AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg trives egentlig ikke med altfor mye personkontakt og vil også ha en teknisk utdanning, med fokus på hvordan kroppen fungerer... Jeg har slitt veldig mye med å finne riktig utdanning; har prøvd sykepleier og begynte såvidt på Vernepleier, og jeg har bestemt meg for at en jobb med altfor mye pasientkontakt, vil ikke være det beste for meg. Jeg vet at jobbmarkedet er tøft for radiologer, men jeg tar sjansen likevel. Lurer på om dere har noen erfaringer med studiet? Skal søke i Oslo eller Drammen. Anonymkode: 2e795...e95
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 En radiolog er en lege med spesialisering i radiologi. Som nevnt ovenfor tenker du kanskje på radiograf? Anonymkode: 7a7ab...d79 5
Honkaponka Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Jeg er radiografstudent, og hvis det er det du lurer på, kan jeg svare. Radiografi er myye anatomi, mye mer enn sykepleierene. Og mye fysikk. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 Radiografer har mye pasientkontakt ifm undersøkelser. Radiologer har ikke nødvendigvis så mye pasientkontakt når de første er ferdig, men da har de jo vært gjennom medisinstudiet, turnus og lis livet med MYE pasientkontakt først. Hva med bioingeniør? Eller ortopediingeniør? farmasøyt? De har en del pasientkontakt,men det kan begrenses. Hvis du ikke vil ha noe pasientkontakt men likevel være i helsevesenet, hva med sterilsentral/sterilforsyningsassistent? Anonymkode: e5804...de5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 På 15.3.2017 den 11.45, Honkaponka skrev: Jeg er radiografstudent, og hvis det er det du lurer på, kan jeg svare. Radiografi er myye anatomi, mye mer enn sykepleierene. Og mye fysikk. Trives du? Jeg hadde aldri realfag på skolen, men syntes det er likevel interessant.. Anonymkode: 2e795...e95
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 På 15.3.2017 den 1.11, Poverella skrev: Mener du kanskje radiograf? Ja...min feil. Hadde nettopp lest en artikkel om en radiolog så det var derfor jeg skrev det sikkert. Anonymkode: 2e795...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå