kunne gå ned en gate og ta med meg hvem jeg ville hjem. Derfor skjønte han ikke at jeg ville ha HAN. Neivel! Jeg kan jo ikke finne noen logikk i det! Men sånn var det jo bare! Jeg la ikke merke til de andre en gang! Anonymkode: 7c779...239 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Kvinner driver ikke på med lureri, slikt er det bare enn som driver på med. Anonymkode: 307c6...10f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #17 Skrevet 15. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En fyr jeg var forelsket i sa en gang at jeg kunne gå ned en gate og ta med meg hvem jeg ville hjem. Derfor skjønte han ikke at jeg ville ha HAN. Neivel! Jeg kan jo ikke finne noen logikk i det! Men sånn var det jo bare! Jeg la ikke merke til de andre en gang! Anonymkode: 7c779...239 Jeg fikk han forresten aldri. Men det var like greit, han viste seg å ikke være så kul mot andre. Faktisk litt irriternde å ha draget på feil gutter ifht hva folk tror pga utseendet. Anonymkode: 7c779...239
Ardenus Skrevet 15. mars 2017 #18 Skrevet 15. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal sies at jeg har hørt rykter om at hun har slitt en del før, men vet ikke helt om dette er sant. Dere har noe tilfelles allerede her, du har slitt, hun har slitt. Dere skjønner hverandre bedre enn andre som ikke har gått igjennom mye slit.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #19 Skrevet 15. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i allverden skulle hun lure deg? Hva får hun ut av det? Anonymkode: e83a5...449 Tuller du? Det eksisterer mennesker som liker følelsen av å ha makt over andre, gjerne gjennom manipulasjon. Eller mennesker som har sterkt behov for anerkjennelse som suger ut energi av mennesker rundt seg for å tilfredsstille egne emosjonelle behov. Eller mennesker som liker å se mennesker betatt av dem og hvordan de gjør alt for dem, hvor tåpelige de er som underkaster seg dem selv. Det finnes mange motivasjoner bak det å bruke og misbruke andre mennesker, det finnes de som får positive gleder og følelser ut av ekstrem misbruk av andre mennesker Anonymkode: 65468...af8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #20 Skrevet 15. mars 2017 Når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Gammelt jungelord. Anonymkode: 71700...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå