AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Herlighet, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Pulsen går i 180. Mamma og pappa har hatt et rart forhold lenge, ingen nærhet (dette vet jeg da de aldri klemmer, kysser og har ikke sovet på samme rom på over 15 år). Pappa snakker ofte om andre kvinner, men tror ikke han har gjort noe mer.. I dag (jeg bor hjemme for øyeblikket, er 23) skulle jeg låne mammas PC og oh my.. HUN HAR HATT SEX MED EN ANNEN MANN. Begge har familie og han er gift. Fyfaen så egoistisk, hun er jo som dere skjønner gammel (GODT over 60) og det er bare sjukt ekkelt å tenke på. Var ikke meningen å lese den samtalen altså, men hun har vært rar i det siste. Vil bare komme meg vekk... Noen som hat noen råd for å takle dette? Tror aldri jeg ser på henne på samme måte igjen. Ver hun har sex-chattet med andre menn før.. Anonymkode: d028f...7a9 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Pulsen går i 180. Mamma og pappa har hatt et rart forhold lenge, ingen nærhet (dette vet jeg da de aldri klemmer, kysser og har ikke sovet på samme rom på over 15 år). Pappa snakker ofte om andre kvinner, men tror ikke han har gjort noe mer.. I dag (jeg bor hjemme for øyeblikket, er 23) skulle jeg låne mammas PC og oh my.. HUN HAR HATT SEX MED EN ANNEN MANN. Begge har familie og han er gift. Fyfaen så egoistisk, hun er jo som dere skjønner gammel (GODT over 60) og det er bare sjukt ekkelt å tenke på. Var ikke meningen å lese den samtalen altså, men hun har vært rar i det siste. Vil bare komme meg vekk... Noen som hat noen råd for å takle dette? Tror aldri jeg ser på henne på samme måte igjen. Ver hun har sex-chattet med andre menn før.. Anonymkode: d028f...7a9 Flytt ut. Du er 23 år og tåler ikke at foreldrene dine har ett sexliv. Din egen feil for at du leser moren sine private samtaler. Du kunne ha stoppet i stedet fortsatte du å lese. Hvordan vet du at hun har sex chattet før? Rart forhold dere har. Anonymkode: c4132...b80 60
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Man blir jo litt nysgjerrig da.. selvom man egentlig ikke vil vite noe.. Anonymkode: 533a9...41a
Alice123 Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Mitt råd er å holde kjeft og aldri tenke på dette igjen. 8
Gjest Froning Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 16 minutter siden, Alice123 skrev: Mitt råd er å holde kjeft og aldri tenke på dette igjen. Enig her. TS: Denne kampen har du ingenting å vinne på å ta. Se på det som en mulighet til å gi deg selv et spark bak og flytte hjemmefra. Skjønner fortsatt at du er sint og skuffet. 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din egen feil for at du leser moren sine private samtaler. Anonymkode: c4132...b80 Shit happens, mr/mrs perfect...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 Om de ikke har sovet sammen, vist fysisk omsorg for hverandre eller hatt sex de siste 15 årene så tenker jeg de kanskje har en enighet om å kunne gjøre slikt med andre? Noe ala "Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av" type enighet? Men at du satt å leste hele samtalen var litt ekkelt, det var å gå langt over grensen. Anonymkode: 0a50f...d8f 24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 Takk for svar dere! Var virkelig min feil, gløttet bare så vidt på det åpne chatvinduet.. Bor hjemme pga. sykdom og vanskeligheter med å få hjelp fra kommunen. Så det med å flytte ut er en annen sak 😶 Det er vel bare ikke noe man forventer av gamle forledre.. Kommer vel over sjokket -TS Anonymkode: d028f...7a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #8 Skrevet 15. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere! Var virkelig min feil, gløttet bare så vidt på det åpne chatvinduet.. Bor hjemme pga. sykdom og vanskeligheter med å få hjelp fra kommunen. Så det med å flytte ut er en annen sak 😶 Det er vel bare ikke noe man forventer av gamle forledre.. Kommer vel over sjokket -TS Anonymkode: d028f...7a9 Man blir aldri for gammel til å ha ett sexliv. Heldigvis! Anonymkode: 0a50f...d8f 24
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #9 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Pulsen går i 180. Mamma og pappa har hatt et rart forhold lenge, ingen nærhet (dette vet jeg da de aldri klemmer, kysser og har ikke sovet på samme rom på over 15 år). Pappa snakker ofte om andre kvinner, men tror ikke han har gjort noe mer.. I dag (jeg bor hjemme for øyeblikket, er 23) skulle jeg låne mammas PC og oh my.. HUN HAR HATT SEX MED EN ANNEN MANN. Begge har familie og han er gift. Fyfaen så egoistisk, hun er jo som dere skjønner gammel (GODT over 60) og det er bare sjukt ekkelt å tenke på. Var ikke meningen å lese den samtalen altså, men hun har vært rar i det siste. Vil bare komme meg vekk... Noen som hat noen råd for å takle dette? Tror aldri jeg ser på henne på samme måte igjen. Ver hun har sex-chattet med andre menn før.. Anonymkode: d028f...7a9 Du er 23 år, og din mor er godt over 60 år. La meg da spørre deg: hvor gammel var din mor da du ble født? Anonymkode: 81e60...b84 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #10 Skrevet 15. mars 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er 23 år, og din mor er godt over 60 år. La meg da spørre deg: hvor gammel var din mor da du ble født? Anonymkode: 81e60...b84 Hun var over 40 👍🏻 fikk meg etter mange forsøk.. Endret 15. mars 2017 av Alice i Eventyrland
blæddi Skrevet 15. mars 2017 #11 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er 23 år, og din mor er godt over 60 år. La meg da spørre deg: hvor gammel var din mor da du ble født? Anonymkode: 81e60...b84 Det går an å få barn når man er over 40. Noen kan til og med få barn over 50. 5
VårKonto Skrevet 15. mars 2017 #12 Skrevet 15. mars 2017 Det er moren din, og ikke en random jente. Moren din er der alltid. 1
palamina Skrevet 15. mars 2017 #13 Skrevet 15. mars 2017 Så, du er 23 år, bor hjemme og går og snoker i moren din sitt privatliv. Da må du jammen tåle og finne ting du ikke liker også, makan. Dette har du ingen ting med. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #14 Skrevet 15. mars 2017 60 er da virkelig ikke gammelt for et sexliv. Skal du bo hjemme som 23-åring, får du ha respekt nok til å la foreldrene dine ha et privatliv. Skam deg for å snoke i andres ting. Anonymkode: 1c318...7c5 10
Mrs.Under Skrevet 15. mars 2017 #15 Skrevet 15. mars 2017 Hva er det du er så sjokkert over? At din mor har vært utro? Eller at hun i det hele tatt har hatt sex? Hvordan tror du at du ble laget da? Du beskriver forholdet mellom foreldene dine som "rart", kanskje han vet om dette, og syns det er greit? Man blir aldri for gammel til å ha et sexliv, det man derimot blir for gammel til, er å ha hjemmeboende snokende barn! Så dette her, det får du TS, holde for deg selv, og mor di, ho skal du respektere, hun lar deg bo hjemme med de godene det gir deg. 17
Belima Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Det er to generasjoner som ikke skal ha sex: Foreldre og barn! 11
lokmeister2016 Skrevet 15. mars 2017 #17 Skrevet 15. mars 2017 Mulig din mor og far bor sammen av praktiske grunner 4
Ulla Ullsokk Skrevet 15. mars 2017 #18 Skrevet 15. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Pulsen går i 180. Mamma og pappa har hatt et rart forhold lenge, ingen nærhet (dette vet jeg da de aldri klemmer, kysser og har ikke sovet på samme rom på over 15 år). Pappa snakker ofte om andre kvinner, men tror ikke han har gjort noe mer.. I dag (jeg bor hjemme for øyeblikket, er 23) skulle jeg låne mammas PC og oh my.. HUN HAR HATT SEX MED EN ANNEN MANN. Begge har familie og han er gift. Fyfaen så egoistisk, hun er jo som dere skjønner gammel (GODT over 60) og det er bare sjukt ekkelt å tenke på. Var ikke meningen å lese den samtalen altså, men hun har vært rar i det siste. Vil bare komme meg vekk... Noen som hat noen råd for å takle dette? Tror aldri jeg ser på henne på samme måte igjen. Ver hun har sex-chattet med andre menn før.. Anonymkode: d028f...7a9 Vel, de fleste normale mennesker som lever i et forhold som du beskriver har, eller burde ha, et annet sted å få nærhet og sex. Jeg kan garantere at din far også er utro. Og mest sannsynlig vet de om hverandre, virker som de bor sammen av praktiske grunner. Ikke undervurder dem! Livet er ikke like enkelt som man tror på din alder. Jeg hadde blitt like sjokkert selv på din alder, men livet lærer deg at det ikke alltid er som det ser ut og at det er en grunn til slike ting. Bare la det ligge og ikke tenk mer på det, eller snakk skikkelig med foreldrene dine, men da må du takle det de evnt forteller deg, og respektere at dette er deres valg og kun deres. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #19 Skrevet 15. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er 23 år, og din mor er godt over 60 år. La meg da spørre deg: hvor gammel var din mor da du ble født? Anonymkode: 81e60...b84 Dette er helt innenfor vest i Oslo, at mor er 40 når hun får sitt første barn. TS er 23 og moren kan fint ha vært 40-45 da hun fikk barn, helt innenfor og normalt. Anonymkode: c7fca...8d2 5
Norbertine Skrevet 15. mars 2017 #20 Skrevet 15. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Alice i Eventyrland, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå